Και τα δύο είναι 1,2 λτ. βενζινοκίνητα τούρμπο. Ποιο κερδίζει; Ποιο θα επιλέγατε;
Toyota Auris vs Citroen C4
(13/10/2016)
Φέρνουμε αντιμέτωπα τα τουρμπάτα στα 1,2 λτ. Toyota Auris και Citroen C4. Ποιο θα επικρατήσει; Ποιο θα επιλέγατε;
Το φρεσκαρισμένο Toyota Auris απέκτησε τον turbo κινητήρα και τα high-tech συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, που έψαχνε, για να ολοκληρωθεί και να καταξιωθεί στην κορυφή των μικρομεσαίων.
Με τον νέο 1.200άρη turbo των 130 ίππων υπό μάλης, το Citroen C4 μπαίνει στο προσκήνιο των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων, διαθέτοντας πολύ καλή απόδοση και καλή οικονομία.
Ποιο θα κερδίσει αυτή τη μάχη; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
προς autotriti : καλό θα ήταν ειδικά στα τεστ με μικρούς turbo κινητήρες να μας λέτε και την σχέση συμπίεσης - αντέχουν αυτά τα μοτέρ για 10-12 χρόνια ?
Επίσης σε κανένα τεστ δεν αναφέρετε την απόσταση φρεναρίσματος και στις ρεπριζ αναφέρετε το προσπέρασμα με τετάρτη ενώ τα περισσότερα προσπεράσματα τα κάνουμε με τριτη στους επαρχιακούς δρομους
Απάντηση: Οι κινητήρες όλων των εταιρειών φτιάχνονται ώστε να λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα για όλη τη διάρκεια ζωής τους. Από εκεί και πέρα σε βάθος χρόνου εμπλέκεται και ο βασικός παράγοντας της συντήρησης του μοτέρ, που καθορίζει και το πόσο θα "ζήσει". Για την επόμενη απορία σας η απόσταση φρεναρίσματος αναφέρεται στις περισσότερες δοκιμές. Όσον αφορά τις ρεπρίζ, πρόκειται για τυποποιημένες μετρήσεις, οι οποίες σκοπό έχουν να δοκιμάσουν την ελαστικότητα του κινητήρα.
Καμμια μαχη. Για τον πλανητη Γη ο αδιαμφισβητητοι αυτοκρατορες της αυτοκινησης ειναι οι Ιαπωνες! Ολα τα αλλα ειναι κουτια που μοιαζουν με αυτοκινητα και που κινουνται με τη βοηθεια γερανου.
Θα επέλεγα TOYOTA μόνο και μόνο για την αξιοπιστία που προσφέρει το όνομα TOYOTA παρότι δεν αρέσει καθόλου σαν σχήμα. Το CITROEN είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό κινητήρα αλλά είμαι επιφυλακτικός γενικά με τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Το λέω από προσωπική πείρα γιατί είχα αγανακτήσει από ένα RENAULT που είχα παλιότερα.
ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ CITROEN ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PURETECH ΜΕ ΤΑ 130 ΑΛΟΓΑ,Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
προς autotriti : καλό θα ήταν ειδικά στα τεστ με μικρούς turbo κινητήρες να μας λέτε και την σχέση συμπίεσης - αντέχουν αυτά τα μοτέρ για 10-12 χρόνια ? Επίσης σε κανένα τεστ δεν αναφέρετε την απόσταση φρεναρίσματος και στις ρεπριζ αναφέρετε το προσπέρασμα με τετάρτη ενώ τα περισσότερα προσπεράσματα τα κάνουμε με τριτη στους επαρχιακούς δρομους
Απάντηση: Οι κινητήρες όλων των εταιρειών φτιάχνονται ώστε να λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα για όλη τη διάρκεια ζωής τους. Από εκεί και πέρα σε βάθος χρόνου εμπλέκεται και ο βασικός παράγοντας της συντήρησης του μοτέρ, που καθορίζει και το πόσο θα "ζήσει". Για την επόμενη απορία σας η απόσταση φρεναρίσματος αναφέρεται στις περισσότερες δοκιμές. Όσον αφορά τις ρεπρίζ, πρόκειται για τυποποιημένες μετρήσεις, οι οποίες σκοπό έχουν να δοκιμάσουν την ελαστικότητα του κινητήρα.
Καμμια μαχη. Για τον πλανητη Γη ο αδιαμφισβητητοι αυτοκρατορες της αυτοκινησης ειναι οι Ιαπωνες! Ολα τα αλλα ειναι κουτια που μοιαζουν με αυτοκινητα και που κινουνται με τη βοηθεια γερανου.
Θα επέλεγα TOYOTA μόνο και μόνο για την αξιοπιστία που προσφέρει το όνομα TOYOTA παρότι δεν αρέσει καθόλου σαν σχήμα. Το CITROEN είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό κινητήρα αλλά είμαι επιφυλακτικός γενικά με τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Το λέω από προσωπική πείρα γιατί είχα αγανακτήσει από ένα RENAULT που είχα παλιότερα.