Αυτά τα diesel... δαγκώνουν. Ποιο θα κερδίσει όμως;
Giulietta vs Focus vs Astra
32.289 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2016)
Οι diesel εκδόσεις των Alfa Romeo Giulietta, Ford Focus και Opel Αstra έχουν τσαγανό και μπόλικα άλογα για να συνδυάσουν οικονομία diesel και επιδόσεις βενζίνης.
Ω καιροί, ώ ήθη… Οι εποχές που τα diesel αυτοκίνητα ήταν συνώνυμα της χαμηλής απόδοσης και των μέτριων επιδόσεων έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Οι σύγχρονοι diesel κινητήρες είναι τόσο εξελιγμένοι, που μπορούν να αποδίδουν μπόλικα άλογα και να εμφανίζουν τονισμένες επιδόσεις, χωρίς να ξεχνούν όμως την οικονομία στο καύσιμο. Για παράδειγμα, η Alfa Romeo Giulietta έχει 1,6 λτ. turbodiesel, που πλέον αποδίδει 120 άλογα (από 105). Το Ford Focus αποδίδει τα ίδια άλογα, αλλά από 1,5 λτ. Το Opel Astra είναι σημείο αναφοράς μιας ο 1,6 λτ. turbodiesel του αποδίδει 136 άλογα! Η σύγκριση των 3 μικρομεσαίων μοντέλων είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Ας αρχίσουμε από την εμφάνιση…
Κούκλα η GiuliettaΌσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, που καλώς ή κακώς μετράει πολύ στην επιλογή, και τα τρία μοντέλα είναι μοντέρνα, με το καθένα να ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της εκάστοτε μάρκας. H Giulietta είναι η σεξοβόμβα της κατηγορίας και αυτό δεν χωρά αμφισβήτηση. Από εκεί και πέρα, το Ford Focus με τα powerdomes στο καπό, τα LED φανάρια και την εντυπωσιακή μάσκα δείχνει επιβλητικό και συνάμα πολυτελές, θυμίζοντας κάτι από Aston Martin. Το Opel Astra ήρθε με νέα και δυναμική σχεδίαση στο πρωτότυπο Monza Concept. Είναι προσεγμένο στη λεπτομέρεια, η «μούρη» του βγάζει δυναμισμό και πολυτέλεια, ενώ στο πίσω μέρος ο τρόπος που πέφτει η οροφή και η πίσω κολόνα συνθέτουν ένα όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα που παραπέμπει σε κουπέ.
Mαλιστα !!!Πως τα καταφερατε εκει στο autotriti στο κεφαλαιο ''η αποψη μας'' να βγαλετε παλι καλυτερο το γερμανικο μονο εσεις το ξερετε.
Μας λετε οτι το τιμονι του Opel χαρακτηριζεται απο ελλειπη πληροφοριση,μας βγαζετε καλυτερο το opel που εχει ημιακαμπτο αξονα εναντι δυο αυτοκινητων που εχουν ανεξαρτητη αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων,μας λετε οτι το Opel υπερτερει τεχνολογικα ενω θα αναφερω ενα παραδειγμα για να μην κουραζω,οτι το Opel εχει υιοθετισει την την ιταλικη πατεντα της τεχνολογιας comon rail που η alfa romeo βαζει στα αυτοκινητα της απο το 1997.
Στο εσωτερικο χρησιμοποιητε προκλητικα το όρο premium για το Opel,μονο που τα πανια στα καθισματα του opel δεν μπορει να δινουν περισσοτερη premium αισθηση απο τα δερματινα καθισματα του ιταλικου αυτοκινητου.
Ξεχνατε επισης οτι η Alfa ειναι premium εταιρεια και καθεστε και την συγκτρινετε με μη premium εταιρειες.
Μια βολτα απο τις αντιπροσωπιες των συγκεκριμενων τριων αυτοκινητων θα πεισει τους αναγνωστες σας για τα λεγομενα μου.
Να μην σχολιασω και τα φρενα που της giulietta ειναι σε αλλο επιπεδο.
