Η μικρομεσαία κατηγορία αποτελεί τη δεύτερη εμπορικότερη της Ελληνικής αγοράς.
7 μικρομεσαία της ελληνικής αγοράς
62.870 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2012)
Η πιο δημοφιλής κατηγορία σε
πανευρωπαϊκό επίπεδο είναι αυτή που αποδεικνύει, με τον πιο εύγλωττο τρόπο, ότι το σύγχρονο αυτοκίνητο έχει
προοδεύσει σε όλους τους
τομείς παραμένοντας προσιτό στους περισσότερους.
Η πραγματικότητα είναι πως, οι νέες τεχνολογίες, οι νέες σχεδιαστικές τάσεις και, γενικότερα, η προϊοντική τοποθέτηση μιας φίρμας, ξεκινούν από τα υψηλά κλιμάκια. Τα high end συστήματα ασφαλείας «δοκιμάζονται» πρώτα στις ακριβές λιμουζίνες, οι σύγχρονες τεχνολογίες των κινητήρων περνούν πρώτα από τα πολλά κυβικά (και ενίοτε τους πολλούς κυλίνδρους), ενώ τα νέα μοτίβα σε φώτα και λαμαρίνες εμφανίζονται πρώτα πάνω σε πληθωρικά αμαξώματα πρωτοτύπων ή αυτοκινήτων δρόμου.
Η πραγματική καταξίωση, ωστόσο, της εξελικτικής αυτής διαδικασίας έρχεται όταν όλη η «θεωρία» περάσει στη μαζική πράξη. Και δη στα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας που είναι και η πιο δημοφιλής σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Στη σημερινή πραγματικότητα, τα μικρομεσαία αποτελούν και μία από τις βασικές επιλογές του Έλληνα καταναλωτή. Η πραγματικότητα που περιγράψαμε πιο πάνω σημαίνει ότι, ο σύγχρονος πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτοκίνητα πολύ ολοκληρωμένα από κάθε άποψη, αλλά και πολύ προσιτά.
Στο αφιέρωμα που ακολουθεί, κάνουμε μια γενική ανασκόπηση στα δεδομένα της κατηγορίας, όπως αυτά διαμορφώνονται από τις πωλήσεις και την αναβαθμισμένη τεχνολογία της, ενώ αποδεικνύουμε του λόγου του αληθές μέσα από την παρουσίαση 7 μοντέλων της κατηγορίας.