Ο νέος 1,6 λτ. diesel κινητήρας της Opel αντικαθιστά τον 1,7 CDTi εξασφαλίζοντας και στο Astra τη δυνατότητα να παίζει επί ίσων φορολογικών όρων απέναντι στον μικρομεσαίο ανταγωνισμό.
Μάχη... στα μικρομεσαία diesel
55.057 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2014)
Με προίκα τον νέο 1,6 diesel κινητήρα της Οpel, το Astra έρχεται να αντιμετωπίσει στα ίσια τους βασικούς του ανταγωνιστές. Δοκιμάζουμε πρώτοι την πιο ήπια και οικονομική εκδοχή του Opel Astra απέναντι σε best-seller diesel, όπως το Ford Focus, το Toyota Auris και το VW Golf.
Opel Astra 1,6 CDTi:• Κοστίζει 18.100 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 110 PS• Καίει 3,7 λτ./100 χλμ.• Δεν πληρώνει τέλη
Toyota Auris 1,4 D-4D:• Κοστίζει 17.450 ευρώ• Είναι 1,4 turbodiesel με 90 PS• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.• Δεν πληρώνει τέλη
VW Golf 1,6 TDI BMT:• Κοστίζει 19.570 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 105 PS• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.• Δεν πληρώνει τέλη
Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic: • Κοστίζει 16.797 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 105 PS• Καίει 3,7 λτ./100 χλμ.• Δεν πληρώνει τέλη
Ο νέος 1,6 λτ. diesel κινητήρας της Opel αντικαθιστά τον 1,7 CDTi εξασφαλίζοντας και στο Astra τη δυνατότητα να παίζει επί ίσων φορολογικών όρων απέναντι στον μικρομεσαίο ανταγωνισμό. Σήμερα παρουσιάζουμε την έκδοση των 110 ίππων, που είναι πιο οικονομική (από την έκδοση με τα 136 PS) και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Χωρίς τέλη είναι και τα υπόλοιπα 3 άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα, με τα οποία συγκρίνουμε τη νέα έκδοση του Opel Astra: Ford Focus, Toyota Auris και VW Golf. Αλλά δεν είναι μόνο η οικονομία το κοινό χαρακτηριστικό των μοντέλων. Είναι η προσφορά όλων όσων χρειάζεται η σύγχρονη οικογένεια. Eίναι η παροχή ανέσεων που θυμίζουν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και η προσφορά υψηλής τεχνολογίας, αποτελώντας ολοκληρωμένες επιλογές. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο, που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας. Ποιος θα επικρατήσει;
Ασφαλές και προβλέψιμο είναι το Opel Astra, που όμως δεν διαθέτει οδηγικό ταμπεραμέντο.