Σε εμφύλιο πόλεμο ρίξαμε δυο ιαπωνικά μοντέλα και πιο συγκεκριμένα τις βενζινοκίνητες turbo εκδόσεις τους των 1,2 λτ. Ποιος θα κερδίσει τελικά;
Pulsar VS Auris
33.190 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
Ο εμφύλιος της τουρμπίνας! Νissan και Toyota τίθενται και πάλι αντιμέτωπες στην μικρομεσαία κατηγορία, με τα Pulsar και Auris αντίστοιχα, στις βενζινοκίνητες turbo εκδόσεις τους. Ποιο θα κερδίσει την ιαπωνική «μονομαχία»;
Nissan Pulsar 1,2 DiG-T
- `Ατολμη σχεδίαση, πλευρική στήριξη καθισμάτων, τεχνητή αίσθηση τιμονιού
Toyota Auris 1,2 T
+ Σχεδίαση, ποιότητα & εργονομία εσωτερικού, κατανάλωση, άνεση & ποιότητα κύλισης, 6+2 έτη εγγύησης
- Χώροι για γόνατα πίσω, λιτή εσωτερική σχεδίαση
Ιαπωνικό αυτοκίνητο με turbo, ήταν κάτι που δύσκολα συναντούσες πριν από μερικά χρόνια στις δημοφιλείς κατηγορίες. Το νέο «παιχνίδι» των κατασκευαστών, το downisizing, επανέφερε στο προσκήνιο τους κινητήρες βενζίνης και ώθησε όλους τους κατασκευαστές να συνεχίσουν την εξέλιξή τους από εκεί που τους είχαν «παρατήσει». To χορό άρχισαν οι ευρωπαίοι και έσυραν μαζί τους, έστω και ετεροχρονισμένα, τους Ιάπωνες. H Toyota έφτιαξε τον δικό της turbo κινητήρα χαμηλού κυβισμού και τον φοράει στο Auris, ενισχύοντας την πολύ καλή του εικόνα, ενώ απέναντί του βρίσκει το αντίστοιχο 1.200άρι Pulsar με αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Τα δύο μικρομεσαία όμως δεν μάχονται μόνο σε επίπεδο κινητήρα, αφού γενικότερα προσεγγίζουν με τον ίδιο τρόπο την κατηγορία των μικρομεσαίων, εκεί όπου γίνεται πραγματική «σφαγή» σε επίπεδο πωλήσεων στα βενζινοκίνητα (283 Pulsar έναντι 231 Auris από αρχές του έτους μέχρι και τον Ιούλιο).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Χώροι επιβατών, άνεση & ποιότητα κύλισης, ποιότητα, συστήματα ενεργητικής ασφάλειας- `Ατολμη σχεδίαση, πλευρική στήριξη καθισμάτων, τεχνητή αίσθηση τιμονιού
Toyota Auris 1,2 T
+ Σχεδίαση, ποιότητα & εργονομία εσωτερικού, κατανάλωση, άνεση & ποιότητα κύλισης, 6+2 έτη εγγύησης
- Χώροι για γόνατα πίσω, λιτή εσωτερική σχεδίαση
Ιαπωνικό αυτοκίνητο με turbo, ήταν κάτι που δύσκολα συναντούσες πριν από μερικά χρόνια στις δημοφιλείς κατηγορίες. Το νέο «παιχνίδι» των κατασκευαστών, το downisizing, επανέφερε στο προσκήνιο τους κινητήρες βενζίνης και ώθησε όλους τους κατασκευαστές να συνεχίσουν την εξέλιξή τους από εκεί που τους είχαν «παρατήσει». To χορό άρχισαν οι ευρωπαίοι και έσυραν μαζί τους, έστω και ετεροχρονισμένα, τους Ιάπωνες. H Toyota έφτιαξε τον δικό της turbo κινητήρα χαμηλού κυβισμού και τον φοράει στο Auris, ενισχύοντας την πολύ καλή του εικόνα, ενώ απέναντί του βρίσκει το αντίστοιχο 1.200άρι Pulsar με αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Τα δύο μικρομεσαία όμως δεν μάχονται μόνο σε επίπεδο κινητήρα, αφού γενικότερα προσεγγίζουν με τον ίδιο τρόπο την κατηγορία των μικρομεσαίων, εκεί όπου γίνεται πραγματική «σφαγή» σε επίπεδο πωλήσεων στα βενζινοκίνητα (283 Pulsar έναντι 231 Auris από αρχές του έτους μέχρι και τον Ιούλιο).
Πιο μοντέρνο το Auris αισθητικά
Σχεδιαστικά και τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού κρίνονται καλαίσθητα και ελκυστικά με το Toyota Auris να είναι πιο μοντέρνο στο σύνολο έναντι του πιο συμβατικού Nissan Pulsar. Η φιλοσοφία under priority της Toyota εκφράζεται μέσω της σχεδίασης από τις έντονες ακμές του αμαξώματος που καταλήγουν στην διαμόρφωση ενός επιθετικού σφηνοειδές αμαξώματος, με το Pulsar να υιοθετεί τις σχεδιαστικές γραμμές τoυ Qashqai και να ξεχωρίζει για τις πιο καμπύλες του επιφάνειες.
Ζήτημα τιμής
H τιμή του Nissan Pulsar είναι «αχτύπητη» για τα δεδομένα της κατηγορίας με βάση το συνολικό του προφίλ, αφού κοστίζει από 15.850 ευρώ με καλό επίπεδο εξοπλισμού στη βασική έκδοση Energy. Το Toyota Auris είναι πιο πλούσιο σε εξοπλισμό στην βασική του έκδοση Active και κοστίζει συγκριτικά σχεδόν 2.500 ευρώ περισσότερα, με την τιμή των 18.465 ευρώ να δικαιολογείται τόσο από τον εξοπλισμό σε συνάρτηση με την πληρότητά του στην βενζινοκίνητη έκδοση, όσο και την σημαντικά υψηλότερη αξία του ονόματός του στην αγορά των μεταχειρισμένων.
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα! Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας. Ντροπής πραματα! Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!! Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει). Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα. Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-