Παρακληση,καντε αντικειμενικες παρουσιασεις γιατι πονανε τα ματια μας με αυτα που διαβαζουμε,αλλα μαλλον δεν σας νοιαζει γιατι ξερετε οτι απευθυνεστε στην μαζα των αδαων.
Απάντηση: Γιώργο σε ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία. Μέσα στο συμπέρασμα γράφει "Η Alfa Romeo Giulietta είναι σπορτίφ, ποιοτική και με βαρύ όνομα".
Γενικά... we love Alfa Romeo. Kατά τα άλλα, όλες οι απόψεις είναι σεβαστές. Καλό ΣΚ!
<<Τέλος, στο κομμάτι των αποσκευών το Opel Astra διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 370 λτ. και ακολουθεί ελάχιστα πιο πίσω το Ford Focus με 363 λτ. (κιτ επισκευής). Η Giulietta είναι στα 350 λτ.>>
Έχω ξαναγράψει σχετικό άρθρο. Εκθειάζετε το πορτ-μπαγκάζ του astra, το οποίο έχει όγκο 370 λτ με κιτ επισκευής, ενώ με ρεζέρβα έχει 310 λτ, απαράδεκτος όγκος για μικρομεσαίο. Αφήνετε να εννοηθεί ότι υπερτερεί έναντι του focus, για το οποίο αναφέρετε ότι ο όγκος είναι με κιτ επισκευής.Υποθέτοντας ότι και η guilietta έχει κιτ επισκευής και 350 λίτρα χώρο αποσκευών (αν έχει ρεζέρβα σε αυτά τα λίτρα, ακόμα χειρότερα για το σχόλιο σας), μήπως βάσει μαθηματικών και λογικής το astra από πρώτο που έχει καταταχθεί στον χώρο αποσκευών, πρέπει να βγει τρίτο και καταιδρωμένο;
Υ.Γ Δεν έχω κάτι με το astra.Ισα-ίσα, αν δεν είχα απογοητευτεί από τον χώρο αποσκευών, θα το είχα αγοράσει.
Έχω ξαναπεί πως το Astra έχει λιγότερο χώρο πίσω επειδή η μπαταρία βρίσκεται στον χώρο του Πορτ Μπαγκάζ. Υπάρχει όμως κολπάκι να κερδίσεις χώρο ακόμα και αν έχει ρεζέρβα space saver ( το έχω ξαναγράψει). Επίσης η giulietta δεν έχει μόνο λιγότερα άλογα αλλά και ροπή!! Που δεν το είδα να αναφέρεται. Άρα έχουμε βαρύτερο σασί με λιγότερα άλογα και ροπή..κοινώς άστα να πάνε. Τέλος στο θέμα της εγγύησης μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών η Ford δίνει 5 χρόνια η Opel 6 και η Alfa μόνο 2! Για κατανάλωση δεν θα κάνω καν τον κόπο να γράψω. Τα έχω ξαναπεί στο παρελθόν...
Ανέκδοτο...οι συνταξιούχοι κυρίως στα μυαλά Ευρωπαίοι, τσακώνονται για τενεκεδάκια, compactούλικα.Ρωτάει ένας Αμερικάνος που πάει να δεί το "νέο" Hilux στην τελευταία έκθεση...
