Θέλεις να δεις τις μάχες των μοντέλων τους; Μπες, διάλεξε και μάθε τα όλα!
Ψάχνεις αυτοκίνητο, έχεις καταλήξει σε 2-3, σύμφωνα και με το μπάτζετ σου και δεν έχει μπει ακόμα στο «μηχανάκι» συγκρίσεων του AutoΤρίτη; Πρέπει να είσαι τρελός!
Κι αυτό γιατί στην παρακάτω σελίδα συγκρίσεων, μπορείς εύκολα και γρήγορα να τσεκάρεις 2 ή και 3 μοντέλα αυτοκινήτων, εξετάζοντας το ένα δίπλα στο άλλο για τα πάντα! Κυριολεκτικά, αφού μιλάμε για 200 συγκριτικούς τομείς, κάποιοι από τους οποίους μπορεί να μην... ήξερες καν ότι υπήρχαν.
Σε πρώτη φάση, θα πάρεις όλες τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεσαι: Κυβισμό, τιμή, τις καλύτερες προσφορές της αγοράς, και τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, τη στιγμή που μιλάμε.
Ακριβώς από κάτω όμως ακολουθούν, συγκριτικές αναλύσεις για να σου λυθεί κάθε απορία, όπως για παράδειγμα, ποιος βγαίνει νικητής στη σύγκριση Honda Vs Volkswagen;
Ποιο καίει περισσότερο;
Ποιο κερδίζει σε επιδόσεις;
Ποιο έχει καλύτερες εγγυήσεις;
Ποιο έχει μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό του;
Ποιο διαθέτει αισθητήρα παρκαρίσματος, φώτα LED, θερμαινόμενους καθρέπτες, cruise control, ηλιοροφή και δεκάδες άλλα πλεονεκτήματα;
Ταυτόχρονα μάλιστα, πέραν από τα επίσημα στοιχεία γύρω από το αυτοκίνητο που εξετάζεις, θα βρεις και μία σειρά από πληροφορίες με βάσει τις δοκιμές του AutoΤρίτη, για να έχεις και μια εικόνα του αυτοκινήτου στην πράξη.
Πριν αποφασίσεις λοιπόν ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις το κουμπί «Επόμενη Σελίδα» που βρίσκεται από κάτω. Πάτα και σύγκρινε τώρα!
Μην ριχνετε τοσο χαμηλα τους Ιαπωνες συγκρινοντας τους με τους ασχετους και τους απατεωνες της παγκοσμιας αυτοκινησης. Μια συγκριση με Κορεατες, Αμερικανους και Γαλλους θα ηταν πιο δικαιη.
Ιαπωνικο γιατι:
1) Ειναι αξιοπιστο
2) Διαθετει τεχνολογια
3) Εχει εγγυηση στα παντα χωρις αστερισκους
4) Το service δεν κοστιζει μισο αμαξι
5) Γιατι πραγματικα δεν καιει
6) Γιατι η ισχυς του ειναι δυναμομετρημενη και οχι ονομαστικη
7) Γιατι εχει μεταπωληση
8) Γιατι δεν μενει ετσι απλα
9) Γιατι δεν θελει λαδια 4-5 φορες πριν το επομενο service
10) Γιατι το νεο μοντελο,ειναι ΝΕΟ,και οχι το προηγουμενο με αλλα φαναρια.
Οσον αφορα κατι 911 και κατι Leon και λοιπα γερμανικα...
1) Επρεπε να μπει το 2000 για να ανακαλυψουν τι ειναι το mpi,
2) Επρεπε να μπει το 2000 για να δουν τριψηφιο αριθμο ιπποδυναμης απο τα 1600 κυβικα και κατω.
3) Καλο ειναι να εχει στο πορτπαγκαζ 1-2 λιτρα λαδι... Ποτε δεν ξερεις...
4) Εχε και κανα πολλαπλασιαστη... Επισης ποτε δεν ξερεις...
5) Βαλε και καμμια μονωτικη για τα τζαμια που φευγουν στα καλα καθουμενα κατω...
Και πολλα αλλα που βαριεμαι να γραψω...
Ισιωστε εσεις με τα ιαπωνικα χρεπια που ειναι τιγκα στο πλαστικο.
@日本 旗 Εσυ με τα 300 αλογα και τη σημαια της ιαπωνιας ελα να σε παω μια κοντρα οποτε θες να δεις τι θα πει 911. Ισα αγορι θα σκισεις κανα καλσον.
@Νικολαος Ναστος Εδω και μια 10ετια δεν ισχυει αυτο με τα πλαστικα των ιαπωνικων. Ειναι σχεδον ιδια αντε μια γενια πισω το πολυ με τα γερμανικα. Εδω η ΚΙΑ βαζει καλυτερα πλαστικα και απο τους γερμανους!!! Το σημαντικοτερο ειναι η ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ! Το δικο μου με σκληρες αναρτησεις και χωρις μαλακα πλαστικα και δεν ακουγεται τιποτα μεσα! Ενω στα γερμανικα που ειχα και ειχαν μαλακα πλαστικα ετριζαν!
