ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/3/2010
TEST
Peugeot 5008 1,6T
Ο ορισμός της χρηστικότητας
Διαβάστηκε από 30411 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2010
Με το 5008 η Peugeot εισέρχεται στη νευραλγικής σημασίας οικογενειακή κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών και με όπλα του την όμορφη εμφάνιση, τον ισχυρό κινητήρα και τους άπλετους -για 7 επιβάτες- χώρους, κερδίζει τους θιασώτες αυτής.
Όμορφο είναι σχεδιαστικά το 5008 για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες να αποτελούν το βασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασης.
Multi Peugeot Vehicle
Μετά το μεγάλο αλλά περιορισμένου ενδιαφέροντος 807 και τα μικρότερα 308 SW και Crossover 3008, η Peugeot λανσάρει ένα όχημα ενός όγκου, με αμιγώς πολυχρηστικό χαρακτήρα. Το 5008 τοποθετείται τόσο από άποψη διαστάσεων, όσο και χαρακτήρα, στα μικρομεσαία MPV.
Γαλλική φινέτσα, τώρα και σε πολυχρηστικό
Η σχεδίαση των πολυχρηστικών οχημάτων στο σύνολό τους χαρακτηρίζεται συμβατική, ωστόσο οι Γάλλοι κατάφεραν να προσδώσουν σχεδιαστική ταυτότητα και σε αυτά στις τελευταίες γενιές των μοντέλων τους. Μετά τη Citroen (με το Picasso) και τη Renault (με το Scenic), ήρθε η σειρά της Peugeot να βάλει το δικό της όνομα ανάμεσα στα πιο κομψά οχήματα της κατηγορίας, αρχικά με το 3008 και τώρα με το 5008. Εμφανισιακά, το 5008 δεν κρύβει τις μεγάλες του εξωτερικές διαστάσεις και τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα που αποπνέει γενικότερα, χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Η δυναμική, ωστόσο, που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Peugeot, προσδίδει στο 5008 μια ξεχωριστή εικόνα ειδικά από μπροστά. Στα πλαϊνά τμήματα του 5008 η σχεδίαση αναγκαστικά βασίζεται σε πιο συμβατικά επίπεδα, ενώ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η ενιαία γυάλινη επιφάνεια του παρμπρίζ, η οποία συνδέεται με τα πλευρικά παράθυρα, αλλά και τα ξεχωριστής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν στοιχεία LED.
Mε 2 επιλογές κινητήρων, σε 3 επίπεδα εξοπλισμού
Το Peugeot 5008 διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης, χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 120 και 156 ίππων (υπερτροφοδοτούμενος), με το δεύτερο να συνδυάζεται προαιρετικά (κόστος 1.000 ευρώ) με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με δύο πακέτα εξοπλισμού, ο 120άρης με τα Confort (21.450 ευρώ) και Premium (22.650 ευρώ), ενώ το 5008 των 156 ίππων σε εκδόσεις Premium (24.750 ευρώ) και Premium Pack (26.450 ευρώ), με εκείνη να διαθέτει και τη γυάλινη πανοραμική οροφή.
Συν & Πλην
(+): Χώροι, πρακτικότητα καθισμάτων, πολυχρηστικότητα, εργονομία, εφαρμοσμένη τεχνολογία, άνεση, κινητήρας - επιδόσεις
(-): Απόσβεση ανάρτησης σε εγκάρσιες ανωμαλίες, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης, απουσία ποτηροθηκών εμπρός

 
 Peugeot 5008 1,6T
Εσωτερικό
Τεχνολογία
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία