Αυτά είναι τα καλύτερα γκάζια για τα λεφτά τους. Ας τα δούμε αναλυτικά, ένα προς ένα.
Τα καλύτερα «γκάζια»
28.750 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2016)
Με αφορμή την άφιξη του νέου Honda Civic Type R, συγκεντρώσαμε τα καλύτερα σε γκάζια αυτοκίνητα για τα λεφτά τους και κατευθυνθήκαμε στην πίστα των Μεγάρων. Στις τσάντες μας είχαμε χρονόμετρα για να δούμε τους νικητές των τεσσάρων καυτών ζευγαριών.
Το Honda Civic Type R αποτέλεσε την καλύτερη αφορμή για να συγκεντρώσουμε τα καλύτερα γκάζια για τα χρήματά τους και να τα τεστάρουμε διεξοδικά στην πίστα των Μεγάρων. Τα ερωτήματα που έψαχναν απάντηση πολλά, με πρώτο και καλύτερο «χάνει το Type R; Και αν ναι από ποιο;». Φυσικά ακολούθησαν και πολλά άλλα ερωτήματα. Ο χρόνος είναι χρήμα ή το χρήμα χρόνος; Πληρώνοντας πολλά παίρνω και το καλύτερο γκάζι; Ναι; Όχι; Σαφώς και η απάντηση δεν μπορεί να είναι προκαθορισμένη. Το θέμα δεν είναι μόνο τα άλογα, αλλά πως αυτά περνάνε στο δρόμο μέσω της μετάδοσης, του «στησίματος» του αυτοκινήτου και εν γένει την φιλοσοφία του. Έτσι δεν είναι και λίγες οι φορές, που ένα πιο προσιτό και με λιγότερα άλογα μοντέλο τα βάζει στα ίσια με ένα πιο ισχυρό και ακριβό, όντας ο Δαβίδ της υπόθεσης, που κερδίζει τον Γολιάθ.
Chrono...
Ο απόλυτος κριτής για ένα αυτοκίνητο είναι η χρονομέτρηση στην πίστα Είναι το σημείο στο οποίο πιέζοντας το αυτοκίνητο θα πάρεις τις απαντήσεις που ζητάς. Εδώ δεν μετράνε τα λεφτά, αλλά η αξία κάθε μίας κατασκευής. Κινητήρας, μετάδοση, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα, όλα δουλεύουν στο όριο και είτε σε κάνουν μάγκα, είτε σε αφήνουν πίσω. Επιλέξαμε λοιπόν μοντέλα με κινητήρες που ξεχωρίζουν και έχουν τσαγανό και βάλαμε συγκεκριμένα σκαλοπάτια τιμής.
Μέχρι 20.000 ευρώ
Στην πιο προσιτή κατηγορία που επιλέξαμε, βάλαμε το πιο γήινο αυτοκίνητο του τεστ, το Ford Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, που αποδίδει 100 άλογα. Απέναντί του τοποθετήσαμε ένα άλλο χαρισματικό μικρό, το VW Polo Blue GT με 1,4 λτ. ΤSI κινητήρα, που αποδίδει 150 άλογα, αλλά και δυνατότητα αυτόματης λειτουργίας με μόνο 2 κυλίνδρους για οικονομία.
20.000-30.000 ευρώ
Σε αυτό το σκαλοπάτι τιμής υπάρχουν δύο mainstream μικρά «πυραυλάκια». Το Ford Fiesta ST με 1,6 λτ. EcoBoost κινητήρα 182 ίππων απέναντι στον βασικό του ανταγωνιστή το Opel Corsa OPC με 1,6 λτ. κινητήρα με 207 άλογα και έξτρα πακέτο που το εξοπλίζει μεταξύ άλλων και με μπλοκέ διαφορικό.
30.000 – 50.000 ευρώ
Ακόμη ένα Ford, αυτή τη φορά το Focus ST με 2λιτρο EcoBoost κινητήρα 250 ίππων είναι η επιλογή μας σε μια κατηγορία, που έχει φανατικούς οπαδούς, αυτής των μικρομεσαίων GTi. Απέναντί του δεν στέκεται κάποια από τις παραδοσιακές δυνάμεις αλλά ένα αυτοκίνητο της Peugeot. Το 308 GTi καταφέρνει από κινητήρα μόλις 1,6 λτ. να αποδίδει 270 άλογα. Με δεδομένη την επιστροφή της φίρμας στην συγκεκριμένη κατηγορία μετά από αρκετά χρόνια θα μπορούσε να αποτελεί το outsider μοντέλο της σύγκρισης, όμως στην πράξη κάθε άλλο παρά αυτό αποδείχθηκε.
50.000+ ευρώ
Φέραμε το νέο Honda Civic Type R στην Ελλάδα και εντυπωσιαστήκαμε με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, τον ξυραφένιo του χαρακτήρα και τις επιδόσεις που του χαρίζει ο 2λιτρος turbo VTEC κινητήρας του με τα 310 άλογα. Ένα πολύ δυνατό «γκάζι» με ίδια άλογα, αλλά και τετρακίνηση είναι το Audi TTS, που είναι ένα από τα πιο καυτά, κουπέ που έχουμε δοκιμάσει. Στην πίστα των Μεγάρων τα δύο μοντέλα έλυσαν τις διαφορές τους…
Λείπει το seat leon cupra με 270 ίππους το οποίο είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο έως 30000 ευρώ.