Τι γερμανικό ανάθεμα την VW και τα TSI της..... Αυτοκίνητο με 55.000χλμ σπάει μοτέρ κ στα 65 σκάει αντλία βενζίνης λογο εγκεφάλου.......
Και αυτοί κάνουν το ψόφιο κοριό.
Πoιος πλέον πιστεύει ότι τα γερμανικά είναι αξιόπιστα?? Ειδικά της VAG
η Volkswagen μετα το σκάνδαλο παραποίησης των
δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων σε οχήματά της κ την ανικανοτητα να φτιαξει εναν καθαρο κινητηρα πετρελαιου προχωρισε στο επομενο βημα να βγαλει ολους τους κινητηρες diesel ρυπογονους k εκτος ευρωπης.κ παλι ομως θα φαει φολα απο τα υβριδικα της toyota,nissan που ηδη ειναι πολυ μπροστα....οποτε να περιμενουμε τι αλλο θα σκαρφιστουν μεχρι τοτε οι γερμανοκατσαπλιαδες
Πολλούς που είχαν γερμανικό και πήγαν σε γιαπωνέζικο γνωρίζω προσωπικά, το αντίθετο...όχι, τώρα θα μου πεις και πως να το δώσεις το γιαπωνέζικο θα σε γεράσει αφού δε σπάει δεν χαλάει το μπελά σου ψάχνεις με τους κόπανους τους Γερμανούς;
Νικο το tuv που εχει εδρα;καλη χρονια σε ολους,εμαθα σε γερμανικο ειχα 3 γερμανικα και τωρα ιαπωνικο.τα υπερ ειναι περισσοτερα παιδια οποτε...............
JapanKiller εσυ το 'σκισες το καλσόν πάντως μ αυτο που έγραψες! Τίγκα στο χρεποπλαστικό ειναι και η 911 όπως και η Cayenne με τη δικη σου λογικη! Όσο για τα 300 μουλάρια σου να τα συγκρίνεις με κατι σχετικό οχι με ιπτάμενους δίσκους!
@κιλερ:Ιεροσυλια να μπει η 911 διπλα στο σαπισμενο κουβα του φλαγκ!
Ενα Leon cupra (28000€) φτανει και περισευει για να ξεφτυλισει το αμερικανικο-ιαπωνικο του χρεπι!
ΤΟ ΤUV REPORT ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΘΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΑΚΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΗΛΙΚΙΑΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.
ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, .... ουφ κουράστηκα από το τρέξιμο...
Καθείς αγοράζει, προτιμάει, κ.τ.λ. ότι του αρέσει, ιδιοσυγκρασία, κ.τ.λ. ούτε έχει ένα μόνο πράγμα... μπορεί σε στιγμές της ζωής του ενώ του αρέσει, κ.τ.λ. μία σχολή, μοντέλο, κ.τ.λ. να πάει σε άλλη σχολή, μοντέλο, κ.τ.λ. να έχει πολλές σχολές και μοντέλα, κ.τ.λ. ΟΛΑ ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.-
ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ TUV REPORT 2017 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ. ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΕΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
Μην ριχνετε τοσο χαμηλα τους Ιαπωνες συγκρινοντας τους με τους ασχετους και τους απατεωνες της παγκοσμιας αυτοκινησης. Μια συγκριση με Κορεατες, Αμερικανους και Γαλλους θα ηταν πιο δικαιη.
Καλα με την γερικη A class του γερμανοτρολια δεν θα ασχοληθω καν αλλα εσενα φιλε με τη 911 σε τσαγιαζω με την οπισθεν!
Ιαπωνικο γιατι: 1) Ειναι αξιοπιστο 2) Διαθετει τεχνολογια 3) Εχει εγγυηση στα παντα χωρις αστερισκους 4) Το service δεν κοστιζει μισο αμαξι 5) Γιατι πραγματικα δεν καιει 6) Γιατι η ισχυς του ειναι δυναμομετρημενη και οχι ονομαστικη 7) Γιατι εχει μεταπωληση 8) Γιατι δεν μενει ετσι απλα 9) Γιατι δεν θελει λαδια 4-5 φορες πριν το επομενο service 10) Γιατι το νεο μοντελο,ειναι ΝΕΟ,και οχι το προηγουμενο με αλλα φαναρια. Οσον αφορα κατι 911 και κατι Leon και λοιπα γερμανικα... 1) Επρεπε να μπει το 2000 για να ανακαλυψουν τι ειναι το mpi, 2) Επρεπε να μπει το 2000 για να δουν τριψηφιο αριθμο ιπποδυναμης απο τα 1600 κυβικα και κατω. 3) Καλο ειναι να εχει στο πορτπαγκαζ 1-2 λιτρα λαδι... Ποτε δεν ξερεις... 4) Εχε και κανα πολλαπλασιαστη... Επισης ποτε δεν ξερεις... 5) Βαλε και καμμια μονωτικη για τα τζαμια που φευγουν στα καλα καθουμενα κατω... Και πολλα αλλα που βαριεμαι να γραψω...
