Πρεμιέρα με 2 εκδόσεις και 687 ίππους για τη Mercedes-AMG EQE
Πρεμιέρα έκανε η ολοκαίνουργια ηλεκτρική Mercedes-AMG EQE, η οποία έρχεται σε δύο εκδόσεις EQE 43 4MATIC και EQE 53 4MATIC+και ισχύ έως 687 ίππους!
Σε δύο εκδόσεις EQE 43 4MATIC και EQE 53 4MATIC+
Η Mercedes είχε προαναγγείλει την άφιξη της AMG EQE και το πανίσχυρο μοντέλο έφτασε, διαθέτοντας στάνταρ τετρακίνηση και στις δύο εκδόσεις που παρουσίασε εξ αρχής η γερμανικής premium μάρκα, που ανεβάζει το θερμόμετρο και στα ηλεκτρικά με τις EQE 43 4MATIC και EQE 53 4MATIC+.
Κάνοντας την αρχή από την EQE 43 4MATIC διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα που προσφέρει ισχύ 476 ίππων και ροπή 858 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα. Η ισχύς προέρχεται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 90,6 kWh, η οποία έχει προγραμματιστεί να προσφέρει στο αυτοκίνητο αυτονομία μεταξύ 462-533 χιλιομέτρων. Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, οι ιδιοκτήτες θα βρουν έναν τυπικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, αλλά μπορούν επίσης να κάνουν αναβάθμιση σε έναν προαιρετικό φορτιστή 22 kW. Το μοντέλο διαθέτει επίσης δυνατότητα γρήγορης φόρτισης έως και 170 kW και αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να έχει αυτονομία 180 χιλιομέτρων με μόλις 15 λεπτά φόρτισης. Αξίζει να σημειωθεί πως οι μηχανικοί εστίασαν επίσης στην αύξηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας, καθώς η EQE διαθέτει λειτουργία Eco Charging, η οποία μειώνει το φορτίο της μπαταρίας κατά τη φόρτιση και έτσι επιβραδύνει τη φυσική διαδικασία γήρανσης.
Η ισχυρότερη EQE 53 4MATIC+ διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης διπλού κινητήρα με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 626 άλογα και τα 950 Nm ροπή. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 220 χλμ./ώρα. Η αυτονομία κίνησης από το ίδιο πακέτο μπαταριών ορίζεται από 444 έως 518 χιλιόμετρα. Αυτοί που επιθυμούν ακόμα καλύτερες επιδόσεις μπορούν να τις έχουν χάρη στο πακέτο AMG Dynamic Plus που προσφέρει την κορυφαία ισχύ των 687 ίππων και τετραψήφια ροπή 1.000 Nm. το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Οδήγηση και με ένα πεντάλ
Μεταξύ των χαρακτηριστικών μπορεί κάποιος να βρει τα προφίλ οδήγησης Sport και Sport+ που βελτιστοποιούν την απόδοση, αλλά και το Comfort που βοηθά στην αυτονομία μειώνοντας την απόδοση του αυτοκινήτο κατά 15-20%. Να σημειωθεί πως η πλήρης ισχύ του αυτοκινήτου είναι διαθέσιμη μόνο στις λειτουργίες Sport+ και Race Start. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι οι εκδόσεις AMG έχουν τρία διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν μέσω του τιμονιού. Αυτό επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ καθώς και τη βελτιστοποιημένη επιβράδυνση όταν είναι ενεργοποιημένο το Drive Pilot. Επιστρέφοντας στην αυτονομία να υπογραμμίσουμε πως μελλοντικά δεν αποκλείεται να αυξηθεί, αφού η εταιρεία είπε ότι είναι δυνατή η εγκατάσταση ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων για το σύστημα διαχείρισης μπαταρίας.
Αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση στάνταρ
Από κει και πέρα τα μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση AMG Ride Control+ με προσαρμοζόμενη απόσβεση, ενώ ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα (τετραδιεύθυνση), το οποίο είναι στάνταρ και στις δύο περιπτώσεις. Έτσι οι πίσω τροχοί έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν έως και 3,6 μοίρες για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, οι μπροστινοί και οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίβουν προς αντίθετες κατευθύνσεις για να κάνουν πιο εύκολους τους ελιγμούς, όπως για παράδειγμα στη διαδικασία παρκαρίσματος.
Συνέχεια του άρθρου >>>