Μοντέλα με οικογενειακό χαρακτήρα κοντράρονται στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους. Ποιο θα προτιμούσατε εσείς;
Diesel για οικογένεια
33.068 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2015)
Φέρνουμε αντιμέτωπα μοντέλα τα οποία απευθύνονται σε οικογενειάρχες που αναζητούν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα που θα τους εξασφαλίσει χαμηλό κόστος χρήσης.
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων ένα είναι το καύσιμο. Τo πετρέλαιο. Ενδεικτικά, καταλαμβάνει το 80% περίπου των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς και οι λόγοι για αυτό είναι προφανείς. Αφενός, τα diesel μοντέλα έχουν χαμηλή κατανάλωση και με ένα ρεζερβουάρ περνάς άνετα δύο εβδομάδες (ή διαφορετικά διανύεις πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με 50 λίτρα), αφετέρου τα μικρομεσαία diesel έχουν πλέον προσιτή τιμή αγοράς (κάτω από 20.000 ευρώ που μπορεί κάποιοι να νομίζουν). Έτσι, οι οικογενειάρχες που αναζητούν εκτός από οικονομία καυσίμου, και χώρους για να καλύψουν τις πολλαπλές τους ανάγκες, στρέφονται στα πετρελαιοκίνητα μικρομεσαία.
Παρακάτω συγκρίνουμε τρεις προτάσεις που διαθέτουν καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, και ταυτόχρονα η τιμή αγοράς τους έχει κρατηθεί στα 18.000 περίπου ευρώ. Ο λόγος για το Citroen C4 1,6 e-HDi το οποίο διαθέτει ένα από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία (408 λίτρα), το Kia Ceed το οποίο ξεχωρίζει με τους 128 ίππους που αποδίδει ο 1.600άρης κινητήρας του και τέλος, το SEAT Leon, το οποίο εκτός από χώρους διαθέτει και χαμηλή τιμή αγοράς. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Εφημερίδες αναφέρουν οτι 11 εκατομμυρίων οχημάτα του VW group σε όλο τον κόσμο φέρουν το παράνομο λογισμικό στους κινητήρες. Η εσωτερική έρευνα, απέδειξε ότι η συσκευή παραποίηση βρίσκεται και σε άλλα αυτοκίνητα diesel του ομίλου, με τον «τυφώνα» να απειλεί όλες τις μάρκες του ομίλου, δηλαδή τις Audi, Skoda, Seat και Porsche. Πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για το Seat που μας παρουσιάζετε;
Μία εύλογη απορία έχω..Autotriti. Γιατί δε παραθέτετε τα ίδια στοιχεία/στατιστικά και για τα τρία μοντέλα;; Λείπει η ταχύτητα που επιτυγχανει το Σέατ με 5 λιτρα κατανάλωση στα 100 χλμ κι η πραγματική του κατανάλωση. Το έχω πει κι άλλη φορά.. Δώστε βάρος στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νούμερα κι αφήστε αυτα που λένε τα εργοστάσια..Οι αναγνώστες θα σας δικαιώσουν.
