4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μία κόντρα διαφορετική από τις άλλες με φόντο το κόστος χρήσης.
Με διαφορά... καυσίμου
74.308 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2016)
Αυτοκίνητα CNG (Leon), υβριδικά (Auris) και diesel που χρησιμοποιούν την αεροδυναμική για να κάνει πιο οικονομική την έκδοσή τους (Golf).
Στα γρήγορα: SEAT Leon 1,4 TGI
• Είναι 1,4 λτ με φυσικό αέριο και 110 ίππους
• Καίει 3,5 kg/100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Στα γρήγορα: Toyota Auris HSD
• Κοστίζει 21.300 ευρώ
• Είναι υβριδικό με 136 ίππους
• Καίει 3,6 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Στα γρήγορα: VW Golf Bluemotion
• Κοστίζει 21.970 ευρώ
• Είναι diesel 1,6 λτ. με 110 ίππους
• Καίει 3,2 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Toyota Auris HSD
+ Κατανάλωση, ρύποι, πάγια έξοδα, ποιότητα κατασκευής - κύλισης
- Χώροι πίσω επιβατών, ορατότητα πίσω
SEAT Leon 1,4 TGI
+ Οικονομία κίνησης, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, χώροι επιβατών
- Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, λιτό εσωτερικό
VW Golf BlueMotion
+ Κατανάλωση, ποιότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, άνεση
- Λιτή σχεδίαση εσωτερικού, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Πίσω από το τιμόνι του SEAT Leon 1,4 TGI o οδηγός δύσκολα θα αντιληφθεί το έξτρα βάρος των –πολλών– 135 κιλών, που προσθέτουν κυρίως οι δεξαμενές φυσικού αερίου και οι διάφορες δικλείδες ασφαλείας
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
• Κοστίζει 18.690 ευρώ• Είναι 1,4 λτ με φυσικό αέριο και 110 ίππους
• Καίει 3,5 kg/100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Στα γρήγορα: Toyota Auris HSD
• Κοστίζει 21.300 ευρώ
• Είναι υβριδικό με 136 ίππους
• Καίει 3,6 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Στα γρήγορα: VW Golf Bluemotion
• Κοστίζει 21.970 ευρώ
• Είναι diesel 1,6 λτ. με 110 ίππους
• Καίει 3,2 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Toyota Auris HSD
+ Κατανάλωση, ρύποι, πάγια έξοδα, ποιότητα κατασκευής - κύλισης
- Χώροι πίσω επιβατών, ορατότητα πίσω
SEAT Leon 1,4 TGI
+ Οικονομία κίνησης, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, χώροι επιβατών
- Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, λιτό εσωτερικό
VW Golf BlueMotion
+ Κατανάλωση, ποιότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, άνεση
- Λιτή σχεδίαση εσωτερικού, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Ένα συγκριτικό που εσείς αναδείξατε στην 9η θέση της λίστας με τις πιο δημοφιλείς "αντιπαραθέσεις" μοντέλων της χρονιάς που πέρασε.
Το SEAT Leon 1,4 TGI των 110 ίππων διαθέτει κινητήρα, που μπορεί να καίει φυσικό αέριο (CNG) και όταν αυτό τελειώσει συνεχίζει αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης. Το καλό με το φυσικό αέριο είναι ότι και χαμηλή κατανάλωση εμφανίζει και χαμηλή τιμή πώλησης. Το Toyota Auris χρησιμοποιεί μια σαφώς πιο hi-tech προσέγγιση στην οικονομία χάρη στην υβριδική τεχνολογία του, που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το υπερατού στο Auris HSD είναι πως υπό συνθήκες μπορεί να κινηθεί εντελώς ηλεκτρικά ήτοι και με μηδενικές εκπομπές CO2. Από την 7η γενιά του VW Golf δεν θα μπορούσε να λείπει η πιο οικονομική σε κατανάλωση έκδοση BlueMotion, ακριβώς όπως είχε συμβεί στις δύο προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Βασισμένο κυρίως στη βελτιωμένη αεροδυναμική και τις ρυθμίσεις του turbodiesel κινητήρα του, με 3,2 λτ./100 χλμ. καταφέρνει να είναι όχι απλά το πιο οικονομικό Golf, αλλά το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μοντέλο της αγοράς με θερμικό κινητήρα μονού καυσίμου!
Το SEAT Leon 1,4 TGI των 110 ίππων διαθέτει κινητήρα, που μπορεί να καίει φυσικό αέριο (CNG) και όταν αυτό τελειώσει συνεχίζει αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης. Το καλό με το φυσικό αέριο είναι ότι και χαμηλή κατανάλωση εμφανίζει και χαμηλή τιμή πώλησης. Το Toyota Auris χρησιμοποιεί μια σαφώς πιο hi-tech προσέγγιση στην οικονομία χάρη στην υβριδική τεχνολογία του, που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το υπερατού στο Auris HSD είναι πως υπό συνθήκες μπορεί να κινηθεί εντελώς ηλεκτρικά ήτοι και με μηδενικές εκπομπές CO2. Από την 7η γενιά του VW Golf δεν θα μπορούσε να λείπει η πιο οικονομική σε κατανάλωση έκδοση BlueMotion, ακριβώς όπως είχε συμβεί στις δύο προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Βασισμένο κυρίως στη βελτιωμένη αεροδυναμική και τις ρυθμίσεις του turbodiesel κινητήρα του, με 3,2 λτ./100 χλμ. καταφέρνει να είναι όχι απλά το πιο οικονομικό Golf, αλλά το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μοντέλο της αγοράς με θερμικό κινητήρα μονού καυσίμου!
200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Ωραίο αρθρο απλά τα πράγματα...AURIS πρωτο, LEON δευτερο,και τελευταίο ΦΥΣΙΚΑ το αναξιόπιστο και ακριβό GOLF...με τις υγείες σας
Δυστυχώς η ΔΕΠΑ, fisikon , βγάζει διαρκώς ψευδείς ανακοινώσεις σχετικά με τη δημιουργία νέων πρατηρίων φυσικού αερίου. Στην τελευταία της "καμπάνια" τον Δεκέμβριο 2014, διαβεβαίωνε πως μέχρι το τέλος Ιουνίου 2015 θα λειτουργούν 15 πρατήρια. Την "είδηση" αυτή ανάρτησε και το site σας. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν πρατήρια, μόνο αυτά που υπήρχαν εξαρχής, και σε καμία περίπτωση δεν ικανοποιούν τις ανάγκες!
Deutschland über alles
ΧΑΛΙΑ ΠΑΡΟΣΙΑΣΗ.ΧΑΛΙΑ ΑΡΘΡΟ.ΟΥΤΕ Μ<ΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ. ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