ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Ισχυρό μοτέρ αλλά με μπόλικο ανταγωνισμό

 Σχολιάστε 
7.356 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2025)
Κινητήρες: Ισχυρό μοτέρ αλλά με μπόλικο ανταγωνισμό

Ο τετρακύλινδρος 1.500άρης turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού του Korando αποδίδει όπως αναφέραμε προηγουμένως 163 άλογα και 280 Nm ροπής και αποτελεί μία από τις πιο ισχυρές επιλογές στην κατηγορία του. Επειδή δεν συνδυάζεται με κάποιου είδους υβριδικό σύνολο, η KGM ανακοινώνει εργοστασιακή κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. με το χειροκίνητο κιβώτιο και εκπομπές ρύπων που ξεπερνούν τα 170 γραμ.C02/χλμ, οπότε η ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο τίθεται εκτός κάδρου.


Αλλες αμιγώς βενζινοκίνητες επιλογές περίπου στα ίδια άλογα είναι το ασιατικό Omoda E5 με το 1.600άρι μοτέρ που αποδίδει 147 άλογα (έρχεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο), το MG HS με το 1.600άρι μοτέρ των 162 ίππων, το Hyundai Kona (μόνο με αυτόματο) και τα περισσότερα οικογενειακά SUV του VW Group όπως το Skoda Kamiq που έρχονται με 150 άλογα.

Όσον αφορά τις επιδόσεις του, η KGM ανακοινώνει πως μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα ανεξαρτήτως κιβωτίου, νούμερο κοντά στο μέσο της κατηγορίας, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 191 χλμ./ώρα και 189 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ταχύτητες που «πιάνουν» επίσης άλλες επιλογές με τα ίδια περίπου άλογα.

Σελίδα 1To νέο KGM Korando απέναντι στον ανταγωνισμό
Σελίδα 2Κινητήρες: Ισχυρό μοτέρ αλλά με μπόλικο ανταγωνισμό
Σελίδα 3Εσωτερικό & χώροι: Στιβαρή καμπίνα με πλούσιο εξοπλισμό με καλό πορτ-μπαγκάζ
Ford
Autotriti.gr