Το Focus έδειξε το δρόμο με το λανσάρισμα μικρού τούρμπο κινητήρα στα μικρομεσαία μοντέλα. Μετά από καιρό τα χνάρια του ακολούθησαν παραδοσιακοί παίχτες της κατηγορίας, όπως το Auris και το Golf.
Mε τον ένα ή το άλλο τρόπο το Ford Focus έχει συνδέσει το όνομά του με την καινοτομία στην μικρομεσαία κατηγορία. Το 1ης γενιάς Focus π.χ λάνσαρε την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το 3ης έφερε στο προσκήνιο την επιτομή του downsizing (μικρός κινητήρας με turbo), τον 1,0 EcoBoost κινητήρα βενζίνης. Το μικρομεσαίο Ford έμεινε για αρκετό καιρό χωρίς αντίπαλο. Πλέον τα περισσότερα mainstream μοντέλα της κατηγορίας έχουν τόσο μικρού κυβισμού κινητήρες. Πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι το ανανεωμένο Toyota Auris με κινητήρα 1,2 λτ. και το VW Golf με 1,0 λτ. κινητήρα.
Η μάχη των εντυπώσεων
Όσο και υποκειμενισμό να κρύβει μια άποψη περί εμφάνισης, το Focus δείχνει πιο δυναμικό από τα τρία, ειδικά στο εμπρός μέρος, όπου δεσπόζει η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα της ανανεωμένης έκδοσης. Αρκετά «αιχμηρή» είναι και η σχεδίαση του ανανεωμένου Toyota Auris, που καταφέρνει να δείχνει πως βρίσκεται σε κίνηση ακόμη και σταματημένο. Το VW Golf είναι το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά ακολουθώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της γερμανικής φίρμας, αλλά ξεχωρίζει η «κλειστή» μάσκα μέρος του πακέτου μέτρων οικονομίας BlueMotion.
Φωστήρες της αυτοκίνησης χαλαρώστε και πάρτε το αλλιώς.
Fiat Uno 1.3 Turbo i.e. 1299/1301cc 8 SOHC 106 PS (78 kW) @5750 rpm (1985–1990).
Fiat Uno 1.4 Turbo i.e. 1372cc 8 SOHC 118 PS (87 kW) @ 6000 rpm (1990–1998).
Micra Super S Supercharger plus turbocharger engine in an all-aluminium straight-4 930 cc 8-valve 4-cylinder Nissan MA MA09ERT unit that produced 110 PS JIS (81 kW/108 hp) at 6400 rpm.
Καλά ξυπνητούρια.
Και τώρα η ισοπέδωση:
Fiat Punto GT. The top of the range model was the 136 PS (100 kW; 134 hp) 1.4 GT, using an evolution of the turbocharged 128 SOHC engine originally found in the Fiat Uno Turbo Mk II - capable of running over 200 km/h (120 mph) and reaching 100 km/h (62 mph) in just 7.9 seconds and came fitted with a five-speed manual gearbox. During the years the GT was made in three different "series" with power 136 PS (100 kW; 134 hp) (1993–1995),133 PS (98 kW; 131 hp) (1995–1997) and 130 PS (96 kW; 130 hp) (1997–1999).
Όλα καλά ή είδατε τον Χρήστο φαντάρο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Την καινοτομία του downsizing την έφερε για πρώτη φορα στη μικρομεσαία κατηγορία το vw golf το 2007 με τον Τούρμπο κινητήρα 1.4 των 122 & 140 ίππων και όχι το χιλιάρι καινούργιο φακούς. Το focus το 2007 επρεπε να το επιλέξεις με κινητήρα (ατμοσφαιρικό) 2.000 κυβικών απο τη γκάμα του για να εχεις 140 ίππους . Για να λεμε και τα πράγματα με το όνομα τους.
Aγαπητε φιλε Ανασταση,γραφεις:'' Την καινοτομία του downsizing την έφερε για πρώτη φορα στη μικρομεσαία κατηγορία το vw golf το 2007 με τον Τούρμπο κινητήρα 1.4 των 122 & 140 ίππων''
AΠΑΝΤΗΣΗ:Oυτε κατα διανοια δεν ισχυει αυτο που λες.
Το downsizing το ξεκινησε η fiat με το punto εν ετη 1996 με το punto gt στα 1400cc 136hp.
To VW group εκανε το ιδιο πραγμα με 10 χρονια καθυστεριση.
Επισης επειδη ακουω απο πολλους golfaκιδες να λενε, οτι το VW group ανακαλυψε το συνδυασμο turbo και κομπρεσορα,θα ηθελα προς αποκατασταση της αληθειας να ενημερωσω οτι και σε αυτο το θεμα το VW group ερχεται δευτερο με 30 χρονια καθυστεριση,αφου πρωτη εβαλε turbo+κομπρεσορα η lancia στην delta S4.
