ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτά είναι τα καλύτερα γκάζια για τα λεφτά τους. Ας τα δούμε αναλυτικά, ένα προς ένα.

Αυτά είναι τα καλύτερα γκάζια για τα λεφτά τους. Ας τα δούμε αναλυτικά, ένα προς ένα.

Τα καλύτερα «γκάζια»

28.750 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2016)

Με αφορμή την άφιξη του νέου Honda Civic Type R, συγκεντρώσαμε τα καλύτερα σε γκάζια αυτοκίνητα για τα λεφτά τους και κατευθυνθήκαμε στην πίστα των Μεγάρων. Στις τσάντες μας είχαμε χρονόμετρα για να δούμε τους νικητές των τεσσάρων καυτών ζευγαριών.

Το Honda Civic Type R αποτέλεσε την καλύτερη αφορμή για να συγκεντρώσουμε τα καλύτερα γκάζια για τα χρήματά τους και να τα τεστάρουμε διεξοδικά στην πίστα των Μεγάρων. Τα ερωτήματα που έψαχναν απάντηση πολλά, με πρώτο και καλύτερο «χάνει το Type R; Και αν ναι από ποιο;». Φυσικά ακολούθησαν και πολλά άλλα ερωτήματα. Ο χρόνος είναι χρήμα ή το χρήμα χρόνος; Πληρώνοντας πολλά παίρνω και το καλύτερο γκάζι; Ναι; Όχι; Σαφώς και η απάντηση δεν μπορεί να είναι προκαθορισμένη. Το θέμα δεν είναι μόνο τα άλογα, αλλά πως αυτά περνάνε στο δρόμο μέσω της μετάδοσης, του «στησίματος» του αυτοκινήτου και εν γένει την φιλοσοφία του. Έτσι δεν είναι και λίγες οι φορές, που ένα πιο προσιτό και με λιγότερα άλογα μοντέλο τα βάζει στα ίσια με ένα πιο ισχυρό και ακριβό, όντας ο Δαβίδ της υπόθεσης, που κερδίζει τον Γολιάθ.  
Chrono...
Ο απόλυτος κριτής για ένα αυτοκίνητο είναι η χρονομέτρηση στην πίστα Είναι το σημείο στο οποίο πιέζοντας το αυτοκίνητο θα πάρεις τις απαντήσεις που ζητάς. Εδώ δεν μετράνε τα λεφτά, αλλά η αξία κάθε μίας κατασκευής. Κινητήρας, μετάδοση, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα, όλα δουλεύουν στο όριο και είτε σε κάνουν μάγκα, είτε σε αφήνουν πίσω. Επιλέξαμε λοιπόν μοντέλα με κινητήρες που ξεχωρίζουν και έχουν τσαγανό και βάλαμε συγκεκριμένα σκαλοπάτια τιμής.
Μέχρι 20.000 ευρώ
Στην πιο προσιτή κατηγορία που επιλέξαμε, βάλαμε το πιο γήινο αυτοκίνητο του τεστ, το Ford Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, που αποδίδει 100 άλογα. Απέναντί του τοποθετήσαμε ένα άλλο χαρισματικό μικρό, το VW Polo Blue GT με 1,4 λτ. ΤSI κινητήρα, που αποδίδει 150 άλογα, αλλά και δυνατότητα αυτόματης λειτουργίας με μόνο 2 κυλίνδρους για οικονομία.
20.000-30.000 ευρώ
Σε αυτό το σκαλοπάτι τιμής υπάρχουν δύο mainstream μικρά «πυραυλάκια». Το Ford Fiesta ST με 1,6 λτ. EcoBoost κινητήρα 182 ίππων απέναντι στον βασικό του ανταγωνιστή το Opel Corsa OPC με 1,6 λτ. κινητήρα με 207 άλογα και έξτρα πακέτο που το εξοπλίζει μεταξύ άλλων και με μπλοκέ διαφορικό. 
30.000 – 50.000 ευρώ
Ακόμη ένα Ford, αυτή τη φορά το Focus ST με 2λιτρο EcoBoost κινητήρα 250 ίππων είναι η επιλογή μας σε μια κατηγορία, που έχει φανατικούς οπαδούς, αυτής των μικρομεσαίων GTi. Απέναντί του δεν στέκεται κάποια από τις παραδοσιακές δυνάμεις αλλά ένα αυτοκίνητο της Peugeot. Το 308 GTi καταφέρνει από κινητήρα μόλις 1,6 λτ. να αποδίδει 270 άλογα. Με δεδομένη την επιστροφή της φίρμας στην συγκεκριμένη κατηγορία μετά από αρκετά χρόνια θα μπορούσε να αποτελεί το outsider μοντέλο της σύγκρισης, όμως στην πράξη κάθε άλλο παρά αυτό αποδείχθηκε.
50.000+ ευρώ
Φέραμε το νέο Honda Civic Type R στην Ελλάδα και εντυπωσιαστήκαμε με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, τον ξυραφένιo του χαρακτήρα και τις επιδόσεις που του χαρίζει ο 2λιτρος turbo VTEC κινητήρας του με τα 310 άλογα. Ένα πολύ δυνατό «γκάζι» με ίδια άλογα, αλλά και τετρακίνηση είναι το Audi TTS, που είναι ένα από τα πιο καυτά, κουπέ που έχουμε δοκιμάσει. Στην πίστα των Μεγάρων τα δύο μοντέλα έλυσαν τις διαφορές τους…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NISSAN