ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Από πλευράς διαστάσεων, τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού «παίζουν» στα υψηλά κλιμάκια της κατηγορίας των μεσαίων σεντάν αμαξωμάτων
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από πλευράς διαστάσεων, τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού «παίζουν» στα υψηλά κλιμάκια της κατηγορίας των μεσαίων σεντάν αμαξωμάτων

Opel Insignia 1,4 T VS VW Passat 1,4 TSI

(20/1/2012)

To VW Passat με τον κινητήρα 1,4 TSI έχει απέναντί του τον αρχηγό των πωλήσεων της κατηγορίας, Opel Insignia, που απέκτησε και αυτός πρόσφατα 1.400άρη κινητήρα turbo.

Μέχρι και το Νοέμβριο, το Opel Insignia ήταν, για πολλοστή χρονιά, πρώτο στις πωλήσεις της κατηγορίας του και, απΆ ό,τι φαίνεται, με αυτό το ρυθμό πρόκειται να κλείσει και τη χρονιά. Αξίζει να σημειωθεί ότι, αυτή την εμπορική πορεία του, την έχει επιτύχει με κινητήρες ατμοσφαιρικούς και turbo 1,6 λίτρου. Τουλάχιστον μέχρι τώρα. Γιατί, τώρα πια, η Opel του έκανε δώρο «γενεθλίων» τον 1.400άρη turbo Ecotec κινητήρα με τους 140 ίππους. Με αυτή τη βάση, τώρα πια βρίσκεται στο δρόμο του πιο βασικού του ανταγωνιστή, του μοντέλου που το ακολουθεί κατά πόδας στις πωλήσεις και που είναι δεύτερο με μικρότερο μερίδιο, του VW Passat 1,4 TSI. Τo γερμανικό μεσαίο μοντέλο, αποτελεί μια από τις καθιερωμένες αξίες της κατηγορίας, για πολλές γενιές οδηγών, βασιζόμενο στους ανταγωνιστικούς του κινητήρες, την ποιότητα κατασκευής και την άνεση που προσφέρει. Η μεταξύ τους κόντρα είναι σκληρή και πολύ ενδιαφέρουσα.

Μπορεί το Insignia να είναι το πιο παλιό εκ των δύο, αλλά σχεδιαστικά παραμένει το πιο εντυπωσιακό, ενώ έχει και μεγαλύτερες διαστάσεις.

Μπορεί το Insignia να είναι το πιο παλιό εκ των δύο, αλλά σχεδιαστικά παραμένει το πιο εντυπωσιακό, ενώ έχει και μεγαλύτερες διαστάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εμφάνιση: Μοντέρνο vs κλασσικού
Από πλευράς διαστάσεων, τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού «παίζουν» στα υψηλά κλιμάκια της κατηγορίας των μεσαίων σεντάν αμαξωμάτων. Ακόμα και έτσι το Insignia παραμένει με αισθητή διαφορά (6,5 πόντοι) το μακρύτερο από τα δύο. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει αρκετό μέταλλο για να «χωρέσει» τα σχεδιαστικά μοτίβα κάθε φίρμας, ενώ δεν είναι τυχαίο πως, το κάθε μοντέλο για την εταιρεία του εισήγαγε τα στοιχεία του νέου αισθητικού της προφίλ. Εν προκειμένω, το Insignia είναι αυτό που έχει μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Είναι το μοντέλο σταθμός στην ιστορία της Opel που τόλμησε και έκανε τη διαφορά, με τις ευλογίες του Mark Adams (αρχισχεδιαστή της Opel) ενσωματώνοντας πολλά καινούργια μοτίβα, όπως το σχέδιο τύπου boomerang στις πόρτες. Από την άλλη, το πιο φρέσκο, από πλευράς παρουσίασης, Passat, δείχνει πολύ πιο συντηρητικό από το Insignia. Η VW επέλεξε να «παίξει» με πιο συμβατικές γραμμές, που το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο του Insignia και αποπνέουν σοβαρότητα και κύρος. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο δείχνει λιγότερο ευφάνταστο από την προηγούμενη γενιά του.

Opel Insignia 1,6 Turbo
+Ποιότητα λειτουργίας κινητήρα, Ποιότητα υλικών εσωτερικού, Σχεδίαση

-Αυξημένο βάρος, Επιδόσεις, Εργονομία

VW Passat 1,4 TSI
+Επιδόσεις, Εργονομία, Χώροι

-Συντηρητική εικόνα
FORD
SEAT KATOXOS