Fiat Punto GT: Προσιτό γκάζι

225.574 Επισκέψεις στο άρθρο
Η κορυφαία έκδοση του Fiat Punto, μπορεί να μην είχε τη φήμη ενός Rallye στις στροφές, αλλά στην ευθεία μπορούσαν να το ακολουθήσουν μόνο οι ισχυρές εκδόσεις μεγαλύτερης κατηγορίας.
3 Φωτογραφίες »

Η κορυφαία έκδοση του Fiat Punto, μπορεί να μην είχε τη φήμη ενός Rallye στις στροφές, αλλά στην ευθεία μπορούσαν να το ακολουθήσουν μόνο οι ισχυρές εκδόσεις μεγαλύτερης κατηγορίας.

Με την ολοκλήρωση της παραγωγής του Fiat Uno, εν έτει 1994, η ιταλική φίρμα δημιούργησε το δημοφιλές Punto και σε σύντομο χρονικό διάστημα ήρθε η κορυφαία έκδοση GT με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία. Η πρώτη έκδοση απέδιδε 136 ίππους και, δεδομένου ότι ζύγιζε μόλις 1.000 κιλά, ήταν ικανό να προσφέρει ατελείωτες οδηγικές συγκινήσεις, ενώ η σχεδίασή του δεν άφηνε κανέναν αδιάφορο. Ένα χρόνο αργότερα βελτιώθηκε αισθητικά με μερικές «sportive» πινελιές. Οι καθρέφτες βάφτηκαν στο χρώμα του αμαξώματος, εμπρός φανάρια και τζάμια απέκτησαν πιο σκούρα απόχρωση και τοποθετήθηκε το όμορφο τριάκτινο τιμόνι από το Fiat Coupe. Η παραγωγή ολοκληρώθηκε το 1999, αλλά πριν γίνει κάτι τέτοιο, ήρθε άλλη μία αναβάθμιση για το ιταλικό μοντέλο με σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου και ελαφρώς μειωμένη απόδοση του κινητήρα, ώστε να συμμορφώνεται στους υπάρχοντες κανονισμούς σχετικά με τις εκπομπές ρύπων. Αναμφισβήτητα το Punto GT είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έδωσαν απλόχερα «γκάζι» στους αμέτρητους αγοραστές, αυτό ήταν άλλωστε το μυστικό της επιτυχίας του.

Όμορφο, προσιτό και πάνω απΆ όλα υπερτροφοδοτούμενο, άγνωστη λέξη στην εν λόγω κατηγορία μέχρι τότε.
3 Φωτογραφίες »

Όμορφο, προσιτό και πάνω απΆ όλα υπερτροφοδοτούμενο, άγνωστη λέξη στην εν λόγω κατηγορία μέχρι τότε.

 

Σελίδα 1«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα
Σελίδα 2Fiat Punto GT: Προσιτό γκάζι
Σελίδα 3Ήταν τουρμπάτος και έκανε τη διαφορά
Σελίδα 4Fiat Punto 1.8 HGT: Το «κύκνειο» άσμα
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
Hyundai
KIA