4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αυτά είναι τα diesel που βάζουν τέλος στα... τέλη καθώς εκπέμπουν κάτω από 90 γρ./χλμ. CO2.
Corsa vs 208 vs Clio
25.999 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2016)
Με εκπομπές CO2 κάτω από 90 γρ./χλμ., τα 3 μοντέλα της παρουσίασής μας απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας, προσφέροντας ένα έξτρα οικονομικό όφελος σε όποιον τα επιλέξει.
Με τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ισχύουν από τη φετινή χρονιά, όσα αυτοκίνητα έχουν κάτω από 90 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, απαλλάσσονται από την ανάγκη καταβολής του ετήσιου τέλους κυκλοφορίας. Τα κριτήρια αυτά είναι μεν πιο αυστηρά από αυτά που ίσχυαν (κάτω από 100 γρ./χλμ.), όμως ακόμη και με αυτά, υπάρχουν στην αγορά μοντέλα που συνεχίζουν να προσφέρουν στον ιδιοκτήτη τους το προνόμιο του να μην «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας. Εμείς, σας παρουσιάζουμε στο θέμα που ακολουθεί τρία αυτοκίνητα του είδους, τα οποία μάλιστα εντάσσονται στη δημοφιλέστερη κατηγορία αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς σήμερα, τα πετρελαιοκίνητα μικρά.
Καθένα έχει το δικό του στυλ
Τα τρία μοντέλα διαθέτουν μοντέρνες και στυλάτες γραμμές, που τα κάνουν να ξεχωρίζουν έναντι του ανταγωνισμού. Αρχικά, το Opel Corsa κερδίζει το βλέμμα με το δυναμικό μπροστινό μέρος στο οποίο ξεχωρίζει η χαμηλή μάσκα που μοιάζει με χαμόγελο και τα όμορφα ελλειπτικά φώτα. Πίσω, εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα φώτα που παραπέμπουν στο Astra, αλλά και η οριζόντια νεύρωση κάτω από το τζάμι. Το Renault Clio από την πλευρά του κερδίζει συνολικά με την εμφάνισή του, γιατί διαθέτει κάποια κουπέ στοιχεία (βλ. κρυμμένες χειρολαβές), ενώ έχει τονισμένες καμπύλες και νευρώσεις. Λίγο πιο «επιθετικό» έρχεται το Peugeot 208 μετά την πρόσφατη ανανέωσή του, που του χάρισε νέα LED φώτα ημέρας και επανασχεδιασμένη μάσκα, σε ένα αποτέλεσμα που συνολικά χαρακτηρίζεται μοντέρνο και με σπορτίφ στοιχεία.
Στοιχεία όπως το εμπρόσθιο τμήμα με τη χαμηλά τοποθετημένη γρίλια της μάσκας και τα μοντέρνα φωτιστικά, χαρακτηρίζουν τη σχεδίαση του Corsa.
Autotriti το Corsa βγαίνει με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω ενώ το Astra με ημιάκαμπτο άξονα? Υπάρχει αλλο μικρό με τέτοια ανάρτηση στον πίσω άξονα?