Τα μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής μας έχουν έναν κοινό παρανομαστή. Καίνε ελάχιστα.
Fiesta vs Yaris HSD vs Polo
45.073 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)
Υπάρχουν μοντέλα που μπορούν να υπερηφανεύονται πως καίνε με το σταγονόμετρο; Παρακάτω παρουσιάζουμε τρία βενζινοκίνητα μικρά, τα οποία αποδείχθηκαν ολιγαρκή κατά τις μετρήσεις κατανάλωσης του AutoΤρίτη.
Πόσο «καίνε» στα αλήθεια; Πρόκειται για την πιο καυτή ερώτηση της εποχής, μιας και όλοι γνωρίζουν πως οι επίσημες τιμές κατανάλωσης των κατασκευαστών διαφέρουν από την πραγματικότητα. Μπορεί, για παράδειγμα, η εταιρεία να ανακοινώνει 3,3 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση, όμως στην πράξη το νούμερο να είναι 5,0 ή και ακόμη μεγαλύτερο! Για τον λόγο αυτό, εμείς στο AutoΤρίτη έχουμε εφαρμόσει τον δικό μας τυποποιημένο κύκλο κατανάλωσης, ο οποίος είναι βέβαια πιο ρεαλιστικός…Παρακάτω, παρουσιάζουμε τρία μικρά μοντέλα βενζίνης τα οποία έχουν σημειώσει από τις καλύτερες επιδόσεις στις μετρήσεις μας. Μάλιστα, επιλέξαμε τη βενζίνη ως καύσιμο, γιατί το κόστος της ανά λίτρο είναι μεγαλύτερο από το πετρέλαιο και η απόκλιση που έχουμε μετρήσει μεγαλύτερη, με αποτέλεσμα η ερώτηση «πόσο καίνε στα αλήθεια», να έχει βαρύτερη σημασία και αντίκτυπο στην τσέπη μας. Βέβαια, εκτός από το πεδίο της κατανάλωσης, η σύγκριση μεταξύ των μοντέλων γίνεται και στους υπόλοιπους τομείς, ώστε να είναι πιο ολοκληρωμένη. Ας πάρουμε, λοιπόν, τα πράγματα από την αρχή.
Σχεδίαση: Μοντέρνα και νεανικάΌσον αφορά στην εξωτερική τους σχεδίαση και τα τρία μοντέλα έχουν στιλ, είναι μοντέρνα και αρέσουν. Από εκεί και πέρα, το VW Polo είναι το πιο «σοβαρό», με τις πιο καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες, όμως δεν περνά απαρατήρητο. Αντιθέτως, βγάζει κάτι το στιβαρό και προσεγμένο στην κατασκευή. Μάλιστα, οι BlueMotion αεροδυναμικές επεμβάσεις (κλειστή μάσκα, πίσω αεροτομή και ζάντες) τονίζουν τον high-tech προφίλ του. Premium, αέρα όμως βγάζει και το Ford Fiesta ένεκα του ότι, το μπροστινό μέρος με τα powerdomes στο καπό, τη μεγάλη μάσκα και τα led φώτα ημέρα θυμίζει Aston Martin. Επίσης, στο πλάι το διατρέχει ένα έντονο νεύρο που ανεβαίνει προς τα πάνω και ενισχύει το δυναμισμό. Και τέλος, έχουμε το Toyota Yaris το οποίο κερδίζει το βλέμμα με τη μπροστινή μάσκα σε σχήμα «Χ», τη μεγάλη μαύρη εισαγωγή και τις έντονες ακμές του αμαξώματος. Ποιο από τα τρία τώρα; Αν μπορούσαμε θα διαλέγαμε το μπροστινό μέρος του Fiesta και το πίσω το Yaris, λόγω των LED φώτων του.
Τα φώτα LED, η μεγάλη μάσκα και το φουσκωμένο καπό του Ford Fiesta κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παρατηρητών.
Δεν ειναι καινουριο το αρθρο,αναδημοσιευση παλαιοτερου ειναι.Στο συγκριτικο τωρα,αρκετοι την εχουν πατησει με τις καταναλωσεις και μπερδευονται με τα κυβικα.Ενας τρικυλινδρος μικρος τουρμπο κινητηρας 1.0 οπως οι TSI,Ecoboost οταν πιεστουν θα καψουν μεχρι και 7,5 λιτρα,οσο ενα 1.4 με παραπανω αλογα η ενα κλασσικο 1.6 ατμοσφαρικο παλαιας τεχνολογιας.
Αυτοι οι κινητηρες βγηκαν για να μπορεις να συνδιασεις χαμηλα εξοδα σε τεκμηρια,ασφαλειες και ταυτοχρονα να εχεις λιγο δυναμη για αξιοπρεπεις επιδοσεις.Συμφερει ενα 1.0 TSI,παρα ενα 1.2 ατμοσφαιρικο με 70 ψοφια αλογα.
το VW POLO 1.0 TSI 110PS έχει 95PS? http://autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/27116mklow-TEXNIKA.jpg
Δεν ειναι καινουριο το αρθρο,αναδημοσιευση παλαιοτερου ειναι.Στο συγκριτικο τωρα,αρκετοι την εχουν πατησει με τις καταναλωσεις και μπερδευονται με τα κυβικα.Ενας τρικυλινδρος μικρος τουρμπο κινητηρας 1.0 οπως οι TSI,Ecoboost οταν πιεστουν θα καψουν μεχρι και 7,5 λιτρα,οσο ενα 1.4 με παραπανω αλογα η ενα κλασσικο 1.6 ατμοσφαρικο παλαιας τεχνολογιας. Αυτοι οι κινητηρες βγηκαν για να μπορεις να συνδιασεις χαμηλα εξοδα σε τεκμηρια,ασφαλειες και ταυτοχρονα να εχεις λιγο δυναμη για αξιοπρεπεις επιδοσεις.Συμφερει ενα 1.0 TSI,παρα ενα 1.2 ατμοσφαιρικο με 70 ψοφια αλογα.