γιατί είναι αποπνικτηκό σε σχέση με το Tacoma.Και του απαντάει ο μικροκαμωμένος Ευρωπαίος στούμπος του "μάρκετινγκ" (σαν και αυτόν τον τύπο με το "σκρατς" ένα πράγμα) : σ' αυτή την Ήπειρο όλα μικρά είναι...:-)
<<Τέλος, στο κομμάτι των αποσκευών το Opel Astra διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 370 λτ. και ακολουθεί ελάχιστα πιο πίσω το Ford Focus με 363 λτ. (κιτ επισκευής). Η Giulietta είναι στα 350 λτ.>>
Έχω ξαναγράψει σχετικό άρθρο. Εκθειάζετε το πορτ-μπαγκάζ του astra, το οποίο έχει όγκο 370 λτ με κιτ επισκευής, ενώ με ρεζέρβα έχει 310 λτ, απαράδεκτος όγκος για μικρομεσαίο. Αφήνετε να εννοηθεί ότι υπερτερεί έναντι του focus, για το οποίο αναφέρετε ότι ο όγκος είναι με κιτ επισκευής.Υποθέτοντας ότι και η guilietta έχει κιτ επισκευής και 350 λίτρα χώρο αποσκευών (αν έχει ρεζέρβα σε αυτά τα λίτρα, ακόμα χειρότερα για το σχόλιο σας), μήπως βάσει μαθηματικών και λογικής το astra από πρώτο που έχει καταταχθεί στον χώρο αποσκευών, πρέπει να βγει τρίτο και καταιδρωμένο;
Υ.Γ Δεν έχω κάτι με το astra.Ισα-ίσα, αν δεν είχα απογοητευτεί από τον χώρο αποσκευών, θα το είχα αγοράσει.
Mαλιστα !!!Πως τα καταφερατε εκει στο autotriti στο κεφαλαιο ''η αποψη μας'' να βγαλετε παλι καλυτερο το γερμανικο μονο εσεις το ξερετε. Μας λετε οτι το τιμονι του Opel χαρακτηριζεται απο ελλειπη πληροφοριση,μας βγαζετε καλυτερο το opel που εχει ημιακαμπτο αξονα εναντι δυο αυτοκινητων που εχουν ανεξαρτητη αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων,μας λετε οτι το Opel υπερτερει τεχνολογικα ενω θα αναφερω ενα παραδειγμα για να μην κουραζω,οτι το Opel εχει υιοθετισει την την ιταλικη πατεντα της τεχνολογιας comon rail που η alfa romeo βαζει στα αυτοκινητα της απο το 1997. Στο εσωτερικο χρησιμοποιητε προκλητικα το όρο premium για το Opel,μονο που τα πανια στα καθισματα του opel δεν μπορει να δινουν περισσοτερη premium αισθηση απο τα δερματινα καθισματα του ιταλικου αυτοκινητου. Ξεχνατε επισης οτι η Alfa ειναι premium εταιρεια και καθεστε και την συγκτρινετε με μη premium εταιρειες. Μια βολτα απο τις αντιπροσωπιες των συγκεκριμενων τριων αυτοκινητων θα πεισει τους αναγνωστες σας για τα λεγομενα μου. Να μην σχολιασω και τα φρενα που της giulietta ειναι σε αλλο επιπεδο. Παρακληση,καντε αντικειμενικες παρουσιασεις γιατι πονανε τα ματια μας με αυτα που διαβαζουμε,αλλα μαλλον δεν σας νοιαζει γιατι ξερετε οτι απευθυνεστε στην μαζα των αδαων.
Απάντηση: Γιώργο σε ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία. Μέσα στο συμπέρασμα γράφει "Η Alfa Romeo Giulietta είναι σπορτίφ, ποιοτική και με βαρύ όνομα". Γενικά... we love Alfa Romeo. Kατά τα άλλα, όλες οι απόψεις είναι σεβαστές. Καλό ΣΚ!
Πως και δεν βάλατε το golf να τα κατατροπώσει όλα σύμφωνα με την προσφιλή σας τακτική λκαι την αγάπη που έχετε στο γκρούπ;
<<Τέλος, στο κομμάτι των αποσκευών το Opel Astra διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 370 λτ. και ακολουθεί ελάχιστα πιο πίσω το Ford Focus με 363 λτ. (κιτ επισκευής). Η Giulietta είναι στα 350 λτ.>> Έχω ξαναγράψει σχετικό άρθρο. Εκθειάζετε το πορτ-μπαγκάζ του astra, το οποίο έχει όγκο 370 λτ με κιτ επισκευής, ενώ με ρεζέρβα έχει 310 λτ, απαράδεκτος όγκος για μικρομεσαίο. Αφήνετε να εννοηθεί ότι υπερτερεί έναντι του focus, για το οποίο αναφέρετε ότι ο όγκος είναι με κιτ επισκευής.Υποθέτοντας ότι και η guilietta έχει κιτ επισκευής και 350 λίτρα χώρο αποσκευών (αν έχει ρεζέρβα σε αυτά τα λίτρα, ακόμα χειρότερα για το σχόλιο σας), μήπως βάσει μαθηματικών και λογικής το astra από πρώτο που έχει καταταχθεί στον χώρο αποσκευών, πρέπει να βγει τρίτο και καταιδρωμένο; Υ.Γ Δεν έχω κάτι με το astra.Ισα-ίσα, αν δεν είχα απογοητευτεί από τον χώρο αποσκευών, θα το είχα αγοράσει.
Ειναι η φιατ τζουλιετα πριμιουμ; Εγω ελεγα να παρω μια τζαγκουαρ εξεφ η μια εψιλον κλας αλλα αφου ειναι πριμιουμ η τζουλιετα αυτη να παρω ε;;;
Έχω ξαναπεί πως το Astra έχει λιγότερο χώρο πίσω επειδή η μπαταρία βρίσκεται στον χώρο του Πορτ Μπαγκάζ. Υπάρχει όμως κολπάκι να κερδίσεις χώρο ακόμα και αν έχει ρεζέρβα space saver ( το έχω ξαναγράψει). Επίσης η giulietta δεν έχει μόνο λιγότερα άλογα αλλά και ροπή!! Που δεν το είδα να αναφέρεται. Άρα έχουμε βαρύτερο σασί με λιγότερα άλογα και ροπή..κοινώς άστα να πάνε. Τέλος στο θέμα της εγγύησης μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών η Ford δίνει 5 χρόνια η Opel 6 και η Alfa μόνο 2! Για κατανάλωση δεν θα κάνω καν τον κόπο να γράψω. Τα έχω ξαναπεί στο παρελθόν...
λάθος δικό μου 320Nm Ροπή έχουν και τα 2 αλλά το Astra κερδίσει σε Ρεπρίζ και επιδόσεις 0-100.
Ανέκδοτο...οι συνταξιούχοι κυρίως στα μυαλά Ευρωπαίοι, τσακώνονται για τενεκεδάκια, compactούλικα.Ρωτάει ένας Αμερικάνος που πάει να δεί το "νέο" Hilux στην τελευταία έκθεση... γιατί είναι αποπνικτηκό σε σχέση με το Tacoma.Και του απαντάει ο μικροκαμωμένος Ευρωπαίος στούμπος του "μάρκετινγκ" (σαν και αυτόν τον τύπο με το "σκρατς" ένα πράγμα) : σ' αυτή την Ήπειρο όλα μικρά είναι...:-)
<<Τέλος, στο κομμάτι των αποσκευών το Opel Astra διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 370 λτ. και ακολουθεί ελάχιστα πιο πίσω το Ford Focus με 363 λτ. (κιτ επισκευής). Η Giulietta είναι στα 350 λτ.>> Έχω ξαναγράψει σχετικό άρθρο. Εκθειάζετε το πορτ-μπαγκάζ του astra, το οποίο έχει όγκο 370 λτ με κιτ επισκευής, ενώ με ρεζέρβα έχει 310 λτ, απαράδεκτος όγκος για μικρομεσαίο. Αφήνετε να εννοηθεί ότι υπερτερεί έναντι του focus, για το οποίο αναφέρετε ότι ο όγκος είναι με κιτ επισκευής.Υποθέτοντας ότι και η guilietta έχει κιτ επισκευής και 350 λίτρα χώρο αποσκευών (αν έχει ρεζέρβα σε αυτά τα λίτρα, ακόμα χειρότερα για το σχόλιο σας), μήπως βάσει μαθηματικών και λογικής το astra από πρώτο που έχει καταταχθεί στον χώρο αποσκευών, πρέπει να βγει τρίτο και καταιδρωμένο; Υ.Γ Δεν έχω κάτι με το astra.Ισα-ίσα, αν δεν είχα απογοητευτεί από τον χώρο αποσκευών, θα το είχα αγοράσει.