Στην Autobahn, ένα Koenigsegg Agera R με ισχύ 1.130 ίππων έπιασε ταχύτητα άνω των 215 μιλίων/ώρα (346 χλμ./ώρα) και όπως φαίνεται στην on board κάμερα, δεν τρέχει και τίποτα…
Στην Autobahn, ένα Koenigsegg Agera R με ισχύ 1.130 ίππων έπιασε ταχύτητα άνω των 215 μιλίων/ώρα (346 χλμ./ώρα) και όπως φαίνεται στην on board κάμερα, δεν τρέχει και τίποτα…
Δείτε επίσης: LaFerrari με 343 χλμ./ώρα!Πέρα από την εντυπωσιακή χαλαρότητα οδηγού και συνοδηγού, αξίζει να σημειωθεί ότι το 5λιτρο V8 twin-turbo μηχανικό σύνολο του Koenigsegg Agera R, του προσδίδει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 418 χλμ./ώρα.Δείτε επίσης: Πας με 253 χλμ./ώρα όταν...
Το να οδηγείς στην Κορίνθου - Πατρών χωρίς διάζωμα με 80 χλμ/ώρα και εμπόδια ατάκτως τοποθετημένα, αναγκασμένος πολλές φορές να οδηγείς στην μισή δεξιά λωρίδα για να περάσει ο γρήγορος που σε έχει στραβώσει απο πίσω με 180-250 που εύκολα φτάνει ενα αυτοκίνητο σήμερα (πχ Οctavia 20vt), ενώ στον δρόμο ξαφνικά εμφανίζονται μπέτινα πέδιλα χαμηλά δεξιά είναι επικίνδυνο και θανάσιμο. Το να οδηγείς σε μια λωρίδα που προορίζεται για υψηλές ταχυτητες ενα αυτοκίνητο συγκεκριμένων προδιαγραφών ανάμεσα σε οδηγούς με νοοτροπία, είαι σαφώς λίγοτερο επικίνδυνο.Λιγότερο... Απλά δείτε στατιστικά τροχαίων. Επίσης στη Γερμανία όπως και πολλές άλλες χώρες έχουν πολλές πίστες. Εδώ ... οπότε ένας συνειδητοποιημένος οδηγός εκεί απλά θα πάει γρήγορα στον δημόσιο δρόμο, ενώ στην Ελλάδα θα κάνει μέχρι και scandinavian flicks...
Το να οδηγείς στην Κορίνθου - Πατρών χωρίς διάζωμα με 80 χλμ/ώρα και εμπόδια ατάκτως τοποθετημένα, αναγκασμένος πολλές φορές να οδηγείς στην μισή δεξιά λωρίδα για να περάσει ο γρήγορος που σε έχει στραβώσει απο πίσω με 180-250 που εύκολα φτάνει ενα αυτοκίνητο σήμερα (πχ Οctavia 20vt), ενώ στον δρόμο ξαφνικά εμφανίζονται μπέτινα πέδιλα χαμηλά δεξιά είναι επικίνδυνο και θανάσιμο. Το να οδηγείς σε μια λωρίδα που προορίζεται για υψηλές ταχυτητες ενα αυτοκίνητο συγκεκριμένων προδιαγραφών ανάμεσα σε οδηγούς με νοοτροπία, είαι σαφώς λίγοτερο επικίνδυνο.Λιγότερο... Απλά δείτε στατιστικά τροχαίων. Επίσης στη Γερμανία όπως και πολλές άλλες χώρες έχουν πολλές πίστες. Εδώ ... οπότε ένας συνειδητοποιημένος οδηγός εκεί απλά θα πάει γρήγορα στον δημόσιο δρόμο, ενώ στην Ελλάδα θα κάνει μέχρι και scandinavian flicks...
το ερώτημα είναι οι εταιρείες πουλάνε ΝΟΜΙΜΑ αυτοκίνητα 1.300 ίππων για δημόσια χρήση. Το θεωρείτε σωστό;