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Επειδή είμαι καλοπαροαιρετος θελω παντα να θυμαστε ότι η δυναμη των μεσων ενημερωσης είναι η αναγνωστες τους και αν ένα μεσο εχει μεγαλη επισκεψιμοτητα ,αυτό του φερνει και μεγαλύτερες διαφημισεις.Αν το ΜΜΕ σταματησει να εχει επισκεψιμοτητα ,τοτε οι εταιριες δεν δινουν δεκαρα,γι αυτό θελω να υπαρχει παντοτε σωστη και αντικειμενικη ενημερωση.Οταν εγινε το σκανδαλο με τους diesel του Polo που έσβηναν στις χαληλες με κινδυνο να σκοτωθεί κοσμος,σπευσατε να ανασυρεται αρθρο για ΔΗΘΕΝ πρόβλημα ΠΡΟ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ στα φρενα του BRAVO,πετωντας λασπη στην fiat.Για μενα ηταν απ τους λογους που πηγε ακλαυτο το συγκεκριμενο μοντελο ενώ ηταν πολύ καλο αυτοκινητο διχως το δηθεν πρόβλημα που μονο κατά τα λεγομενα σας ειχε προκυψει.ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΡΕΤΕ ΑΡΘΡΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ θα χαιρομουν να βλεπω στην homepage αυτές τις μερες την απατη με τα γερμανικα diesel και διπλα να εχετε ανασυρει αρθρα του παρελθοντος για τους ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥΣ diesel της FIAT που παραγουν τον χαμηλοτερο μεσο όρο εκπομπών ρυπων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.Φυσικα μπορειται να μην το κανετε και να μεγραψετε στα παλια σας τα παπούτσια ,αλλα αυτό θα είναι και μια αποδειξη για το αν λειτουργηται μεροληπτικα ή αν αντιμετωπίζονται ολες οι εταιριες κατά τον ιδιο τροπο από σας.Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα λοιπον .Δεν εχει να κανει με καπριτσιο δικο μου αλλα τωρα θα αποδειχθεί αν οι κατηγοριες για μεροληπτικη ενημερωση ευσταθουν ή είναι λανθασμενες
Απάντηση: 3 θέματα έχουμε κάνει συνολικά από το Σάββατο. Χθες ήταν όλη μέρα στη homepage (και αντίστοιχη ενημέρωση στο facebook). Δεν έχει προκύψει κάτι νέο από χθες, όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα. Τα είδατε; http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Neo-epeisodio-sto-shrial-me-toys-rypoys_128386.asp
Το θέμα του Bravo ήταν υπαρκτό. Έγινε και η σχετική ανάκληση, όπως είχαμε σημειώσει.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές. Ωστόσο δεν καταλαβαίνουμε που είναι το πρόβλημά σας. Τι ακριβώς θα θέλατε;
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Παιδια καλημέρα ,εξω εχει γκρεμιστεί το συμπαν με την απατη της VW για τα ΚΑΡΚΙΝΟΓΩΝΑ DIESEL της, και περαν του ενός αρθρου που κανατε το Σαββατο δεν εχετε ξαναμιλησει ουτε εχετε ενημερωσει για τις εξελιξεις.Ολα καλα ε παιδια????Για σας εχθες απλως ηταν ΤΡΙΤΗ και σημερα απλως Τετάρτη ε?
Απάντηση: 3 θέματα έχουμε κάνει συνολικά από το Σάββατο. Χθες ήταν όλη μέρα στη homepage (και αντίστοιχη ενημέρωση στο facebook). Δεν έχει προκύψει κάτι νέο από χθες, όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα. Τα είδατε;
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Neo-epeisodio-sto-shrial-me-toys-rypoys_128386.asp
ΠΡΟΣ AUUTOTRITI:Προφανως θα θυμαστε ότι την περιοδο που κανατε τον ντόρο με το bravo ειχατε δημοσιευσει φωτογραφια από δισκοφρενο ενός παλιου corolla και όχι του bravo.To ένα αυτοκινητο ειχε μπουζονια και το άλλο μπουλωνια..........και η φωτο μετα από κραξιμο αναγνωστων απεσυρθη σιωπηρως.Λετε να μην εκανε ανακληση μετα από τετοια καταγγελεια από σας για να διπλοελεγξει αν ισχυουν αυτά που λεγατε?Αυτο που θελουμε οσοι δεν εχουμε ως προτιμηση της VW ,είναι να μην θαβονται απ τον ειδικο τυπο ανευ αιτιας τα αυτοκίνητα μας που με κοπο και ιδρωτα εχουμε αποκτησει,βλεποντας καποιες γραφιδες να καταβαραθρωνουν την μεταπωλιτηκη αξια των αυτοκινητων μας(οσων τα εχουμε αγορασει)με αρθρα συκοφαντισης και λασπολογιας.Πιστευω ότι ειστε αξιοι και τιμιοι ανθρωποι που σεβονται τους αναγνωστες τους
Απάντηση: Η μεταπωλητική αξία είναι ένα σύνθετο πράγμα. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι το Bravo είχε τελικά πρόβλημα με τα φρένα και έγινε ανάκληση. Το ίδιο θέμα είχε δημιουργηθεί και σε άλλα tests του αυτοκινήτου. Επίσης, γνωρίζετε πολύ καλά ότι το αυτοκίνητο δεν έτυχε καλής εμπορικής πορείας ούτε στην Ευρώπη.
