Συγκρίνουμε τα τρία μικρά βενζινοκίνητα Citroen C3, Ford Fiesta και Skoda Fabia. Ποιο τα καταφέρνει καλύτερα όμως στην πράξη;
C3 Vs Fiesta Vs Fabia
25.490 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2016)
Τα βενζινοκίνητα Citroen C3, Ford Fiesta και Skoda Fabia μπορούν να καυχώνται πως με λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τις 12.000 ευρώ προσφέρουν πολλά περισσότερα από ότι περιμένεις. Το κάνουν όμως στην πραγματικότητα; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Μικρά σε διαστάσεις και σε κυβισμό, με τη χάρη της βενζίνης, κοστίζοντας σχετικά λίγα και προσφέροντας πολλά σε πολλούς τομείς. Ο λόγος για το ατμοσφαιρικό Citroen C3 1,2 PureTech 82 και τα turbo Ford Fiesta 1,0 EcoBoost και Skoda Fabia 1,2 TSI. Η τελευταία, αν και κυκλοφορεί από το 2014, μόλις πρόσφατα άρχισε ουσιαστικά να κινείται εμπορικά στη χώρα μετά την ανάληψη της αντιπροσώπευσης της φίρμας από την Kosmocar AE, που έκλεισε την ρευστή περίοδο για την Skoda στη χώρα μας μετά τη διακοπή της συνεργασίας της SKODA-Bιαμάρ με το εργοστάσιο. Στιλάτα και νεανικά, τα 3 μικρά της δοκιμής καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες με το καθένα όμως να έχει διαφορετική προσέγγιση στον κοινό στόχο. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το καθένα με τη χάρη του
Tο Citroen C3, που διατίθεται μόνο σε 5θυρο αμάξωμα, είναι το πιο compact σε μήκος (3.941 χλστ.), αλλά είναι το πιο ψηλό και το στρογγυλεμένο, τείνοντας πιο πολύ προς την κομψότητα συγκινώντας ανάλογα τον γυναικείο πληθυσμό. Το Ford Fiesta, που έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.489 χλστ.) δείχνει και είναι πιο δυναμικό χάρη στην «ψαρωτική» του μούρη, που συνθέτουν τα «νεύρα» στο καπό και η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα… Η νέα, 3ης γενιάς, Fabia συνεχίζει να είναι αποκλειστικά 5θυρη και ακολουθεί κατά γράμμα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Skoda: «Καθαρή» μάσκα με κάθετες γρίλιες μπροστά και χαρακτηριστικά φανάρια με LED φώτα ημέρας. Θα θέλαμε όμως οι σχεδιαστές να έχουν τολμήσει περισσότερο για να είναι πιο ξεχωριστή η νέα Fabia.
Value For Money: Φθηνότερο το C3, με 7 αερόσακους το Fiesta, ξεχωρίζει η Fabia
Το Citroen C3 έχει τη φθηνότερη τιμή αγοράς στη βασική έκδοση Trend (11.803 ευρώ), αλλά εκτός από τα βασικά έχει μόνο 4 αερόσακους και εμφανίζει ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης (απουσία ηχοσυστήματος). Να σημειωθεί εδώ πως το C3 είναι στο τέλος της εμπορικής του καριέρας και πως στο τέλος του έτους θα λανσαριστεί η νέα γενιά του. Το Ford Fiesta, που επίσης είναι αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι, στη βασική 5θυρη έκδοση Trend κοστίζει 12.832 ευρώ (12.419 ευρώ το 3θ) με σαφέστατη εξοπλιστική πληρότητα και 7 αερόσακους (και για τα γόνατα του οδηγού). Το πιο «φρέσκο» μοντέλο από τα 3 είναι η Fabia, που στην βασική έκδοση Active κοστίζει 12.000 ευρώ χωρίς κάποια σημαντική έλλειψη στον εξοπλισμό.
Δύο γερασμένα αμάξια και ένα γέρικο στην όψη(Fabia)
Ως κάτοχος του συγκεκριμένου fiesta έχω να πω ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
2 αξιόπιστα αμάξια,και ένα μη αξιόπιστο σε μικρό βάθους χρόνου.