Σωστά γράφει ο Αναστάσης. Το μοτέρ tsi ήταν αυτό που ξεκίνησε το downsizing, και θυμάμαι σαν σήμερα το τι άσχετα έλεγε ο κάθε παντρεμενος με ...ψοφιο 1.6αρι ή 2λιτρη μπαγκαντουνα, που το πιο πιθανό σήμερα να οδηγεί χιλιαράκι focus, 308, C4 ή κορολακι (auris τουρμπο!), ή mondeo!!
Μια χαρά κ τα 3 "μικρά" του τεστ σας, με πιο αδιάφορο το ...κορολακι.
Κύριε Τσουκαλα, θα μπορούσατε ν' αναπτύξετε λίγο το θέμα με τα εξαρτήματα; Πάει και για τα τρία μοντέλα αυτό ή για κάποιο συγκεκριμένα; Ποια είναι η πληροφόρηση σας, γιατί εγώ προσωπικά δηλώνω πλήρη άγνοια.
Δεν μπορεί να συγκριθεί αυτό που έχει ανάρτηση με αυτά που δεν έχουν, αλλά ούτε και να ισοφαρίσουμε αυτό με άλλες έννοιες, "perceptional".Μεταξύ των τριών θα επέλεγα κάποιο περισσότερο αυτοκίνητο.Και τα τρια στις νέες τους εκδόσεις έγιναν "Λιγότερα" ως αυτοκίνητα, όπου τα ηλεκτρονικά δεν σώζουν την επιλογή υποδεέστερων μηχανικών εξαρτημάτων...
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
Κάτοχος του Ford Focus 1,5 tdci από τον Σεπτέμβριο. Απουσία κάθε τριγμού αλλά και αεροδυναμικού θορύβου μέχρι τα 140 χλμ. από εκεί και πάνω ακούγονται θόρυβοι από τους καθρέπτες. Είχα οδηγήσει το Auris 1,2 ουσιαστικό γύρω από το τετράγωνο τόσο με άφησε η Toyota στον Κηφισό (αρνητικό για εμένα), τιμή 21.000 ευρώ με τα ίδια χρήματα πήρα το focus πετρέλαιο. Κατανάλωση δεν περνά τα 7 λίτρα, κινούμαι αρκετά Εθνική και Αττική Οδό. Το Golf ούτε που πήγα να το δω, καθώς ήμουν κάτοχος Seat και είχα πεθάνει στις βλάβες και στην VW δεν πλησιάζω ούτε απέξω. Το Focus έχει πολύ μικρό πορτμπαγκάζ και λίγο μικρούς χώρους για τους πίσω αυτά είναι τα μεγάλα μειονεκτήματα του δεν είναι για οικογένειες με 2 παιδιά ή περισσότερα. Θα πρέπει να καταφύγεις στην λύση μπαγκαζιέρας στην οροφή. Κατά τα άλλα στρίβει τελεία και είναι σφαίρα στην ευθεία. Ο πετρελαιοκινητήρας δεν ακούγεται όχι ότι είναι τελείως αθόρυβος αλλά προς το παρόν δεν ακούγεται δεν ξέρω με τα χρόνια.
Τελευταια μου επιλογη το Golf, υπερεκτιμημενο αυτοκινητο με ακριβη συντηριση, η αξιοπιστια της μαρκας στα μικρομεσαια μοντελα εσβησε εδω και μια δεκαετια.
Φωστήρες της αυτοκίνησης χαλαρώστε και πάρτε το αλλιώς. Fiat Uno 1.3 Turbo i.e. 1299/1301cc 8 SOHC 106 PS (78 kW) @5750 rpm (1985–1990). Fiat Uno 1.4 Turbo i.e. 1372cc 8 SOHC 118 PS (87 kW) @ 6000 rpm (1990–1998). Micra Super S Supercharger plus turbocharger engine in an all-aluminium straight-4 930 cc 8-valve 4-cylinder Nissan MA MA09ERT unit that produced 110 PS JIS (81 kW/108 hp) at 6400 rpm. Καλά ξυπνητούρια.
Και τώρα η ισοπέδωση: Fiat Punto GT. The top of the range model was the 136 PS (100 kW; 134 hp) 1.4 GT, using an evolution of the turbocharged 128 SOHC engine originally found in the Fiat Uno Turbo Mk II - capable of running over 200 km/h (120 mph) and reaching 100 km/h (62 mph) in just 7.9 seconds and came fitted with a five-speed manual gearbox. During the years the GT was made in three different "series" with power 136 PS (100 kW; 134 hp) (1993–1995),133 PS (98 kW; 131 hp) (1995–1997) and 130 PS (96 kW; 130 hp) (1997–1999). Όλα καλά ή είδατε τον Χρήστο φαντάρο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Το golf πάλι τελευταίο και καταιδρωμένο το βλέπω...η φυσική καταληξη ενος αποτυχημενου μοντελου...αληθεια ποιο golf εχουμε το 7 το 8 το 10?
