ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η πρώτη έκδοση με 192 και 231 ίππους

 Σχολιάστε 
184.594 Επισκέψεις στο άρθρο
Η ιστορία του Mazda RX-8 ξεκινά πίσω στο 2002, όταν η Mazda αποφάσισε να προσφέρει ένα πισωκίνητο κουπέ με σχετικά προσιτή τιμή.
2 Φωτογραφίες »

Η ιστορία του Mazda RX-8 ξεκινά πίσω στο 2002, όταν η Mazda αποφάσισε να προσφέρει ένα πισωκίνητο κουπέ με σχετικά προσιτή τιμή.

Η ιστορία του Mazda RX-8 ξεκινά πίσω στο 2002, όταν η Mazda αποφάσισε να προσφέρει ένα πισωκίνητο κουπέ με σχετικά προσιτή τιμή, αναβιώνοντας ταυτόχρονα την ιστορία της γύρω από τους περιστροφικούς κινητήρες. Η πρώτη γενιά παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 2008, κέρδισε τις εντυπώσεις με την άριστη κατανομή του βάρους στους δύο άξονες, την επιθετική σχεδίαση και τις χαρακτηριστικές πόρτες, ενώ κάτω από το καπό βρισκόταν ένας wankel κινητήρας με δύο ρότορες και συνολική χωρητικότητα της τάξης των 1.308 κ.εκ. Σε πρώτη φάση υπήρξαν δύο εκδόσεις του κινητήρα «Renesis», μία με απόδοση 192 ίππων που συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων και μία με αυξημένη ισχύ στους 231 ίππους και 6άρι μηχανικό σασμάν. Αντιστοίχως, το «μικρό» RX-8 προσφερόταν στην έκδοση Challenge και Revolution, ενώ το «μεγάλο» στις εκδόσεις Cosmo και Sport με διαφοροποιήσεις ως προς τον εξοπλισμό. Τέλος, η τελειοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς ερχόταν από το μεταξόνιο μεγέθους οικογενειακού αυτοκινήτου και την ύπαρξη μηχανικού μπλοκέ διαφορικού τύπου Torsen.

Σε πρώτη φάση υπήρξαν δύο εκδόσεις του κινητήρα «Renesis», μία με απόδοση 192 ίππων και μία με αυξημένη ισχύ στους 231 ίππους.
2 Φωτογραφίες »

Σε πρώτη φάση υπήρξαν δύο εκδόσεις του κινητήρα «Renesis», μία με απόδοση 192 ίππων και μία με αυξημένη ισχύ στους 231 ίππους.

Σελίδα 1Mazda RX-8: Λάτρευε την βενζίνη & λατρεύτηκε όταν η 100άρα είχε 1€
Σελίδα 2Η πρώτη έκδοση με 192 και 231 ίππους
Σελίδα 3Ελαφρώς ισχυρότερη η δεύτερη γενιά
Σελίδα 4Renesis: Ένας κινητήρας που δεν είναι για όλους
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
Mercedes
INTERSTAR