Προσπαθήσαμε να σας απαντήσουμε και μέσω email αλλά μάλλον δεν ισχύει. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Η καλοπροαίρετη κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτη.
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Προφανως και δεν περιμενω να παραδεχθητε την μη υπαρξη προβλήματος στα φρενα του Bravo,θα ηταν σαν να σας ζητουσα να ακυρώσετε τον εαυτο σας και δεν εχει νοημα να επιμενω ουτε εγω ουτε εσεις γιατι κουραζουμε τους αναγνωστες.Ο καθενας εχει βγαλει τα συμπερασματα του.Θα περιμενω όμως να ανασυρετε αρθρο για τους βραβευμενους diesel της FIAT και να το εχετε διπλα απ το σκανδαλο της VW.Aλλιως θα πρεπει να εξηγήσετε στους αναγνωστες σας για πιο λογο όταν εσκασε το σκανδαλο της vw που έσβηναν οι κινητήρες στις χαμηλες..... θυμηθήκατε να ανασυρετε και το αρθρο για τα φρενα του fiat μετα από 7 χρονια.Ευχαριστω!
Καλά και άγια όλα όσα γράψατε. Καλό είναι να καθιερώσετε ένα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ σύστημα βαθμολογίας ώστε όλα όσα γράφετε να αποτυπώνονται με νούμερα σε έναν συγκριτικό πίνακα. Θα βοηθήσετε τους αναγνώστες πολύ περισσότερο για την τυχόν επιλογή τους.
Όσο για το συγκριτικό, ένα μεγάλο μπράβο στην ΚΙΑ για τα μοντέλα της συνολικά που είναι πολύ ανταγωνιστικά σε καλές τιμές. Χώρια την όμορφη σχεδίαση. Για το SEAT τώρα, δυστυχώς είναι πολύ μουντό και "θαμπό" (μέσα-έξω) χωρίς τόλμη και φαντασία. Κλασσικό eurobox με ήχο/κραδασμούς από ταξί Octavia με 500.000χλμ.
Για το C4, νομίζω πως είναι ξεκάθαρος νικητής ξεπερνώντας τα άλλα 2 σε χώρους, ποιότητα λειτουργίας/ησυχίας από μοτέρ και εξωτερικούς θορύβους, ελάχιστα αλλά υπαρκτά πιο οικονομικό, εξοπλισμό ΑΛΛΑ όχι σε εξωτερική εμφάνιση και τιμή. Αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη επιλογή. Καλό θα ήταν να το γράψετε λοιπόν στο άρθρο σας.
Μετά την προ μηνών ανακοίνωση του δημάρχου της πόλεως των Παρισίων, οτι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν επικίνδυνους ρύπους και δή αυτών των οξειδίων του Αζώτου ,εξ αιτίας των οποίων προκαλούνται φθορές στα κτήρια και τα μνημεία και περισσότερο βέβαια βλάβες στην υγεία των κατοίκων και σκεπτόμενος να απαγορεύσει την κυκλοφορία στην πόλη και ιδιαιτέρως στο κέντρο της, μόλις χθές, ο νέος υπουργός περιβάλλοντος της σημερινής Κυβέρνησης ,ανακοίνωσε οτι θα επανεξετασθεί το μέτρον της πετρελαιοκίνησης των οχημάτων των οποίων οι πωλήσεις ανέρχονται πλέον στο 61% και κατ΄αλλους στο 81% των πωλουμένων αυτοκινήτων. Τούτο εκτιμώ οτι θα δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους κατόχους οχημάτων τ. diesel και προφανώς μεταξύ των άλλων ίσως να σταματήσουν και
οι ατέλειες των καυσίμων. Κατά συνέπεια όλα αυτά που αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας πιθανώς να είναι και άχρηστα και άρα πρέπει να υπάρξει σχετική ανακοίνωση περί του πρακτέου σε περίπτωση αλλαγής του σχετικού νόμου απο τον αξιότιμο οικολόγο υπουργό κ. Τσιρώνη .