Την καινοτομία του downsizing την έφερε για πρώτη φορα στη μικρομεσαία κατηγορία το vw golf το 2007 με τον Τούρμπο κινητήρα 1.4 των 122 & 140 ίππων και όχι το χιλιάρι καινούργιο φακούς. Το focus το 2007 επρεπε να το επιλέξεις με κινητήρα (ατμοσφαιρικό) 2.000 κυβικών απο τη γκάμα του για να εχεις 140 ίππους . Για να λεμε και τα πράγματα με το όνομα τους.
Aγαπητε φιλε Ανασταση,γραφεις:'' Την καινοτομία του downsizing την έφερε για πρώτη φορα στη μικρομεσαία κατηγορία το vw golf το 2007 με τον Τούρμπο κινητήρα 1.4 των 122 & 140 ίππων'' AΠΑΝΤΗΣΗ:Oυτε κατα διανοια δεν ισχυει αυτο που λες. Το downsizing το ξεκινησε η fiat με το punto εν ετη 1996 με το punto gt στα 1400cc 136hp. To VW group εκανε το ιδιο πραγμα με 10 χρονια καθυστεριση. Επισης επειδη ακουω απο πολλους golfaκιδες να λενε, οτι το VW group ανακαλυψε το συνδυασμο turbo και κομπρεσορα,θα ηθελα προς αποκατασταση της αληθειας να ενημερωσω οτι και σε αυτο το θεμα το VW group ερχεται δευτερο με 30 χρονια καθυστεριση,αφου πρωτη εβαλε turbo+κομπρεσορα η lancia στην delta S4.
Σωστά γράφει ο Αναστάσης. Το μοτέρ tsi ήταν αυτό που ξεκίνησε το downsizing, και θυμάμαι σαν σήμερα το τι άσχετα έλεγε ο κάθε παντρεμενος με ...ψοφιο 1.6αρι ή 2λιτρη μπαγκαντουνα, που το πιο πιθανό σήμερα να οδηγεί χιλιαράκι focus, 308, C4 ή κορολακι (auris τουρμπο!), ή mondeo!! Μια χαρά κ τα 3 "μικρά" του τεστ σας, με πιο αδιάφορο το ...κορολακι.
Κύριε Τσουκαλα, θα μπορούσατε ν' αναπτύξετε λίγο το θέμα με τα εξαρτήματα; Πάει και για τα τρία μοντέλα αυτό ή για κάποιο συγκεκριμένα; Ποια είναι η πληροφόρηση σας, γιατί εγώ προσωπικά δηλώνω πλήρη άγνοια.
Δεν μπορεί να συγκριθεί αυτό που έχει ανάρτηση με αυτά που δεν έχουν, αλλά ούτε και να ισοφαρίσουμε αυτό με άλλες έννοιες, "perceptional".Μεταξύ των τριών θα επέλεγα κάποιο περισσότερο αυτοκίνητο.Και τα τρια στις νέες τους εκδόσεις έγιναν "Λιγότερα" ως αυτοκίνητα, όπου τα ηλεκτρονικά δεν σώζουν την επιλογή υποδεέστερων μηχανικών εξαρτημάτων... Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
Κάτοχος του Ford Focus 1,5 tdci από τον Σεπτέμβριο. Απουσία κάθε τριγμού αλλά και αεροδυναμικού θορύβου μέχρι τα 140 χλμ. από εκεί και πάνω ακούγονται θόρυβοι από τους καθρέπτες. Είχα οδηγήσει το Auris 1,2 ουσιαστικό γύρω από το τετράγωνο τόσο με άφησε η Toyota στον Κηφισό (αρνητικό για εμένα), τιμή 21.000 ευρώ με τα ίδια χρήματα πήρα το focus πετρέλαιο. Κατανάλωση δεν περνά τα 7 λίτρα, κινούμαι αρκετά Εθνική και Αττική Οδό. Το Golf ούτε που πήγα να το δω, καθώς ήμουν κάτοχος Seat και είχα πεθάνει στις βλάβες και στην VW δεν πλησιάζω ούτε απέξω. Το Focus έχει πολύ μικρό πορτμπαγκάζ και λίγο μικρούς χώρους για τους πίσω αυτά είναι τα μεγάλα μειονεκτήματα του δεν είναι για οικογένειες με 2 παιδιά ή περισσότερα. Θα πρέπει να καταφύγεις στην λύση μπαγκαζιέρας στην οροφή. Κατά τα άλλα στρίβει τελεία και είναι σφαίρα στην ευθεία. Ο πετρελαιοκινητήρας δεν ακούγεται όχι ότι είναι τελείως αθόρυβος αλλά προς το παρόν δεν ακούγεται δεν ξέρω με τα χρόνια.
Τελευταια μου επιλογη το Golf, υπερεκτιμημενο αυτοκινητο με ακριβη συντηριση, η αξιοπιστια της μαρκας στα μικρομεσαια μοντελα εσβησε εδω και μια δεκαετια.
τον χώρο αποσκευών του αουρις με ρεζέρβα ενώ του φόκους με κιτ
Δειτε ενα γλολφ 10ετιας,ενα φοκους και ενα αουρις(κορολα).Μετα ελατε να μου μιλησετε για την αξιοπιστια του ερειπιου που αντικρυσατε!