Το ότι βάζετε πρώτα το "Ιαπωνικό" στην πρόταση σας και όχι δεύτερο σύμφωνα με την αλφαβητική σειρά, απαντάει στο "δίλημμα" σας. Ευχαριστώ
Ισιωστε εσεις με τα ιαπωνικα χρεπια που ειναι τιγκα στο πλαστικο. @日本 旗 Εσυ με τα 300 αλογα και τη σημαια της ιαπωνιας ελα να σε παω μια κοντρα οποτε θες να δεις τι θα πει 911. Ισα αγορι θα σκισεις κανα καλσον.
@Νικολαος Ναστος Εδω και μια 10ετια δεν ισχυει αυτο με τα πλαστικα των ιαπωνικων. Ειναι σχεδον ιδια αντε μια γενια πισω το πολυ με τα γερμανικα. Εδω η ΚΙΑ βαζει καλυτερα πλαστικα και απο τους γερμανους!!! Το σημαντικοτερο ειναι η ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ! Το δικο μου με σκληρες αναρτησεις και χωρις μαλακα πλαστικα και δεν ακουγεται τιποτα μεσα! Ενω στα γερμανικα που ειχα και ειχαν μαλακα πλαστικα ετριζαν!
το ερωτημα ειναι....ποια σχολη να διαλεξω?δεν παραγουν μονο η ιαπωνια και η γερμανια αυτοκινητα...προσωπικα προτιμω τη γαλλικη σχολη!
Τι φώτα led και εγγυήσεις? να κάνουμε ένα γκάλοπ ποιος είναι συνέχεια στα συνεργεία
Τι γερμανικό ανάθεμα την VW και τα TSI της..... Αυτοκίνητο με 55.000χλμ σπάει μοτέρ κ στα 65 σκάει αντλία βενζίνης λογο εγκεφάλου....... Και αυτοί κάνουν το ψόφιο κοριό. Πoιος πλέον πιστεύει ότι τα γερμανικά είναι αξιόπιστα?? Ειδικά της VAG
η Volkswagen μετα το σκάνδαλο παραποίησης των δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων σε οχήματά της κ την ανικανοτητα να φτιαξει εναν καθαρο κινητηρα πετρελαιου προχωρισε στο επομενο βημα να βγαλει ολους τους κινητηρες diesel ρυπογονους k εκτος ευρωπης.κ παλι ομως θα φαει φολα απο τα υβριδικα της toyota,nissan που ηδη ειναι πολυ μπροστα....οποτε να περιμενουμε τι αλλο θα σκαρφιστουν μεχρι τοτε οι γερμανοκατσαπλιαδες
Πολλούς που είχαν γερμανικό και πήγαν σε γιαπωνέζικο γνωρίζω προσωπικά, το αντίθετο...όχι, τώρα θα μου πεις και πως να το δώσεις το γιαπωνέζικο θα σε γεράσει αφού δε σπάει δεν χαλάει το μπελά σου ψάχνεις με τους κόπανους τους Γερμανούς;
Νικο το tuv που εχει εδρα;καλη χρονια σε ολους,εμαθα σε γερμανικο ειχα 3 γερμανικα και τωρα ιαπωνικο.τα υπερ ειναι περισσοτερα παιδια οποτε...............
JapanKiller εσυ το 'σκισες το καλσόν πάντως μ αυτο που έγραψες! Τίγκα στο χρεποπλαστικό ειναι και η 911 όπως και η Cayenne με τη δικη σου λογικη! Όσο για τα 300 μουλάρια σου να τα συγκρίνεις με κατι σχετικό οχι με ιπτάμενους δίσκους!
@κιλερ:Ιεροσυλια να μπει η 911 διπλα στο σαπισμενο κουβα του φλαγκ! Ενα Leon cupra (28000€) φτανει και περισευει για να ξεφτυλισει το αμερικανικο-ιαπωνικο του χρεπι!
ΤΟ ΤUV REPORT ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΘΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2003 ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΑΚΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΗΛΙΚΙΑΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.
ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, ΝΤΑΛΑΡΑΣ, .... ουφ κουράστηκα από το τρέξιμο... Καθείς αγοράζει, προτιμάει, κ.τ.λ. ότι του αρέσει, ιδιοσυγκρασία, κ.τ.λ. ούτε έχει ένα μόνο πράγμα... μπορεί σε στιγμές της ζωής του ενώ του αρέσει, κ.τ.λ. μία σχολή, μοντέλο, κ.τ.λ. να πάει σε άλλη σχολή, μοντέλο, κ.τ.λ. να έχει πολλές σχολές και μοντέλα, κ.τ.λ. ΟΛΑ ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.-
ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ TUV REPORT 2017 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ. ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΕΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.