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Αφου είναι ακαταλαβιστικο το ξαναγραφω(αν και δεν νομιζω!)Οταν εγινε το σκανδαλο με τους diesel του Polo που έσβηναν στις χαληλες με κινδυνο να σκοτωθεί κοσμος,σπευσατε να ανασυρεται αρθρο για το πρόβλημα ΠΡΟ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ στα φρενα του BRAVO,(κατ εμε για να αποσπασετε την προσοχη του κοσμου θελοντας εμμεσως να πειτε ότι και προ επτα χρονια και με τα fiat μπορει να σκοτωνοταν καποιος)ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΡΕΤΕ ΑΡΘΡΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ θα χαιρομουν να βλεπω στην homepage αυτές τις μερες την απατη με τα γερμανικα diesel και διπλα να εχετε ανασυρει αρθρα του παρελθοντος για τους ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥΣ diesel της FIAT που παραγουν τον χαμηλοτερο μεσο όρο εκπομπών ρυπων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.Φυσικα μπορειται να μην το κανετε και να μεγραψετε στα παλια σας τα παπούτσια ,αλλα αυτό θα είναι και μια αποδειξη για το αν λειτουργηται μεροληπτικα ή αν αντιμετωπίζονται ολες οι εταιριες κατά τον ιδιο τροπο από σας.Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα λοιπον .Δεν εχει να κανει με καπριτσιο δικο μου αλλα τωρα θα αποδειχθεί αν οι κατηγοριες για μεροληπτικη ενημερωση ευσταθουν ή είναι λανθασμενες
Απάντηση: Δεν ανασύραμε εμείς κανένα αρθρο. Υπήρξαν δημοσιεύματα που παραποιούσαν την αλήθεια σχετικά με οτι εγινε τότε με το Bravo και απαντήσαμε, αποκαθιστώντας την αλήθεια. Οσον αφορά τους κινητήρες της Fiat που αναφέρεις, για ποιούς μιλάς και τι νομίζεις οτι πρέπει να γράψουμε?
Εφημερίδες αναφέρουν οτι 11 εκατομμυρίων οχημάτα του VW group σε όλο τον κόσμο φέρουν το παράνομο λογισμικό στους κινητήρες. Η εσωτερική έρευνα, απέδειξε ότι η συσκευή παραποίηση βρίσκεται και σε άλλα αυτοκίνητα diesel του ομίλου, με τον «τυφώνα» να απειλεί όλες τις μάρκες του ομίλου, δηλαδή τις Audi, Skoda, Seat και Porsche. Πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για το Seat που μας παρουσιάζετε;
Μία εύλογη απορία έχω..Autotriti. Γιατί δε παραθέτετε τα ίδια στοιχεία/στατιστικά και για τα τρία μοντέλα;; Λείπει η ταχύτητα που επιτυγχανει το Σέατ με 5 λιτρα κατανάλωση στα 100 χλμ κι η πραγματική του κατανάλωση. Το έχω πει κι άλλη φορά.. Δώστε βάρος στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νούμερα κι αφήστε αυτα που λένε τα εργοστάσια..Οι αναγνώστες θα σας δικαιώσουν.
