Δεν ειπε κανεις πως στην (και για) την εποχη τους δεν ηταν αξιοπιστα.
Το βιντεο αποδεικνυει με ξεκαθαρο τροπο πως δεν ηταν πιο ασφαλεις.
Και η εξηγηση ειναι πολυ απλη:
Οταν ενα οχημα ειναι σε κινηση τοτε αυτο εχει μια "αλφα" ενεργεια η οποια κατα την διαρκεια μιας συγκρουσης μηδενιζεται ακαριαια,σχεδον,ομως και λογο της αδρανειας αυτη η ενεργεια μεταφερεται πλεον μεσω τις συγκρουσης στα σασι των εμπλεκομενων οχηματων.
Οταν το ενα οχημα λοιπον ειναι πιο "σκληρο" και ακαμπτο η ενεργεια αυτη περναει σχεδον αυτουσια στον επιβατη με μοιραια,συνηθως,αποτελεσματα.
Τα πιο καινουργια οχηματα εχουν ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης,ο σκοπος τον οποιων ειναι να απορροφησουν οσο το δυνατον μεγαλυτερη ποσοτητα της ενεργειας αυτης ουτως ωστε οι δυναμεις που θα ασκηθουν τελικα στους επιβατες να ειναι μικροτερες και σε συνδυασμο με τις ζωνες ασφαλειας και τους αεροσακους αυτοι να εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες επιβιωσης.
Επισης οι ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης πετυχαινουν με την απορροφηση ενεργειας που κανουν να διαλυονται αυτες μην επιτρεποντας στην ενεργεια της συγκρουσης να παραμορφωσει την καμπινα επιβατων εξασφαλιζοντας τους τον απαραιτητο ζωτικο χωρο στους επιβατες.
Ισως τα παλια αυτοκινητα να ηταν "αθανατα" και να μπορουσαν να επισκευαστουν μετα απο μια ισχυρη συγκρουση,ομως οι ιδιοκτητες τους σπανια θα ηταν ζωντανοι για να τα επισκευασουν.
Τα σημερινα αυτοκινητα και με ολα τα συστηματα ασφαλειας που εχουν "πεθαινουν" πολυ πιο ευκολα αλλα πολυ πιο συχνα οι ιδιοκτητες τους επιβιωνουν...Με λιγα λογια "Θυσιαζονται" για να δωσουν μια ευκαιρια στον ιδιοκτητη τους να επιβιωσει και να αγορασει καποιο αλλο αμαξι
Όπως βλέπουμε στο βίντεο και τα δύο αυτοκίνητα παραμορφώνονται κατά τη σύγκρουση. Όμως η καίρια διαφορά είναι ότι ενώ το παλιό παραμορφώνεται τόσο το εμπρός μέρος όσο και ο θάλαμος επιβατών, στο καινούριο η παραμόρφωση περιορίζεται μόνο στο εμπρός, ενώ ο θάλαμος επιβατών είναι πιό άκαμπτος, σώζωντας έτσι τον οδηγό και τους επιβάτες.
Όπως τα λέει ο φίλος Θανάσης είναι. Το ότι το καινούριο χτυπάει στο αριστερό φανάρι το παλιό και όχι με το δικό του φανάρι αλλά με το Κέντρο (εκεί που είναι ο κινητήρας δηλαδή) δεν σας λέει κάτι;. Εκτός εάν εσείς θέλετε να περάσετε κάτι αντίστοιχο...
Το οτι με τα χρονια εχει σαπισει το παλιο μοντελο δεν συμαινει κιολας οτι τοτε δεν ηταν αξιοπιστες κατασκευες.
Τοτε τα μεγαλυτερα προβληματα ηταν στα μηχανικα και ηλεκρικα μερη του αυτοκινητου.
Δεν ειπε κανεις πως στην (και για) την εποχη τους δεν ηταν αξιοπιστα. Το βιντεο αποδεικνυει με ξεκαθαρο τροπο πως δεν ηταν πιο ασφαλεις. Και η εξηγηση ειναι πολυ απλη: Οταν ενα οχημα ειναι σε κινηση τοτε αυτο εχει μια "αλφα" ενεργεια η οποια κατα την διαρκεια μιας συγκρουσης μηδενιζεται ακαριαια,σχεδον,ομως και λογο της αδρανειας αυτη η ενεργεια μεταφερεται πλεον μεσω τις συγκρουσης στα σασι των εμπλεκομενων οχηματων. Οταν το ενα οχημα λοιπον ειναι πιο "σκληρο" και ακαμπτο η ενεργεια αυτη περναει σχεδον αυτουσια στον επιβατη με μοιραια,συνηθως,αποτελεσματα. Τα πιο καινουργια οχηματα εχουν ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης,ο σκοπος τον οποιων ειναι να απορροφησουν οσο το δυνατον μεγαλυτερη ποσοτητα της ενεργειας αυτης ουτως ωστε οι δυναμεις που θα ασκηθουν τελικα στους επιβατες να ειναι μικροτερες και σε συνδυασμο με τις ζωνες ασφαλειας και τους αεροσακους αυτοι να εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες επιβιωσης. Επισης οι ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης πετυχαινουν με την απορροφηση ενεργειας που κανουν να διαλυονται αυτες μην επιτρεποντας στην ενεργεια της συγκρουσης να παραμορφωσει την καμπινα επιβατων εξασφαλιζοντας τους τον απαραιτητο ζωτικο χωρο στους επιβατες. Ισως τα παλια αυτοκινητα να ηταν "αθανατα" και να μπορουσαν να επισκευαστουν μετα απο μια ισχυρη συγκρουση,ομως οι ιδιοκτητες τους σπανια θα ηταν ζωντανοι για να τα επισκευασουν. Τα σημερινα αυτοκινητα και με ολα τα συστηματα ασφαλειας που εχουν "πεθαινουν" πολυ πιο ευκολα αλλα πολυ πιο συχνα οι ιδιοκτητες τους επιβιωνουν...Με λιγα λογια "Θυσιαζονται" για να δωσουν μια ευκαιρια στον ιδιοκτητη τους να επιβιωσει και να αγορασει καποιο αλλο αμαξι
Όπως βλέπουμε στο βίντεο και τα δύο αυτοκίνητα παραμορφώνονται κατά τη σύγκρουση. Όμως η καίρια διαφορά είναι ότι ενώ το παλιό παραμορφώνεται τόσο το εμπρός μέρος όσο και ο θάλαμος επιβατών, στο καινούριο η παραμόρφωση περιορίζεται μόνο στο εμπρός, ενώ ο θάλαμος επιβατών είναι πιό άκαμπτος, σώζωντας έτσι τον οδηγό και τους επιβάτες.
Όπως τα λέει ο φίλος Θανάσης είναι. Το ότι το καινούριο χτυπάει στο αριστερό φανάρι το παλιό και όχι με το δικό του φανάρι αλλά με το Κέντρο (εκεί που είναι ο κινητήρας δηλαδή) δεν σας λέει κάτι;. Εκτός εάν εσείς θέλετε να περάσετε κάτι αντίστοιχο...
Το οτι με τα χρονια εχει σαπισει το παλιο μοντελο δεν συμαινει κιολας οτι τοτε δεν ηταν αξιοπιστες κατασκευες. Τοτε τα μεγαλυτερα προβληματα ηταν στα μηχανικα και ηλεκρικα μερη του αυτοκινητου.
Σα βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου