Τα τρία μικρομεσαία diesel μοντέλα, που βάζουμε στο μικροσκόπιο, προσφέρουν υψηλή απόδοση κινητήρα, δυναμικές επιδόσεις, αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ο παραπάνω συνδυασμός οφείλεται στους εξαιρετικούς diesel κινητήρες που «φορούν».
Opel Astra
Στα γρήγορα
• Κοστίζει 18.876 ευρώ
• Είναι 1,6 turbodiesel με 136 άλογα
• Καίει 3,9 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 94,5 ευρώ τέλη
Kia Ceed
Στα γρήγορα
• Κοστίζει 17.360 ευρώ
• Είναι 1,6 turbodiesel με 128 άλογα
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ. (3,7 με τροχούς 15΄)΄)
• Δεν πληρώνει τέλη (με ISG)
Ford Focus
Στα γρήγορα
• Κοστίζει 18.116 ευρώ
• Είναι 1,5 turbodiesel με 120 άλογα
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα αποτελούν ολοκληρωμένες λύσεις, αφού συνδυάζουν άνεση, ασφάλεια και υψηλή τεχνολογία. Τα τελευταία χρόνια ρίχνουν στο τραπέζι και ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τους σύγχρονους και εξαιρετικούς σε απόδοση πετρελαιοκινητήρες. Ξεχωρίσαμε 3 επιλογές με diesel κινητήρες, που δείχνουν να έχουν το… τσαγανό βενζίνης με μπόλικα άλογα, αλλά σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου σε βαθμό που ξεχνάς την όψη του βενζινά της γειτονιάς σου. Στις επιλογές μας φυσικά είναι το καμπυλόγραμμο Opel Astra με τον 1,6 CDTi κινητήρα, που με 136 άλογα έχει την υψηλότερη απόδοση στα κυβικά του (διατίθεται και σε έκδοση με 110 ίππους). Το αρκετά εντυπωσιακό Kia CeeΆd 1,6 CDRi αποτελεί μια ακόμη επιλογή με 128 άλογα παρακαλώ. Το ανανεωμένο Ford Focus, που ξεχωρίζει με την εμφάνιση ειδικά του μπροστινού του μέρους, αποδίδει 120 άλογα (διαθέσιμο και σε έκδοση με 95 ίππους), αλλά από κινητήρα 1.500 κυβικών εκατοστών.
Καλημέρα σας .....οι τιμές που αναφέρετε δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα...στα 21να υπολογίζετε το focus κ στα 22plus το astra ....για παράδειγμα η έκδοση trend στο focus που αναφέρετε έχει μεν αρχική τιμή στα 18 αλλά θα πρέπει να υπολογίζετε κάνα διχίλιαρο για ζάντες προβολάκια ,οθόνη αφής.... μόνο για τρία extra από τα πολλά που διακρίνω στο αυτοκίνητο που δοκιμάζετε...υπολογίστε και 5-7 κατοστάρικα μεταφορικά...πινακίδες κ.τ.λ. αγγίζει άνετα τα 21 χωρίς να έχει όλα τα extra τα οποία έχει το αυτοκίνητο που δοκιμάσατε.........στα 21+ επίσης είναι κ το Peugeot 308.... αυτές είναι οι τιμές στην πραγματική ζωή ....δίνεις 21,22 χιλιάρικα για 120-130 dieseloάλογα ....αλλά ναι ξέχασα έχουν ροπές.......αλήθεια για τη βόμβα που πάει να σκάσει στα diesel (φορολογία ,τιμή πετρελαίου) ποιες οι πληροφορίες σας;
Τυχαίο δεν νομίζω.
Test:Corsa 1,3d - 22/6/2015
Test: Opel Astra 1,6 diesel - 16/6/2015
Νέα Opel Zafira & Meriva - 4/6/2015
Νέο αυτόματο Adam - 28/5/2015
Eπιδόσεις και οικονομία - 25/6/2015
Μας λέτε ότι το ceed έχει μουντό εσωτερικό γιατί έχει σκουρόχρωμο εσωτερικό .Μα από τις φωτογραφίες που έχετε βάλει το ίδιο ισχύει και για τα αλλά δυο .Μάλιστα στο ceed τα μπροστινά καθίσματα όπως και οι επενδύσεις στις πόρτες και στις κολώνες είναι ανοιχτόχρωμες .Κάτι που ξεχάσατε να αναφέρετε είναι οι εγγυήσεις των τριών μοντέλων.
Όσον αφορά το Ceed...Γράφεις αγαπητό AutoΤρίτη ότι είναι μουντό και σκουρόχρωμο το εσωτερικό...δηλαδή του Focus τι είναι; Ίσα ίσα είναι το πιο ευχάριστο στο μάτι...Επίσης σε άλλα άρθρα του Ceed, γράφεις πως η ποιότητα του είναι εφάμιλλη με των Γερμανικών! Και στο συγκεκριμένο άρθρο γράφεις απλά ικανοποιητική ποιότητα...επίσης εμφανίζεις και κάτι καινούριο που δεν είχε αναφερθεί σε άλλα άρθρα σου για το Ceed...ότι υπάρχουν ατέλειες στη συναρμογή...Εε δεν γίνεται πάντα να βγαίνει καλύτερο το Focus, Astra κλπ...
Στη φωτογραφία του μηνύματος σας <<επισυνάπτω>> την προσφορά του συγκεκριμένου στη πραγματική ζωή...και χωρίς ζάντες αλουμινίου ........να υπολογίζετε +500 για 16άρες και +900 για 17άρες .. επίσης στην τελική τιμή που βλέπετε δεν υπολογίζονται τα μεταφορικά που είναι για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία 360 ευρώ..........sakis .......και χωρις να είμαι σε περίοδο αγοράς, πηγαίνω για testdrive και ζητάω προσφορές...πεστο βίτσιο......να σαι καλά
Sakis .........μόλις αγόρασα το focus βενζινοκίνητο .......δώσε στοιχεία να σου στείλω προσφορά γραπτή....στα 18 μου έκαναν προσφορά για το αντίστοιχο που λές σε testdrive ....να τα λές όλα .....στο γραπτό λόγο να είμαστε ευγενικοί.....
Εσύ που μιλάς για τιμές δεν έχεις μπει ποτέ στο κόπο να πας σε μια αντιπροσωπία.. Είμαι σίγουρος.
Focus business με μπιχλιμπίδια και κάμερες οπισθοπορειας και μεταλλικό
18.500 τελική τιμή (χωρίς μεταλλικό 18.000). Και 200 ευρώ τα έξοδα φακέλου. Οταν λέτε κάτι φροντίστε να ειναι τεκμηριωμένο..
Καλημέρα σας .....οι τιμές που αναφέρετε δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα...στα 21να υπολογίζετε το focus κ στα 22plus το astra ....για παράδειγμα η έκδοση trend στο focus που αναφέρετε έχει μεν αρχική τιμή στα 18 αλλά θα πρέπει να υπολογίζετε κάνα διχίλιαρο για ζάντες προβολάκια ,οθόνη αφής.... μόνο για τρία extra από τα πολλά που διακρίνω στο αυτοκίνητο που δοκιμάζετε...υπολογίστε και 5-7 κατοστάρικα μεταφορικά...πινακίδες κ.τ.λ. αγγίζει άνετα τα 21 χωρίς να έχει όλα τα extra τα οποία έχει το αυτοκίνητο που δοκιμάσατε.........στα 21+ επίσης είναι κ το Peugeot 308.... αυτές είναι οι τιμές στην πραγματική ζωή ....δίνεις 21,22 χιλιάρικα για 120-130 dieseloάλογα ....αλλά ναι ξέχασα έχουν ροπές.......αλήθεια για τη βόμβα που πάει να σκάσει στα diesel (φορολογία ,τιμή πετρελαίου) ποιες οι πληροφορίες σας;
Κάνετε τρελό σπρώξιμο (κατά το Ελληνικότερο promotion) στην Opel.
Απάντηση: Γιατι το λές αυτό? Που το ειδες?
Τυχαίο δεν νομίζω. Test:Corsa 1,3d - 22/6/2015 Test: Opel Astra 1,6 diesel - 16/6/2015 Νέα Opel Zafira & Meriva - 4/6/2015 Νέο αυτόματο Adam - 28/5/2015 Eπιδόσεις και οικονομία - 25/6/2015
promotion εκει που συμφέρει και θάψιμο εκει που δεν τους ακουμπάνε
Μας λέτε ότι το ceed έχει μουντό εσωτερικό γιατί έχει σκουρόχρωμο εσωτερικό .Μα από τις φωτογραφίες που έχετε βάλει το ίδιο ισχύει και για τα αλλά δυο .Μάλιστα στο ceed τα μπροστινά καθίσματα όπως και οι επενδύσεις στις πόρτες και στις κολώνες είναι ανοιχτόχρωμες .Κάτι που ξεχάσατε να αναφέρετε είναι οι εγγυήσεις των τριών μοντέλων.
Όσον αφορά το Ceed...Γράφεις αγαπητό AutoΤρίτη ότι είναι μουντό και σκουρόχρωμο το εσωτερικό...δηλαδή του Focus τι είναι; Ίσα ίσα είναι το πιο ευχάριστο στο μάτι...Επίσης σε άλλα άρθρα του Ceed, γράφεις πως η ποιότητα του είναι εφάμιλλη με των Γερμανικών! Και στο συγκεκριμένο άρθρο γράφεις απλά ικανοποιητική ποιότητα...επίσης εμφανίζεις και κάτι καινούριο που δεν είχε αναφερθεί σε άλλα άρθρα σου για το Ceed...ότι υπάρχουν ατέλειες στη συναρμογή...Εε δεν γίνεται πάντα να βγαίνει καλύτερο το Focus, Astra κλπ...
τι έγινε ρε sakis .....εξαφανίστηκες ή σου πασάρανε το testdrive για καινούριο.....;
Το Nissan Pulsar diesel 1.5 που είναι;; ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα ίδια χαρακτηριστικά…
Στη φωτογραφία του μηνύματος σας <<επισυνάπτω>> την προσφορά του συγκεκριμένου στη πραγματική ζωή...και χωρίς ζάντες αλουμινίου ........να υπολογίζετε +500 για 16άρες και +900 για 17άρες .. επίσης στην τελική τιμή που βλέπετε δεν υπολογίζονται τα μεταφορικά που είναι για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία 360 ευρώ..........sakis .......και χωρις να είμαι σε περίοδο αγοράς, πηγαίνω για testdrive και ζητάω προσφορές...πεστο βίτσιο......να σαι καλά
Μπορείτε σας παρακαλώ να συμπεριλαμβάνετε που κ πού κ κανενα Peugeot; Έτσι για να βλέπουμε πώς τα πάνε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Sakis .........μόλις αγόρασα το focus βενζινοκίνητο .......δώσε στοιχεία να σου στείλω προσφορά γραπτή....στα 18 μου έκαναν προσφορά για το αντίστοιχο που λές σε testdrive ....να τα λές όλα .....στο γραπτό λόγο να είμαστε ευγενικοί.....
Εσύ που μιλάς για τιμές δεν έχεις μπει ποτέ στο κόπο να πας σε μια αντιπροσωπία.. Είμαι σίγουρος. Focus business με μπιχλιμπίδια και κάμερες οπισθοπορειας και μεταλλικό 18.500 τελική τιμή (χωρίς μεταλλικό 18.000). Και 200 ευρώ τα έξοδα φακέλου. Οταν λέτε κάτι φροντίστε να ειναι τεκμηριωμένο..