8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Νέο Audi A4 vs Ανανεωμένη BMW Σειρά 3
27.829 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2015)
Το νέο Audi A4 έρχεται στην ελληνική αγορά σε λίγες ημέρες. Τι νέο φέρνει και πως μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες στα premium μεσαία;
Whats new
Audi A4
- Κινητήρας 1,4 TFSI, 150 ίππων
- Πλατφόρμα MLB
- Τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Whats new
BMW Σειρά 3
- Κινητήρας 1,5 λτ., 136 ίππων
- Ανανεωμένη σχεδίαση
- Ρύθμιση ανάρτησης και υλικά στο εσωτερικό
Τη μία, πρώτη είναι η Mercedes, την άλλη η BMW, την παρ άλλη η Audi. Αυτήν την περίοδο τα ηνία στην ελληνική αγορά έχει η BMW με την 3άρα, ακολουθεί στενά η C-Class και πιο πίσω βρίσκεται το Audi A4. Το οποίο, ωστόσο, βρίσκεται σε run-out τροχιά μιας και σε λιγότερο από ένα μήνα αναμένεται η νέα, 5η του γενιά. Έτσι, το ερώτημα που αμέσως προκύπτει είναι το κατά πόσο είναι σε θέση η νέα γενιά να αλλάξει τις ισορροπίες στην κατηγορία. Επιχειρούμε μία πρώτη σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων. Παρακάτω κάνουμε μια πρώτη συγκριτική ανάλυση με τα δύο πιο φρέσκα premium μεσαία μοντέλα, το νέο A4 και την ανανεωμένη Σειρά 3.
Πιο νέο και αεροδυναμικό το Audi A4Μπορεί να μην του φαίνεται με την πρώτη ματιά μιας και σχεδιαστικά παραπέμπει στην προηγούμενη γενιά, ωστόσο το νέο Audi A4 είναι εντελώς νέο σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό του. Βασίζεται στην πλατφόρμα MLB evo του VW Group και μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στο βάρος και στην ακαμψία (έχει βελτιωθεί από 20 έως 25% ανάλογα με την έκδοση), ένας τομέας που η 3άρα αποτελεί ανέκαθεν σημείο αναφοράς. Πλέον την κοιτάει στα ίσα, όπως είχαμε την εύκαιρα να δούμε στην πρόσφατη πανευρωπαϊκή του παρουσίαση.
Η 3άρα από την άλλη ανανεώθηκε το καλοκαίρι, απέκτησε πιο δυναμική και macho εμφάνιση, ενώ η ανάρτησή της βελτιώθηκε στα σημεία συνεχίζοντας να είναι προσανατολισμένη στην fun to drive πλευρά της αυτοκίνησης. Αναφορικά, έπειτα, με την αεροδυναμική το μεσαίο μοντέλο από το Ίνγκολστατ ως πιο νέο έχει το προβάδισμα, αφού ο δείκτης αεροδυναμικής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd 0,23, ενώ για την 3άρα είναι 0,27. Τέλος, από πλευράς διαστάσεων, αισθητά μεγαλύτερο είναι το Audi A4 αφού το μήκος του υπερβαίνει τα 4,7 μέτρα, ωστόσο στην ζυγαριά κερδίζει και ως ελαφρύτερο.
Εξωτερικές λεπτομέρειες Audi A4
προτιμω ενα Ford Mondeo Vignale !!
Όταν κάποιος τολμά και συγκρίνει ΒΜW ή AUDI με οποιοδήποτε Φορντ, είναι σαν να συγκρίνεις τον Μαραντόνα με τον Βαμβακούλα, για να μιλήσω με ποδοσφαιρικές ορολογίες. Συμπέρασμα λοιπόν : Ή είστε άσχετοι από αυτοκίνητα, ή έχετε αγοράσει κάποιο Φορντ και προσπαθείτε να αυτοπαρηγορηθείτε πλέκοντάς του το εγκώμιο. Φιλικά.
1.) Ναι,κι εγώ θα έδινα τα λεφτά για ένα Vignale 2.) Είναι όσο fun-to-drive είναι και η 3αρα κι όσο άνετο είναι το Α4 3. )Συμπέρασμα?...ALL-AROUND PLAYER!
Ναι,δωσε εσυ ενα σκασμο λεφτα για το vignale,χαχα.Πολυ βελτιωμενο το εσωτερικο του Α4,γιατι εξωτερικα ειναι μια απο τα ιδια.
...και για αυτούς που τα γνωριζουν ολα, και λενε τους άλλους ξερόλες. Φιλε, μην αγοράσεις ποτε Α6 allroad πάρε καλυτερα skoda superb combi στην εκδοση laurin klement, τρομερους χώρους με τα μισά λεφτα.... και άλλες τετοιες μπουρδες!!! Βασικές εννοιες μαρκετινγ, αλλο πράγμα το valeu for money και αλλο πράγμα το (πραγματικό) premium.
...ναι, ναι, τα εχουμε δει και στο παρελθόν αυτά τα "θελω να γινω premium" οπως το Opel signum (χα-χα, πατος πηγε), κατι saad 9-5 (έκλεισε), και κατι μεμονομένες απάτες μοντέλων, Lexus CT (τα υπολοιπα ειναι ....ΟΚ). Προϊοντικα, μια χαρά αμάξι το Φορντ, αλλα φορντ. Στα λόγια και εγω θα το αγόραζα αλλα αν ειναι να δωσω 40 χιλιαρικα για φορντ!! Αυτά τα λένε οσοι δεν εχουν αγοράσει ποτε ολοκαινουγρο BMW, Merc., Audi. Τι να λεμε τωρα, άλλο πράγμα το casio αλλο το omega...
προς νικολα.....τοσα ξερεις τοσα λες ασχετε.........το φορντ μακραν καλυτερο και με τεραστους χωρους τα ιδια λεφτα μεν αλλα περισσοτερο αυτοκινητο......αιντε ξερολα..
.......................
Απάντηση: Επικοινώνησε μαζί μας όποτε θες. Έχουμε προσπαθήσει και μεις από την πλευρά μας, αλλά δεν ισχύουν τα emails που καταχωρείς.
Τι αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας έχει η Avant έκδοση του RS/S/A4;
ειναι το Torsen,τα μπεβε τραβανε ωραια μπαντιλικια,τα μερσεντες στριβουν πολυ οι μπροστινες ροδες και (ξε)παρκαρουν ευκολα