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Επειδή είμαι καλοπαροαιρετος θελω παντα να θυμαστε ότι η δυναμη των μεσων ενημερωσης είναι η αναγνωστες τους και αν ένα μεσο εχει μεγαλη επισκεψιμοτητα ,αυτό του φερνει και μεγαλύτερες διαφημισεις.Αν το ΜΜΕ σταματησει να εχει επισκεψιμοτητα ,τοτε οι εταιριες δεν δινουν δεκαρα,γι αυτό θελω να υπαρχει παντοτε σωστη και αντικειμενικη ενημερωση.Οταν εγινε το σκανδαλο με τους diesel του Polo που έσβηναν στις χαληλες με κινδυνο να σκοτωθεί κοσμος,σπευσατε να ανασυρεται αρθρο για ΔΗΘΕΝ πρόβλημα ΠΡΟ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ στα φρενα του BRAVO,πετωντας λασπη στην fiat.Για μενα ηταν απ τους λογους που πηγε ακλαυτο το συγκεκριμενο μοντελο ενώ ηταν πολύ καλο αυτοκινητο διχως το δηθεν πρόβλημα που μονο κατά τα λεγομενα σας ειχε προκυψει.ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΡΕΤΕ ΑΡΘΡΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ θα χαιρομουν να βλεπω στην homepage αυτές τις μερες την απατη με τα γερμανικα diesel και διπλα να εχετε ανασυρει αρθρα του παρελθοντος για τους ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥΣ diesel της FIAT που παραγουν τον χαμηλοτερο μεσο όρο εκπομπών ρυπων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.Φυσικα μπορειται να μην το κανετε και να μεγραψετε στα παλια σας τα παπούτσια ,αλλα αυτό θα είναι και μια αποδειξη για το αν λειτουργηται μεροληπτικα ή αν αντιμετωπίζονται ολες οι εταιριες κατά τον ιδιο τροπο από σας.Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα λοιπον .Δεν εχει να κανει με καπριτσιο δικο μου αλλα τωρα θα αποδειχθεί αν οι κατηγοριες για μεροληπτικη ενημερωση ευσταθουν ή είναι λανθασμενες
Απάντηση: 3 θέματα έχουμε κάνει συνολικά από το Σάββατο. Χθες ήταν όλη μέρα στη homepage (και αντίστοιχη ενημέρωση στο facebook). Δεν έχει προκύψει κάτι νέο από χθες, όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα. Τα είδατε; http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Neo-epeisodio-sto-shrial-me-toys-rypoys_128386.asp Το θέμα του Bravo ήταν υπαρκτό. Έγινε και η σχετική ανάκληση, όπως είχαμε σημειώσει. Σας ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές. Ωστόσο δεν καταλαβαίνουμε που είναι το πρόβλημά σας. Τι ακριβώς θα θέλατε;
autotriti να βάλετε το SEAT στον κομπιούτορα μήπως έχει και αυτό παράνομο λογισμικό και σας κατηγορήσουν για παραπληροφόρηση. lol
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ! ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΖΗΜΙΕΣ ΤΑ 10ΠΛΑΣΙΑ ΑΠ'ΟΣΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΣ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ.
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Παιδια καλημέρα ,εξω εχει γκρεμιστεί το συμπαν με την απατη της VW για τα ΚΑΡΚΙΝΟΓΩΝΑ DIESEL της, και περαν του ενός αρθρου που κανατε το Σαββατο δεν εχετε ξαναμιλησει ουτε εχετε ενημερωσει για τις εξελιξεις.Ολα καλα ε παιδια????Για σας εχθες απλως ηταν ΤΡΙΤΗ και σημερα απλως Τετάρτη ε?
