ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Auto Τρίτη, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του στην αγορά το 1993, μέσω των μετρήσεών του ανέδειξε τη σημασία της ενεργητικής ασφάλειας.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Auto Τρίτη, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του στην αγορά το 1993, μέσω των μετρήσεών του ανέδειξε τη σημασία της ενεργητικής ασφάλειας.

Μοντέλα που σταματούν έως 4 μέτρα πιο κοντά από το αυτοκίνητό σας και επιταχύνουν όπως τα παλιά GTI

58.217 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2014)

Στην καθημερινή κίνηση σε πόλη και εθνική, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σε θέση να προσφέρουν στον οδηγό όλα τα μέσα για να προλάβει ή αποφύγει το ατύχημα. Εμείς, με βάση τις μετρήσεις μας, σας παρουσιάζουμε μερικές από τις top επιλογές της αγοράς σε αυτό τον τομέα.

Η ενεργητική ασφάλεια αφορά στην παροχή όλων των δυνατών μέσων στον οδηγό από το ίδιο το αυτοκίνητο, τα οποία θα τον βοηθήσουν είτε να προλάβει, είτε να αποφύγει το ατύχημα. Το Auto Τρίτη, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του στην αγορά το 1993, μέσω των μετρήσεών του ανέδειξε τη σημασία της ενεργητικής ασφάλειας, πραγματοποιώντας ειδικές μετρήσεις φρένων και προσπεράσματος, σε όλα τα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Σήμερα, σας παρουσιάζουμε μερικές από τις καλύτερες επιλογές της αγοράς που έχουν αναδειχθεί σε αυτές μας τις μετρήσεις και οι οποίες αναδεικνύουν και τη σημαντική πρόοδο που έχουν κάνει τα σύγχρονα αυτοκίνητα στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας σε σχέση με το πρόσφατο μάλιστα παρελθόν.
Ο ρόλος των φρένων
Τα φρένα είναι ο φύλακας-άγγελος του οδηγού στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου. Αυτά, θα τον βοηθήσουν να αποφύγει μια δύσκολη στιγμή, ενώ παράλληλα αυτά, με τη σύμπραξη και συστημάτων όπως το ABS ή το EBD και σε συνέργεια με το ESP, θα του επιτρέψουν να έχει τον έλεγχο ακόμη και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε διαδικασία απότομης επιβράδυνσης. 
Τι μετράμε;
Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας των φρένων όλων των αυτοκινήτων της αγοράς από το Auto Τρίτη, πραγματοποιείται ως εξής: Το αυτοκίνητο, χωρίς φορτίο και μόνο με τον οδηγό, κινείται σε ευθεία και μόλις η ταχύτητα φθάσει τα 120 χλμ./ώρα, ο οδηγός φρενάρει βίαια και μέχρι ακινητοποιήσεως του αυτοκινήτου χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο. Τα ειδικά ηλεκτρονικά όργανα καταγράφουν τις αποστάσεις ακινητοποίησης (σε μέτρα) διαδοχικά από τα 100 χλμ./ώρα μέχρι και στάσης. Η διαδικασία περιλαμβάνει για κάθε αυτοκίνητα 4 συνολικά μετρήσεις και το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει από το σχετικό μέσο όρο.
Το προσπέρασμα βασικός άξονας ενεργητικής ασφάλειας
Το πόσο γρήγορα προσπερνάει ένα αυτοκίνητο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, με βασικούς την ισχύ και ροπή του κινητήρα, έπειτα την κλιμάκωση του κιβωτίου και τέλος την αεροδυναμική του αμαξώματος. Κατά την κίνηση στην εθνική, η παροχή γρήγορων προσπερασμάτων αυξάνει κατακόρυφα την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, αφού τυχόν εμφάνιση έλλειψης ισχύος, μπορεί να επιφέρει αναπάντεχα προβλήματα.
Τι μετράμε;
Κατά τις μετρήσεις των ρεπρίζ του αυτοκινήτου πραγματοποιούνται δύο διαφορετικά σετ μετρήσεων. Στο πρώτο, το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα με 4η σχέση και ο οδηγός επιταχύνει μέχρι και τα 100 χλμ./ώρα με τέρμα γκάζι. Τα ειδικά όργανα μετρούν σε δευτερόλεπτα το χρόνο που απαιτήθηκε ανά 10 χλμ./ώρα. Στο δεύτερο σετ, το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα με 5η σχέση και ο οδηγός επιταχύνει μέχρι και τα 120 χλμ./ώρα με τέρμα γκάζι. Και εδώ, τα ειδικά όργανα μετρούν σε δευτερόλεπτα το χρόνο που απαιτήθηκε ανά 10 χλμ./ώρα. Σε αυτοκίνητα με κιβώτιο 6 σχέσεων, πραγματοποιείται και μέτρηση με 5η σχέση στο 60-100 χλμ./ώρα, αλλά και με 6η σχέση στο 80-120 χλμ./ώρα.

Η μέτρηση των φρένων γίνεται από τα 100 χλμ./ώρα και μέχρι το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί.

Η μέτρηση των φρένων γίνεται από τα 100 χλμ./ώρα και μέχρι το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW
FIAT DOBLO CARGO