Απάντηση: Δυστυχώς δεν είναι πάντοτε διαθέσιμα τα αυτοκίνητα από τις αντιπροσωπείες, στις επιθυμητές ημερομηνίες. Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας.
Το Kia Cee'd GT πού είναι? Μην το παραλείπετε από τις δοκιμές ή τις συγκρίσεις σας...Όλο τα ίδια και τα ίδια μοντέλα με παραλλαγές συγκριτικών βλέπουμε...Αδικείτε την Kia νομίζω....
To Peugeot το ξέσκισε το Ford στο γύρο χρόνου! Ολοί οι δημοσιογράφοι πενεύουν τα Ford αλλα πάντα τα Ford σε δοκιμή πίστας κάνουν το χειρότερο χρόνο.. Έχω δει πολλά συγκριτικά σε δοκιμές πίστας σε sites του εξωτερικού και πάντα τα ford κάνουν τους χειρότερους χρόνους.. Και μετά οι δημοσιογράφοι κάνουν τις πάπιες.. Που είναι η υποτιθέμενη κορυφαία οδική συμπεριφορά των ford? Από ότι φαίνεται δεν εμπνέουν τα Ford και για πολύ πάτημα η μήπως φταίει ότι είναι υπερβολικά βαριά? και αν φταίει αυτό ας τα φτιάξουν πιο ελαφριά.. Εδώ το focus απέτυχε να περάσει το τεστ αποφυγής ταράνδου και μετα δικαιολογίες οτι απέτυχε επειδή ζύγιζε 130 κιλά περισσότερα από τα 1.280 που ανακοινώνει η Ford και στη στη δεύτερη δοκιμασία που αφαιρέθηκαν τα 130 «παραπανίσια» κιλά, το Focus έστριψε με ασφάλεια
Αφού μιλάμε για φθηνότερα γκάζια, νομίζω είναι άτοπο να βάζουμε το Polo BlueGT αντί του Ibiza/Ibiza SC FR 1.4 ACT με την ίδια ιπποδύναμη και σημαντικά χαμηλότερη τιμή(18730 έναντι 14800!!! για νέους εκτελωνισμούς). Εκτός αν θεωρείτε σχεδόν 4000 ευρώ της διαφοράς, αμελητέα ποσότητα... Τώρα, για το fiesta, καλό χρυσό και άγιο(έχω οδηγήσει και αυτό και το ibiza στις εκδόσεις 1.2 tsi 105, 1.0 tsi 110 και fr 140 ACT). Σε σχέση πάλι με το 100αρι fiesta και έχοντας υπόψιν τα χρήματα, το ibiza προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε παρόμοια(ή και χαμηλότερη) τιμή. Υ.Γ Όχι, δεν έχω ibiza...
Μηχανη ονειρων το type-r και honda στα καλυτερα του απολυτα εντυπωσιακο με δυνατες επιδοσεις μα και τιμη αγορας που το κανει σκεψη στην φαντασια απομακρυνοντας το απο καθε θαυμαστη του. Σε αλλη χωρα θα ειχε τον πρωτο λογο ισως εδω ομως το χαντακωνει ο...βαρβαρος αντιπροσωπος που ζητα να εχεις παχυλο λογαριασμο στην τραπεζα για να το αποκτησης!!
Το focus είναι γνωστό το βαρος του,γ αυτο χάνει,όμως τ fiesta st με λιγοτερα άλογα πιστεύω λογω πλαισίου έφτασε το corsa μια ανασα ,το οποίο είναι μεγάλη υπόθεση,που να δουμε και το st200 που έρχεται, όσον αφορα το απλό fiesta οδηγικες συγκινησεις προσφέρει παμπολες απο πολλά αλλα αυτοκινητα με περισσότερα άλογα πίστεψτε με..
Η διαφορα ειναι οτι στο ΤΤ βαζεις και κορη εφοπλιστη μεσα και πας στο καλυτερο εστιατοριο ενω στο civic βαζεις μεσα τη Κουλα και τη βγαζεις με το βρωμικο του "ομορφαντρα μου"! Υγ:Κυριε πειραιωτη που το ξερετε οτι ο κινητηρας του σιβικ ειναι "των ονειρων";; Οι αλλοι δε σας κανουν ε;;
μπορει οντως το φοκους να ειναι αργο και βαρυ αλλα δν αντιπροσωπευει ολη την φορντ. το φιεστα με 25 αλογα λιγοτερα εκανε σχεδον ιδιο χρονο με το κορσα (0:00:29) μηδαμινη διαφορα και περασε και το φοκους σε χρονο αρα μν τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι
Ο κινητήρας του 308 είναι full πουσαρισμένος. Αν βάλετε ένα προγμαμματάκι στο Focus ST και πάτε στα 300hp... τα λέμε! Φυσικά με ανάρτηση που δεν βγάζεις κύστη κόκκυγος.