Διαβάστηκε από 12497αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/7/2011
Η Ford προικίζει το S-Max με το νέο κινητήρα 1,6 Ecoboost, φέρνοντας το 7θέσιο πολυχρηστικό της μοντέλο σαφώς πιο κοντά στο πνεύμα της εποχής…
Απέναντι στο 2,0 EcoΒoost 203 PS: •Χάνει 0,6 δλ. σε 0-100
•Χάνει 17 χλμ./ώρα σε τελική •Κερδίζει 1,1 λτ./100 χλμ. σε
κατανάλωση •Κερδίζει 25 γρ./χλμ. σε CO2
•Κερδίζει περί τις 5.000 ευρώ
στην αγορά •Κερδίζει 421,7 ευρώ το έτος
από βενζίνη και τέλη
Αυτοκίνητα σαν το S-Max απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε όσους έχουν αυξημένες οικογενειακές ανάγκες. Βλέπε τρίτεκνους και βάλε. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει πολλά έξοδα, γεγονός που θα έκανε κάποιον να διπλοσκεφτεί την αγορά της 2λιτρης EcoΒoost έκδοσης του S-Max. Γιατί ακόμα και στην περίπτωση αγοράς με απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης, τα πάγια έξοδα σε τέλη, τεκμήρια, έκτακτες εισφορές, ασφάλιστρα, βενζίνες κτλ. παραμένουν. Η διάθεση όμως της έκδοσης με το νέο κινητήρα 1,6 EcoΒoost, αλλάζει τα δεδομένα…
Kαμία αλλαγή στο ποιοτικό, ευρύχωρο και πολυχρηστικό εσωτερικό του
S-Max που προαιρετικά είναι διαθέσιμο και σαν 7θέσιο.
Εντός πραγματικότητας Ευπρόσδεκτος λοιπόν ο νέος κινητήρας, που αν μη τι άλλο βάζει το ευχάριστο σχεδιαστικά S-Max στο παιχνίδι της νέας ελληνικής πραγματικότητας. Χωρίς να έχει χαθεί τίποτα από τη δεδομένη ευρυχωρία του ποιοτικού και εργονομικού εσωτερικού και την πολυχρηστικότητα που προσφέρει το προαιρετικά επταθέσιο S-Max, η επιλογή της έκδοσης 1,6 μειώνει σημαντικά το κόστος αγοράς και χρήσης χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα των επιδόσεων. Κανένας συμβιβασμός δεν έγινε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (έξτρα ρυθμιζόμενες) είναι υπέρ της άνεσης και των υψηλών μέσων ταχυτήτων που ζητά ένας οικογενειάρχης ώστε να μη βαρεθεί τη ζωή του στο ταξίδι, ενώ οι σβέλτες ρεπρίζ για ασφαλείς προσπεράσεις, το στιβαρό τιμόνι και ο ακριβής επιλογέας είναι το αλάτι της καθημερινής οδήγησης. Μονόδρομος
Περί τις 5.000 φθηνότερο από τις αντίστοιχες 2λιτρες εκδόσεις, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις και με σαφώς λιγότερα λειτουργικά κόστη, το S-Max 1,6 ΕcoΒoost αποτελεί ουσιαστικά μονόδρομο για τον Έλληνα αγοραστή. Οι τιμές για την πενταθέσια έκδοση ξεκινούν από 27.565 ευρώ (26.135 με απόσυρση) στην έκδοση Trend, ενώ η επταθέσια έκδοση Titanium είναι διαθέσιμη από 30.880 ευρώ (29.450 με απόσυρση).