ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Audi A4 vs Ανανεωμένη BMW Σειρά 3
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Audi A4 vs Ανανεωμένη BMW Σειρά 3

27.829 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2015)

Το νέο Audi A4 έρχεται στην ελληνική αγορά σε λίγες ημέρες. Τι νέο φέρνει και πως μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες στα premium μεσαία;

Whats new
Audi A4
- Κινητήρας 1,4 TFSI, 150 ίππων
- Πλατφόρμα MLB
- Τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Whats new
BMW Σειρά 3
- Κινητήρας 1,5 λτ., 136 ίππων
- Ανανεωμένη σχεδίαση
- Ρύθμιση ανάρτησης και υλικά στο εσωτερικό
Μπορεί τα μεσαία να μην είναι η δημοφιλέστερη από πλευράς πωλήσεων κατηγορία στην ελληνική αγορά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι και σημαντική. Οι εκπρόσωποι κάθε μάρκας ενσωματώνουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες της και για το λόγο αυτό έχουμε να κάνουμε με μία μάχη όχι μόνο για το γόητρο, αλλά και επί της ουσίας. Στην υποκατηγορία των premium, τώρα, η κόντρα για την κορυφή είναι καθαρά γερμανική υπόθεση και η πρώτη θέση αλλάζει συνεχώς χέρια. 
Τη μία, πρώτη είναι η Mercedes, την άλλη η BMW, την παρ άλλη η Audi. Αυτήν την περίοδο τα ηνία στην ελληνική αγορά έχει η BMW με την 3άρα, ακολουθεί στενά η C-Class και πιο πίσω βρίσκεται το Audi A4. Το οποίο, ωστόσο, βρίσκεται σε run-out τροχιά μιας και σε λιγότερο από ένα μήνα αναμένεται η νέα, 5η του γενιά. Έτσι, το ερώτημα που αμέσως προκύπτει είναι το κατά πόσο είναι σε θέση η νέα γενιά να αλλάξει τις ισορροπίες στην κατηγορία. Επιχειρούμε μία πρώτη σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων. Παρακάτω κάνουμε μια πρώτη συγκριτική ανάλυση με τα δύο πιο φρέσκα premium μεσαία μοντέλα, το νέο A4 και την ανανεωμένη Σειρά 3.
Πιο νέο και αεροδυναμικό το Audi A4Μπορεί να μην του φαίνεται με την πρώτη ματιά μιας και σχεδιαστικά παραπέμπει στην προηγούμενη γενιά, ωστόσο το νέο Audi A4 είναι εντελώς νέο σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό του. Βασίζεται στην πλατφόρμα MLB evo του VW Group και μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στο βάρος και στην ακαμψία (έχει βελτιωθεί από 20 έως 25% ανάλογα με την έκδοση), ένας τομέας που η 3άρα αποτελεί ανέκαθεν σημείο αναφοράς. Πλέον την κοιτάει στα ίσα, όπως είχαμε την εύκαιρα να δούμε στην πρόσφατη πανευρωπαϊκή του παρουσίαση. 
Η 3άρα από την άλλη ανανεώθηκε το καλοκαίρι, απέκτησε πιο δυναμική και macho εμφάνιση, ενώ η ανάρτησή της βελτιώθηκε στα σημεία συνεχίζοντας να είναι προσανατολισμένη στην fun to drive πλευρά της αυτοκίνησης. Αναφορικά, έπειτα, με την αεροδυναμική το μεσαίο μοντέλο από το Ίνγκολστατ ως πιο νέο έχει το προβάδισμα, αφού ο δείκτης αεροδυναμικής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd 0,23, ενώ για την 3άρα είναι 0,27. Τέλος, από πλευράς διαστάσεων, αισθητά μεγαλύτερο είναι το Audi A4 αφού το μήκος του υπερβαίνει τα 4,7 μέτρα, ωστόσο στην ζυγαριά κερδίζει και ως ελαφρύτερο.

Εξωτερικές λεπτομέρειες Audi A4

Εξωτερικές λεπτομέρειες Audi A4

VW
FIAT DOBLO CARGO