ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Turbάτα μικρομεσαία

Turbάτα μικρομεσαία

54.629 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2015)

Η προσθήκη του 1,2 turbo κινητήρα βενζίνης στην γκάμα του Auris ανακατεύει την τράπουλα στα μικρομεσαία, χαμηλού κυβισμού με τούρμπο.

Να είμαστε ειλικρινείς, από την γκάμα του Toyota Auris έλειπε ένας μικρού κυβισμού τούρμπο βενζινοκινητήρας. Ok, το ιαπωνικό μικρομεσαίο έχει το πλεονέκτημα της υβριδικής έκδοσης (σ.σ. σύμφωνα με τους ανθρώπους της Toyota στόχος είναι το 50% των Auris που πωλούνται στην Ευρώπη να είναι HSD), όμως αυτήν τη χρονική στιγμή και για τα ελληνικά δεδομένα ο 1.200άρης turbo είναι αυτός που έλειπε περισσότερο από την γκάμα του μιας και ο ατμοσφαιρικός 1,33 δεν συμβαδίζει με το πνεύμα της «downsized» εποχής. 
Για την ακρίβεια, στους κινητήρες βενζίνης κυριαρχούν οι μικρού κυβισμού turbo και έτσι συγκρίνουμε το ιαπωνικό μοντέλο με τρεις αντίστοιχες προτάσεις. Το Nissan Pulsar το οποίο έχει ίδια κυβικά και ιπποδύναμη, το Ford Focus που από 1.000 κυβικά αποδίδει 125 άλογα, καθώς και το επίσης άρτι αφιχθέν στην ελληνική αγορά VW Golf 1,0 TSI 115 PS. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
Leapmotor