Με το αυτοκίνητο μπορείς να περάσεις καλά. Και αν και το έχουμε ξεχάσει τα τελευταία χρόνια της κρίσης, ίσχυε και θα ισχύει. Ιδίως όταν μπορείς να επιλέξεις ένα από τα τρία μοντέλα της δοκιμής.
Αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο συγκριτικό. Είναι μια απόδειξη του τι μπορεί ακόμη να προσφέρει το αυτοκίνητο στους αυθεντικούς λάτρεις της οδήγησης, της ταχύτητας και των συγκινήσεων πίσω από το τιμόνι. Αλλωστε, τα τρία αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε συγκριτικά, τοποθετούνται σε διαφορετικές κατηγορίες: Το Ford Fiesta ST στα μικρά, το Nissan Juke NISMO RS στα Crossover και η Alfa Romeo Giulietta 1,75 TBi QV στα μικρομεσαία.Εξ ου και οι διαφορές τιμής τους, από 19.300 μέχρι 32.000 ευρώ με κλιμακωτή αύξηση. Οπότε, η απευθείας σύγκριση μεταξύ τους είναι άτοπη. Από την άλλη όμως, τα τρία αυτά μοντέλα έχουν ένα μεγάλο κοινό: Απαξ και βρεθείς πίσω από τιμόνι τους, ξεχνάς μνημόνια, οικονομική κρίση και Τρόικες (συγνώμη θεσμούς). Ξεχνάς προβλήματα στη δουλειά, στην καθημερινότητά σου και στην τσέπη σου. Και όσο αντέχεις, γεμίζεις με καύσιμο το ρεζερβουάρ τους για να απολαύσεις ακόμη περισσότερα χιλιόμετρα…
Είναι διαφορετικά και το δείχνουνΕμφανισιακά, κάθε ένα εκ των τριών μοντέλων εκπέμπει τη διαφορετικότητα της επιλογής και τονίζει το δυναμισμό του ως η κορυφαία έκδοση στη γκάμα. Στο Fiesta ST, η Ford έχει ενισχύσει το γνωστό αμάξωμα του μικρού της μοντέλου με περιμετρικά σπόιλερ, ενισχυμένη μάσκα, διαχύτη και πίσω αεροτομή, αλλά και μεγαλύτερους τροχούς με ειδικής σχεδίασης ζάντες 17 ιντσών. Δεν λείπουν και τα κόκκινα λογότυπα «ST» εμπρός και πίσω.Στο Juke NISMO RS η εμφάνιση είναι ακόμη πιο επιθετική και «φωνάζει» για το διαφορετικό της έκδοσης. Το έτσι κι αλλιώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα Juke, ενισχύεται εδώ με ένα επιθετικό body kit με εντυπωσιακά σπόιλερ, με μαύρες ζάντες 18 ιντσών που αφήνουν εκτεθειμένες τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, αλλά και με τονισμένους θόλους, επιθετικούς προφυλακτήρες και έναν αγωνιστικό διαχύτη στο πίσω τμήμα.Στη Giulietta, η top έκδοση QV (Quadrifoglio Verde=Τετράφυλλο τριφύλλι) «αγριεύει» το στιλάτο αμάξωμα της μικρομεσαίας ιταλίδας με περιμετρικά σπόιλερ, σκούρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αλλά και πίσω μέρος με διαχύτη και διπλές εξατμίσεις. Εντυπωσιακό είναι και το ματ χρώμα του αυτοκινήτου των φωτογραφιών μας, με έξτρα όμως κόστος.
Το διχασμένης προσωπικότητας Juke NISMO RS τι θέλει εδώ ανάμεσα;