Απάντηση: 3 θέματα έχουμε κάνει συνολικά από το Σάββατο. Χθες ήταν όλη μέρα στη homepage (και αντίστοιχη ενημέρωση στο facebook). Δεν έχει προκύψει κάτι νέο από χθες, όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα. Τα είδατε; http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Neo-epeisodio-sto-shrial-me-toys-rypoys_128386.asp
ΠΡΟΣ AUUTOTRITI:Προφανως θα θυμαστε ότι την περιοδο που κανατε τον ντόρο με το bravo ειχατε δημοσιευσει φωτογραφια από δισκοφρενο ενός παλιου corolla και όχι του bravo.To ένα αυτοκινητο ειχε μπουζονια και το άλλο μπουλωνια..........και η φωτο μετα από κραξιμο αναγνωστων απεσυρθη σιωπηρως.Λετε να μην εκανε ανακληση μετα από τετοια καταγγελεια από σας για να διπλοελεγξει αν ισχυουν αυτά που λεγατε?Αυτο που θελουμε οσοι δεν εχουμε ως προτιμηση της VW ,είναι να μην θαβονται απ τον ειδικο τυπο ανευ αιτιας τα αυτοκίνητα μας που με κοπο και ιδρωτα εχουμε αποκτησει,βλεποντας καποιες γραφιδες να καταβαραθρωνουν την μεταπωλιτηκη αξια των αυτοκινητων μας(οσων τα εχουμε αγορασει)με αρθρα συκοφαντισης και λασπολογιας.Πιστευω ότι ειστε αξιοι και τιμιοι ανθρωποι που σεβονται τους αναγνωστες τους
Απάντηση: Η μεταπωλητική αξία είναι ένα σύνθετο πράγμα. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι το Bravo είχε τελικά πρόβλημα με τα φρένα και έγινε ανάκληση. Το ίδιο θέμα είχε δημιουργηθεί και σε άλλα tests του αυτοκινήτου. Επίσης, γνωρίζετε πολύ καλά ότι το αυτοκίνητο δεν έτυχε καλής εμπορικής πορείας ούτε στην Ευρώπη. Προσπαθήσαμε να σας απαντήσουμε και μέσω email αλλά μάλλον δεν ισχύει. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Η καλοπροαίρετη κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτη.
Το C4 ειναι το πιο τιμιο αυτοκινητο της κατηγοριας του!
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Προφανως και δεν περιμενω να παραδεχθητε την μη υπαρξη προβλήματος στα φρενα του Bravo,θα ηταν σαν να σας ζητουσα να ακυρώσετε τον εαυτο σας και δεν εχει νοημα να επιμενω ουτε εγω ουτε εσεις γιατι κουραζουμε τους αναγνωστες.Ο καθενας εχει βγαλει τα συμπερασματα του.Θα περιμενω όμως να ανασυρετε αρθρο για τους βραβευμενους diesel της FIAT και να το εχετε διπλα απ το σκανδαλο της VW.Aλλιως θα πρεπει να εξηγήσετε στους αναγνωστες σας για πιο λογο όταν εσκασε το σκανδαλο της vw που έσβηναν οι κινητήρες στις χαμηλες..... θυμηθήκατε να ανασυρετε και το αρθρο για τα φρενα του fiat μετα από 7 χρονια.Ευχαριστω!
Απάντηση: Ακαταλαβίστικο. Τι εννοείς? Πες το ξανα, με απλά λόγια
Καλά και άγια όλα όσα γράψατε. Καλό είναι να καθιερώσετε ένα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ σύστημα βαθμολογίας ώστε όλα όσα γράφετε να αποτυπώνονται με νούμερα σε έναν συγκριτικό πίνακα. Θα βοηθήσετε τους αναγνώστες πολύ περισσότερο για την τυχόν επιλογή τους. Όσο για το συγκριτικό, ένα μεγάλο μπράβο στην ΚΙΑ για τα μοντέλα της συνολικά που είναι πολύ ανταγωνιστικά σε καλές τιμές. Χώρια την όμορφη σχεδίαση. Για το SEAT τώρα, δυστυχώς είναι πολύ μουντό και "θαμπό" (μέσα-έξω) χωρίς τόλμη και φαντασία. Κλασσικό eurobox με ήχο/κραδασμούς από ταξί Octavia με 500.000χλμ. Για το C4, νομίζω πως είναι ξεκάθαρος νικητής ξεπερνώντας τα άλλα 2 σε χώρους, ποιότητα λειτουργίας/ησυχίας από μοτέρ και εξωτερικούς θορύβους, ελάχιστα αλλά υπαρκτά πιο οικονομικό, εξοπλισμό ΑΛΛΑ όχι σε εξωτερική εμφάνιση και τιμή. Αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη επιλογή. Καλό θα ήταν να το γράψετε λοιπόν στο άρθρο σας.
Μετά την προ μηνών ανακοίνωση του δημάρχου της πόλεως των Παρισίων, οτι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν επικίνδυνους ρύπους και δή αυτών των οξειδίων του Αζώτου ,εξ αιτίας των οποίων προκαλούνται φθορές στα κτήρια και τα μνημεία και περισσότερο βέβαια βλάβες στην υγεία των κατοίκων και σκεπτόμενος να απαγορεύσει την κυκλοφορία στην πόλη και ιδιαιτέρως στο κέντρο της, μόλις χθές, ο νέος υπουργός περιβάλλοντος της σημερινής Κυβέρνησης ,ανακοίνωσε οτι θα επανεξετασθεί το μέτρον της πετρελαιοκίνησης των οχημάτων των οποίων οι πωλήσεις ανέρχονται πλέον στο 61% και κατ΄αλλους στο 81% των πωλουμένων αυτοκινήτων. Τούτο εκτιμώ οτι θα δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους κατόχους οχημάτων τ. diesel και προφανώς μεταξύ των άλλων ίσως να σταματήσουν και οι ατέλειες των καυσίμων. Κατά συνέπεια όλα αυτά που αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας πιθανώς να είναι και άχρηστα και άρα πρέπει να υπάρξει σχετική ανακοίνωση περί του πρακτέου σε περίπτωση αλλαγής του σχετικού νόμου απο τον αξιότιμο οικολόγο υπουργό κ. Τσιρώνη .
Επιπλέον, πολύ καλό θα ήταν να "συμπληρώστετε" το συγκεκριμένο συγκριτικό και με άλλα mainstream μοντέλα (Astra, Pulsar κλπ). Θα είχε πολύ ενδιαφέρον!
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:Αφου είναι ακαταλαβιστικο το ξαναγραφω(αν και δεν νομιζω!)Οταν εγινε το σκανδαλο με τους diesel του Polo που έσβηναν στις χαληλες με κινδυνο να σκοτωθεί κοσμος,σπευσατε να ανασυρεται αρθρο για το πρόβλημα ΠΡΟ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ στα φρενα του BRAVO,(κατ εμε για να αποσπασετε την προσοχη του κοσμου θελοντας εμμεσως να πειτε ότι και προ επτα χρονια και με τα fiat μπορει να σκοτωνοταν καποιος)ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΡΕΤΕ ΑΡΘΡΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ θα χαιρομουν να βλεπω στην homepage αυτές τις μερες την απατη με τα γερμανικα diesel και διπλα να εχετε ανασυρει αρθρα του παρελθοντος για τους ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥΣ diesel της FIAT που παραγουν τον χαμηλοτερο μεσο όρο εκπομπών ρυπων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.Φυσικα μπορειται να μην το κανετε και να μεγραψετε στα παλια σας τα παπούτσια ,αλλα αυτό θα είναι και μια αποδειξη για το αν λειτουργηται μεροληπτικα ή αν αντιμετωπίζονται ολες οι εταιριες κατά τον ιδιο τροπο από σας.Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα λοιπον .Δεν εχει να κανει με καπριτσιο δικο μου αλλα τωρα θα αποδειχθεί αν οι κατηγοριες για μεροληπτικη ενημερωση ευσταθουν ή είναι λανθασμενες
Απάντηση: Δεν ανασύραμε εμείς κανένα αρθρο. Υπήρξαν δημοσιεύματα που παραποιούσαν την αλήθεια σχετικά με οτι εγινε τότε με το Bravo και απαντήσαμε, αποκαθιστώντας την αλήθεια. Οσον αφορά τους κινητήρες της Fiat που αναφέρεις, για ποιούς μιλάς και τι νομίζεις οτι πρέπει να γράψουμε?
ΠΡΟΣ AUTOTRITI:To mail μου ισχυει.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ gmail,EINAI ymail