Η απόλυτη κόντρα στα crossover. Ποιο θα επικρατήσει;
500X vs Juke vs Captur
31.263 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2016)
Με ξεχωριστό στυλ και οικονομία, τα compact crossover αναρριχώνται συνεχώς ψηλότερα στην προτίμηση του κοινού. Εμείς, συγκρίνουμε τρεις από τις καλύτερες επιλογές του είδους, για να δούμε το γιατί συμβαίνει αυτό.
Η κατηγορία των Crossover και SUV παίρνει σιγά-σιγά τα ηνία των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων, όπως έδειξε η περσινή πρωτιά τους στις ανά την Ευρώπη πωλήσεις, όπου ξεπέρασαν για πρώτη φορά στην ιστορία τα μέχρι τότε πρώτα, μικρά. Στη χώρα μας από την άλλη, τα Crossover μπορεί να μην ήταν τα πρώτα σε πωλήσεις του 2015, όμως η άνοδός τους την περσινή χρονιά ήταν η σημαντικότερη, με το μερίδιό τους να ανεβαίνει στο 16,2% από 13,9%. Σε αυτή τους τη δημοτικότητα, μεγάλο ρόλο παίζουν τα compact Crossover, με τις πιο χαμηλές τους τιμές, την οικονομία των κινητήρων τους και το ξεχωριστό τους στυλ. Εμείς, συγκρίνουμε τρεις από τις καλύτερες επιλογές του είδους, για να δούμε το γιατί έχουν… αναρριχηθεί τόσο ψηλά στην προτίμηση του κοινού.
Σχεδίαση: Είναι σικ!Η αισθητική των τριών μοντέλων χαρακτηρίζεται από τις άκρως μοντέρνες γραμμές τους, που τους χαρίζουν μια πολύ νεανική εικόνα. Ξεκινώντας με το Juke, το μοντέλο της Nissan από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του μας εντυπωσίασε με τις ξεχωριστές του γραμμές και το αμάξωμα που χαρακτηρίζεται από το μυώδες εμπρόσθιο τμήμα, με την α λα κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους (π.χ. οι πίσω χειρολαβές «κρύβονται» μέσα στο τζάμι). Στην περίπτωση του Captur, το γαλλικό μοντέλο διακρίνεται για το καμπυλόγραμμο αμάξωμα, με τη διχρωμία και το χρώμιο κάτω στον προφυλακτήρα και στα πλαϊνά να του προσδίδουν έξτρα στυλ. Ολοκληρώνοντας με το 500X, εδώ έχουμε ένα από τα πιο μοδάτα μοντέλα της κατηγορίας, που αντλεί την έμπνευσή του από τη ρετρο-μοντέρνα εμφάνιση του Fiat 500, σε ένα πολύ πετυχημένο αισθητικό αποτέλεσμα.
Το Fiat 500X διακρίνεται για το στυλ του, που αντλεί την έμπνευσή του από το μοδάτο Fiat 500.
Ημουν μια ανασα φετος πριν αγορασω καποιο απ'αυτα, βεβαια πηγα να καταληξω στο 500L αλλα δεν προλαβα τη προθεσμια της προσφορας. Anyway, το Juke ειναι το πιο πιπερατο εμφανησιακα ομως με απογοητευσε(ποιοτητα υλικων-χωροι-τιμη), το 500Χ ειναι οντως το πιο ποιοτικο και εχει και τη καλυτερη χρηματοδοτηση απο τα 3 αλλα η τιμη του ειναι τσιμπημενη (βαζω 2.000 και παιρνω BMW 1). Το καλυτερο για'μενα ειναι το Captur all-around, ειναι ενα σωστο αυτοκινητο. Το προβλημα του ειναι οι επιδοσεις, το αυτοκινητο ειναι σεταρισμενο για οικονομια και η τιμη του ανεβαινει καπως με καποια extra που για'μενα ειναι must, αυτο ομως που με σταματησε ηταν η κακη χρηματοδοτηση, δεν γινεται να εχουμε 2016 και να ζηταει ο αλλος επιτοκιο 9%. Δεν ξερω ποσοι εδω μεσα εχουν προβληματιστει απ'αυτο που περιγραφω και ζητω συγγνωμη για τη μακροσκελη απαντηση.
καλησπερα,
Αγορασα το captur 1.5D authentic πριν 3 μηνες με αποσυρση. Δεν ηθελα να ξεπερασω τα 17κ και ως οικογενειαρχης με 2 παιδια οι χωροι ειναι σημαντικο στοιχειο. Ειμαι υπερευχαριστημενος απο την οικονομια ( 5lt/100 μισο/μισο πολη/εθνικη),χωρους,πρακτικοτητα ( συρομενο πισω καθισμα - θηκες κλπ). Θα προτιμουσα 6η σχεση και 110 αλογα καθως μονο τα 90 το καθιστουν λιγο πιο νωχελικο αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα...
Το προτεινω ανεπιφυλακτα
Ημουν μια ανασα φετος πριν αγορασω καποιο απ'αυτα, βεβαια πηγα να καταληξω στο 500L αλλα δεν προλαβα τη προθεσμια της προσφορας. Anyway, το Juke ειναι το πιο πιπερατο εμφανησιακα ομως με απογοητευσε(ποιοτητα υλικων-χωροι-τιμη), το 500Χ ειναι οντως το πιο ποιοτικο και εχει και τη καλυτερη χρηματοδοτηση απο τα 3 αλλα η τιμη του ειναι τσιμπημενη (βαζω 2.000 και παιρνω BMW 1). Το καλυτερο για'μενα ειναι το Captur all-around, ειναι ενα σωστο αυτοκινητο. Το προβλημα του ειναι οι επιδοσεις, το αυτοκινητο ειναι σεταρισμενο για οικονομια και η τιμη του ανεβαινει καπως με καποια extra που για'μενα ειναι must, αυτο ομως που με σταματησε ηταν η κακη χρηματοδοτηση, δεν γινεται να εχουμε 2016 και να ζηταει ο αλλος επιτοκιο 9%. Δεν ξερω ποσοι εδω μεσα εχουν προβληματιστει απ'αυτο που περιγραφω και ζητω συγγνωμη για τη μακροσκελη απαντηση.
Ο πίνακας αναρτήσεων έχει ένα σοβαρό λάθος. Το 500χ έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση με παράλληλους συνδέσμους. Σαφώς ανώτερη από τον ημιάκαμπτο άξονα.
καλησπερα, Αγορασα το captur 1.5D authentic πριν 3 μηνες με αποσυρση. Δεν ηθελα να ξεπερασω τα 17κ και ως οικογενειαρχης με 2 παιδια οι χωροι ειναι σημαντικο στοιχειο. Ειμαι υπερευχαριστημενος απο την οικονομια ( 5lt/100 μισο/μισο πολη/εθνικη),χωρους,πρακτικοτητα ( συρομενο πισω καθισμα - θηκες κλπ). Θα προτιμουσα 6η σχεση και 110 αλογα καθως μονο τα 90 το καθιστουν λιγο πιο νωχελικο αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα... Το προτεινω ανεπιφυλακτα