Αυτά είναι τα πετρελαιοκίνητα που μπορούν να προσφέρουν εκτός από οικονομία, επιδόσεις και δυναμική οδική συμπεριφορά.
Giulietta vs Focus vs Civic vs Leon
47.000 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2016)
Ποιος είπε ότι η οικονομία του diesel δεν μπορεί να συνδυαστεί με πολύ καλή απόδοση, επιδόσεις και σπορ οδικά χαρακτηριστικά; Τα 4 μοντέλα του θέματός μας, είναι εδώ, για να καταρρίψουν την άποψη όσων πιστεύουν ότι το diesel δεν μπορεί να είναι «σπορ».
Το diesel μπορεί να είναι συνυφασμένο με την οικονομία, όμως δεν λείπουν από την αγορά περιπτώσεις μοντέλων που μπορούν να συνδυάσουν την οικονομία αυτή, με τις τονισμένες επιδόσεις και τα σπορ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά. Και μάλιστα σε κυβισμούς που δεν… ξεφεύγουν φορολογικά. Εμείς, συγκεντρώσαμε 4 diesel μικρομεσαία που προσφέρουν σπορτίφ στοιχεία και πολύ καλή απόδοση, συγκρίνοντάς τα ώστε να δούμε ποιο μπορεί να είναι το καλύτερο σαν αγορά.
Εμφάνιση με σπορ χαρακτηριστικά
Σχεδιαστικά, τα 4 μοντέλα του θέματός μας έχουν το καθένα τον τρόπο του να θέλξει το κοινό της κατηγορίας, προβάλλοντας περισσότερο ή λιγότερο το σπορ του χαρακτήρα του. Πρώτα-πρώτα η Giulietta κερδίζει τις εντυπώσεις με τις σικάτες καμπύλες της, τις ντελικάτες σχεδιαστικές της λεπτομέρειες και με στοιχεία όπως οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές και τα LED πίσω φωτιστικά σε σχήμα σαλιγκαριού. Έπειτα το Civic, αν μη τι άλλο είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχήματα της αγοράς, που προβάλει τις αγωνιστικές αρχές της Honda σε ένα μοντέλο με έντονο δυναμισμό. Το Focus με τη σειρά του, μπορεί να μην έχει τόσο ιδιαίτερη σχεδίαση, όμως από τις γραμμές του δεν λείπουν σπορτίφ στοιχεία όπως είναι τα μακρόστενα εμπρός φανάρια και τα powerdomes στο καπό. Στο Leon τέλος, το σχήμα είναι πιο mainstream με μεγάλα φωτιστικά σώματα, κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα, αλλά και μεγάλη εισαγωγή στον προφυλακτήρα, που δίνει μια σπορ νότα στο εμπρόσθιο τμήμα.
Ολα καλα είναι απλα νομιζω ότι στο civic θα ανοιξει η πορτα του οδηγου και θα κατεβει χελωνονιντζακι.
Ξεκάθαρος νικητής το Civic το οποίο δείχνει σαν να έχει έρθει από το μέλλον! Και μόνο για τη σχεδίασή του μέσα-έξω (ειδικά μέσα νιώθεις ότι πιλοτάρεις αεροπλάνο!) θα το επέλεγα πόσο μάλλον αν προσθέσουμε και τους κινητήρες-διαμάντια (έτσι έγραφε κάποτε το γερμανικό Auto Motor Sport), οι οποίοι δεν σε εγκαταλείπουν ποτέ στο δρόμο όπως οι γερμανικοί που σε ντροπιάζουν συνέχεια. Autotriti είστε πολύ επιεικείς (οκ λογικό γιατί είστε περιοδικό) στο χαρακτηρισμό του εσωτερικού του Leon ως όχι τόσο εμπνευσμένο. Εγώ όμως το χαρακτηρίζω ΑΠΑΙΣΙΟ!