Ποια έκδοση Ford Focus να επιλέξω;
43.242 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2015)
Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας και η πλούσια γκάμα των εκδόσεων του Focus, οι οποίες καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες, καθιστούν την τελική επιλογή δύσκολη για τον αγοραστή.
Στην αγορά, η προσφορά είναι τεράστια, όμως κάποιες κατηγορίες και επιμέρους προτάσεις έχουν κλέψει την προτίμηση του κοινού. Μία από αυτές είναι τα μικρομεσαία με μερίδιο σχεδόν 28%. Μάλιστα, το ενδιαφέρον είναι πως ανάμεσα σε αυτά, το ποσοστό των diesel φτάνει το 83,9%, όταν για την υπόλοιπη αγορά το ποσοστό είναι 63,4%.
Ένα από τα μικρομεσαία που ξεχωρίζουν και βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων είναι το Ford Focus γιατί καταφέρνει και καλύπτει πολλαπλές ανάγκες. Για παράδειγμα διατίθεται με τρία διαφορετικά αμαξώματα, έπειτα έχει μία πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων, συνοδεύεται από καλό value for money, ενώ όλες οι εκδόσεις του έχουν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.Παρακάτω, παρουσιάζουμε αναλυτικά τόσο τις εξοπλιστικές του εκδόσεις, όσο και τις εκδόσεις κινητήρων του.
Από 13.775 ευρώ και σε 7 εξοπλιστικές εκδόσειςΗ τιμή του Ford Focus ξεκινά με έκπτωση και απόσυρση από τα 13.775 ευρώ για το 1,0 EcoBoost των 100 ίππων και τα 15.045 ευρώ για την έκδοση των 125 ίππων. Με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό του κοστίζει 17.603 ευρώ στην έκδοση των 150 ίππων και 21.925 ευρώ στην έκδοση των 180 ίππων. Ωστόσο, σημειώστε πως η τελευταία περίπτωση αφορά στην εξοπλιστική έκδοση Sport που είναι αρκετά πλουσιότερη από την αρχική Trend.
Φυσικά, σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες δεν πρέπει να παραλείψουμε την κορυφαία έκδοση ST με τα 250 άλογα και την κορυφαία οδική συμπεριφορά η οποία κοστίζει 34.585 ευρώ. Περνώντας, τώρα, στους πετρελαιοκινητήρες η τιμή του ξεκινά από τα 16.939 ευρώ για την έκδοση 1,5 Econetic 95 PS και ανεβαίνει στα 18.116 ευρώ για αυτή των 120 ίππων, τιμή αρκετά ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Αμεσα αναμένεται στην ελληνική αγορά και η έκδοση 1,5 Econetic με τα 105 άλογα, ωστόσο ακόμη δεν έχει οριστεί η τιμή της από την ελληνική αντιπροσωπεία. Όσον αφορά, τέλος, στην γκάμα των αμαξωμάτων σημειώστε πως το σεντάν κοστίζει 900 επιπλέον, ενώ το στέισον 1.200 σε σχέση πάντα με το 5θυρο.
Σε ό,τι αφορά τα επίπεδα εξοπλισμού, το μοντέλο διατίθεται συνολικά σε 7 εκδόσεις, που έχουν τρεις κατευθύνσεις.Στην πρώτη βρίσκονται οι Trend και η Business, έπειτα έρχονται οι Titanium και Titanium X που απευθύνονται σε όσους αναζητούν άνεση και στοιχεία πολυτέλειας, ενώ για τους σπορτίφ τύπους υπάρχει η Trend Sport, όπως και οι ST2 & ST3 οι οποίες όμως συνδυάζονται μόνο με την έκδοση των 250 ίππων.
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα...... Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Οντως είναι cheap, και μάλιστα πάρα πολύ γι αυτά που προσφέρει... Απιαστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα, αξιοπιστία, τιμές σέρβις...
- Κατανάλωση υπό πίεση (http://autotriti.gr/data/news/preview_news/Test-Focus-1,5-182PS_123071.asp)
Για τις καταναλώσεις δεν μας λέτε τίποτα.... Από όσο καταλαβαίνω πρέπει να απέχουν πολύ από τις μέσες...
καμμια.δεν υπαρχει πιο cheap αυτοκινητο απο αυτο