Τα έργα είναι συνολικού προϋπολογισμού 3.500.000 ευρώ.
Νέες μπαριέρες ασφαλείας στην Αττική
2.202 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2020)
Την τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας έχει ήδη ξεκινήσει και θα συνεχίσει το προσεχές διάστημα η Περιφέρεια Αττικής, σε περιοχές αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολητικών Υποδομών.
Τα έργα συνολικού προϋπολογισμού 3.500.000 ευρώ συνεχίζει η Περιφέρεια Αττικής αναφορικά με την τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας. Όπως έγινε γνωστό ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στην Λ. Αλίμου – Κατεχάκη στο ύψος της Καισαριανής και συγκεκριμένα στο τμήμα της από Ανισόπεδο Κόμβο της Εθνικής Αντιστάσεως έως την έξοδο προς Καισαριανή, μήκους 1.212 μέτρα στο ρεύμα προς Ηλιούπολη και 168 μέτρα προς Λ . Μεσογείων.
Οι εργασίες τοποθέτησης στηθαίων ασφαλείας θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα στην Λ. Μαραθώνος και συγκεκριμένα από την Λ. Μαραθώνος για μήκος 980 μέτρα προς τον Άγιο Στέφανο και στα δύο ρεύματα. Συνολικά το μήκος των στηθαίων ασφαλείας θα είναι 1.950 μέτρα.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια ο Γιώργος Πατούλης έχει ζητήσει από την εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλο τεχνικών έργων, Ε. Κοσμίδη, να συντονίσει τις διαδικασίες για την προτεραιοποίηση των έργων τα οποία θα συμβάλουν στη βελτίωση του οδικού δικτύου και στη διασφάλιση της οδικής κυκλοφορίας σε όλα τα σημεία αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής.
Επιπλέον οι αρμόδιες υπηρεσίες πραγματοποιούν τακτικούς ελέγχους μέσω των οποίων διαπιστώνονται και καταγράφονται ενδεχόμενοι κίνδυνοι που σχετίζονται με την ασφάλεια των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτό αξιολογούνται οι σχετικές παρεμβάσεις και προγραμματίζονται τα έργα που θα υλοποιηθούν.
Με αφορμή τις σχετικές εργασίες ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει ότι: «Προτεραιότητα της Περιφέρειας Αττικής είναι η ανάπτυξη ενός ασφαλούς και λειτουργικού οδικού δικτύου. Για το λόγο αυτό, οι αρμόδιες υπηρεσίες μας πραγματοποιούν συνεχώς παρεμβάσεις και έργα που στοχεύουν στην εξάλειψη πιθανών κινδύνων σε όλους τους δρόμους του λεκανοπεδίου, που είναι στην αρμοδιότητά μας».
Καλές είναι οι μπάρες ασφαλείας που τοποθετήθηκαν (αντικατέστησαν τις κατεστραμμένες, αυτονόητο) στην περιφερειακή της Κατεχάκη, αλλά βρισκόμαστε στο 2020 και κανείς δεν λαμβάνει υπόψη και εμάς τους "μηχανόβιους". Όλες οι Ευρωπαϊκές μελέτες έχουν τονίσει την επικινδυνότητα που "προσφέρουν" στον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης, ακόμη και με χαμηλή ταχύτητα. Η μία σειρά μπαρών δεν προσφέρει καμία προστασία. Οι πάσσαλοι λειτουργούν σαν γκιλοτίνα. Αποκεφαλίζουν ή σακατεύουν τον οδηγό. Η μόνη λύση είναι να τοποθετείται και δεύτερη σειρά μπάρας στο ενδιάμεσο με το έδαφος, 50 μέτρα πριν την στροφή και 100 μετά την κορυφή της. Δεν νομίζω ότι το κόστος είναι μεγάλο μπροστά σε μία ζωή. Ας αρχίσουν οι ΑΡΜΟΔΙΟΙ να δουλεύουν ΣΚΕΠΤΌΜΕΝΟΙ για κάθε έργο που εκτελούν. (από την επιδιόρθωση κάθε λακκούβας, την κλίση για σωστή απορροή υδάτων, αντιολισθητικές διαγραμμίσεις πεζών κλπ, κλπ.)
Ευχαριστώ για το χώρο και ευελπιστώ να "ενοχληθούν" και με άρθρα οι "αρμόδιοι".
Σημ. Κυκλοφορώ 20 χρόνια, 365 μέρες, με moto.
Καλές είναι οι μπάρες ασφαλείας που τοποθετήθηκαν (αντικατέστησαν τις κατεστραμμένες, αυτονόητο) στην περιφερειακή της Κατεχάκη, αλλά βρισκόμαστε στο 2020 και κανείς δεν λαμβάνει υπόψη και εμάς τους "μηχανόβιους". Όλες οι Ευρωπαϊκές μελέτες έχουν τονίσει την επικινδυνότητα που "προσφέρουν" στον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης, ακόμη και με χαμηλή ταχύτητα. Η μία σειρά μπαρών δεν προσφέρει καμία προστασία. Οι πάσσαλοι λειτουργούν σαν γκιλοτίνα. Αποκεφαλίζουν ή σακατεύουν τον οδηγό. Η μόνη λύση είναι να τοποθετείται και δεύτερη σειρά μπάρας στο ενδιάμεσο με το έδαφος, 50 μέτρα πριν την στροφή και 100 μετά την κορυφή της. Δεν νομίζω ότι το κόστος είναι μεγάλο μπροστά σε μία ζωή. Ας αρχίσουν οι ΑΡΜΟΔΙΟΙ να δουλεύουν ΣΚΕΠΤΌΜΕΝΟΙ για κάθε έργο που εκτελούν. (από την επιδιόρθωση κάθε λακκούβας, την κλίση για σωστή απορροή υδάτων, αντιολισθητικές διαγραμμίσεις πεζών κλπ, κλπ.) Ευχαριστώ για το χώρο και ευελπιστώ να "ενοχληθούν" και με άρθρα οι "αρμόδιοι". Σημ. Κυκλοφορώ 20 χρόνια, 365 μέρες, με moto.