7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Pulsar, Mercedes A160 και Focus μπορούν να ταξιδεύουν με 138 χλμ./ώρα καίγοντας μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.
Γρήγορα & οικονομικά
54.166 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2015)
Ford Focus 1,5 TDCi, Mercedes-Benz A160 και Nissan Pulsar 1,5 dCi βρίσκονται στην κορυφή της τυποποιημένης μέτρησης κατανάλωσης του Auto Τρίτη.
Ford Focus 1,5 TDCi 95 PS
Στα γρήγορα
• Έχει 16.897 ευρώ
• Είναι 1,5 λτ. turbodiesel με 95 άλογα
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Mercedes-Benz A160 CDI 90 PS
Στα γρήγορα
• Έχει 25.570 ευρώ
• Είναι 1,5 λτ. turbodiesel με 90 άλογα
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 PS
Στα γρήγορα
• Έχει 17.290 ευρώ
• Είναι 1,5 λτ. turbodiesel με 110 άλογα
• Καίει 3,6 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Όλοι λατρεύουν την χαμηλή κατανάλωση των diesel, κανείς όμως δεν θέλει να «σέρνεται» για χάρη της απόλυτα χαμηλής κατανάλωσης. Το auto Τρίτη καθιέρωσε και τυποποίησε την μέτρηση της ταχύτητας στην εθνική σε ένα λογικό και αποδεκτό όριο κατανάλωσης, όπως αυτό των 5,0 λτ./100 χλμ. Το ανανεωμένο και άρτι αφιχθέν Ford Focus 1,5 TDCi με τους 95 ίππους, το Nissan Pulsar 1,5 dCi και η Mercedes A160 CDI πετυχαίνουν τις υψηλότερες επιδόσεις, αφού με κατανάλωση 5,0 λτ. ταξιδεύουν με 138 χλμ./ώρα.
Πώς το καταφέρνουν; Μα φυσικά, με τους εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες, την προσεγμένη αεροδυναμική, τα ελαφριά αμαξώματα, τα κιβώτια με μειωμένες τριβές και τη μακριά κλιμάκωση, αλλά και μια σειρά από άλλες παραμέτρους, όπως για παράδειγμα τα ελαστικά χαμηλή αντίστασης κύλισης. Ας δούμε, λοιπόν, παρακάτω, τα σύγχρονα μικρομεσαία μοντέλα που καταφέρνουν να κινούνται με οικονομία καυσίμου χωρίς η κατανάλωση να στερεί την χαρά της οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο…
Εμφάνιση: Με ξεχωριστό χαρακτήραΚάθε άλλο παρά συμβατικά και συνηθισμένα δείχνουν τα μοντέλα της δοκιμής, όντας μοντέρνα και ξεχωριστά.Το Ford Focus με τα powerdomes στο καπό, τα LED φανάρια και τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα δείχνει επιβλητικό και συνάμα πολυτελές. Η Mercedes A160 CDI φυσικά δεν θέλει ιδιαίτερες συστάσεις. Επιθετική εμφάνιση και αεροδυναμικό σχήμα τη χαρακτηρίζουν, ενώ το αστέρι στη μάσκα της δίνει το απαραίτητο κύρος. Το Nissan Pulsar, που μετά από 8 χρόνια ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα στο κόλπο των μικρομεσαίων χάτσμπακ, είναι το πιο άτολμο σχεδιαστικά, χωρίς να του λείπουν όμως χαρακτηριστικές πινελιές, όπως η «V-Shaped» γρίλια της Nissan.
Το Focus και σε αυτή την έκδοση συνεχίζει την παράδοσή που το θέλει να είναι ενδιαφέρον οδηγικά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »