Οδηγούμε στο Τορίνο το νέο pick-up των Ιταλών, το Fiat Fullback.
Οδηγούμε: Fiat Fullback
48.688 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2016)
Ταξιδεύουμε μέχρι το Τορίνο, για να γνωριστούμε καλύτερα με το νέο pick-up της Fiat, το πολλά υποσχόμενο Fullback. Οδηγούμε το νέο «παίκτη» των Ιταλών σε μία πληθώρα συνθηκών και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Info• Aμεσα διαθέσιμο από 25.700 ευρώ• Extended & Double Cab• Turbodiesel 2,4 λτ. 150 ή 180 ίππωνΑναμφισβήτητα, το «αστέρι» της παρουσίασης της γκάμας της Fiat Professional ήταν το νέο Fullback, με το οποίο η ιταλική εταιρεία εισέρχεται στην κατηγορία των pick-up, που είναι και η δημοφιλέστερη κλάση Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV). Για αυτό και η εταιρεία του έδωσε το όνομα μιας θέσης κλειδί στο αμερικανικό ποδόσφαιρο, η οποία ενσαρκώνει όσο καμία το πνεύμα του «παίκτη» που είναι σε θέση να προσαρμόζεται σε κάθε απαίτηση.
Το Fiat Fullback είναι άμεσα διαθέσιμο, σε τιμές από τα 25.700 ευρώ.
Ευτυχως βγαίνει και ενα αξιοπρεπές αυτοκίνητο,στον αντίποδα του άθλιου amarok.πραγματικο και αξιόπιστο εκτος δρόμου.οχι αξιόπιστο "ακου πως κλείνουν οι πόρτες" ή " ποσο εργονομικός ειναι ο διακόπτης των φώτων " και συγχρόνως να και λάδια και να πέφτουν τα παράθυρα σαν μπεκάτσες σε περίοδο κυνηγιού...
Ένα ελαφρώς αλλαγμένο νέο Mitsubishi L200 με σήματα και μικρές αλλαγές της Fiat. Καλούτσικο αλλά προτιμώ το L200! Αυτή η τάση με το ίδιο αμάξωμα και αλλαγμένο σήμα (rebadged) πάντως έχει τραβήξει πολύ, παράγινε μου φαίνεται. Κάθε εταιρεία καλό είναι να κάνει κάτι δικό της όχι να δανείζεται...
Το Toro είναι πολύ πολύ καλύτερο και ομορφότερο! Για τον φίλο παρακάτω που λέει οτι τα Fiat τα πετάς μετά από μια 5ετια να τον πληροφορήσω ότι ειμαι κάτοχος ενος Abarth 500 και πριν είχα ένα Uno του 1993 με 356.000 χλμ. Επίσης για να γνωρίζουν κάποιοι η FCA είναι η μόνη εταιρεία που χρησιμοποιεί γαλβανισμένες λαμαρίνες 22μm για όλα της τα οχήματα.. Εχω δει Isuzu Dmax 5ετιας σε νησι σάπιο στις πόρτες και τις κολόνες θεωρώ ότι ειδικά αυτού του τύπου τα οχήματα πρέπει να έχουν καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασια.
Και ας ειναι η Mitsubishi απο πισω μονο που ειναι Fiat μεσα σε μια 5ετια το πετας στα σκουπιδια ειδικα ενα τετοιο αμαξι σκληρης χρησης οπως αυτο (καμενος απο φιατ)
Aparedekto auto pou kanei h fiat. Den einai wraio gia thn idia. Deixnei "ftwxeia" na mhn mporei na kanei to diko ths modelo kai na pairnei to L200. Gia mena eprepe na ferei to Toro apo th Brazilia pou einai diko ths alla mallon den 8a pernaei tis eurwpaikes prodiagrafes....
ας κανει ενα σοβαρο τεστ αντοχης το αυτοτριτη σε φορτηγακια πιστευω θα ειναι πολυ κατατοπιστικο! και οχι σε πατημενους χωματοδρομους που γινονται ολα τα τεστ και τα βλεπουμε ολα καλα!
Ευτυχως βγαίνει και ενα αξιοπρεπές αυτοκίνητο,στον αντίποδα του άθλιου amarok.πραγματικο και αξιόπιστο εκτος δρόμου.οχι αξιόπιστο "ακου πως κλείνουν οι πόρτες" ή " ποσο εργονομικός ειναι ο διακόπτης των φώτων " και συγχρόνως να και λάδια και να πέφτουν τα παράθυρα σαν μπεκάτσες σε περίοδο κυνηγιού...
Ένα ελαφρώς αλλαγμένο νέο Mitsubishi L200 με σήματα και μικρές αλλαγές της Fiat. Καλούτσικο αλλά προτιμώ το L200! Αυτή η τάση με το ίδιο αμάξωμα και αλλαγμένο σήμα (rebadged) πάντως έχει τραβήξει πολύ, παράγινε μου φαίνεται. Κάθε εταιρεία καλό είναι να κάνει κάτι δικό της όχι να δανείζεται...
Το Toro είναι πολύ πολύ καλύτερο και ομορφότερο! Για τον φίλο παρακάτω που λέει οτι τα Fiat τα πετάς μετά από μια 5ετια να τον πληροφορήσω ότι ειμαι κάτοχος ενος Abarth 500 και πριν είχα ένα Uno του 1993 με 356.000 χλμ. Επίσης για να γνωρίζουν κάποιοι η FCA είναι η μόνη εταιρεία που χρησιμοποιεί γαλβανισμένες λαμαρίνες 22μm για όλα της τα οχήματα.. Εχω δει Isuzu Dmax 5ετιας σε νησι σάπιο στις πόρτες και τις κολόνες θεωρώ ότι ειδικά αυτού του τύπου τα οχήματα πρέπει να έχουν καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασια.
Και ας ειναι η Mitsubishi απο πισω μονο που ειναι Fiat μεσα σε μια 5ετια το πετας στα σκουπιδια ειδικα ενα τετοιο αμαξι σκληρης χρησης οπως αυτο (καμενος απο φιατ)
Aparedekto auto pou kanei h fiat. Den einai wraio gia thn idia. Deixnei "ftwxeia" na mhn mporei na kanei to diko ths modelo kai na pairnei to L200. Gia mena eprepe na ferei to Toro apo th Brazilia pou einai diko ths alla mallon den 8a pernaei tis eurwpaikes prodiagrafes....
ας κανει ενα σοβαρο τεστ αντοχης το αυτοτριτη σε φορτηγακια πιστευω θα ειναι πολυ κατατοπιστικο! και οχι σε πατημενους χωματοδρομους που γινονται ολα τα τεστ και τα βλεπουμε ολα καλα!
Πολύ καλο!