Μπορώ να αγοράσω premium δίνοντας λιγότερα από 25 χιλιάρικα; Βρες την απάντηση στο θέμα που ακολουθεί.
4 Premium μέχρι 25.000 ευρώ
33.461 Επισκέψεις στο άρθρο
Πολυτέλεια για πολλούς! Και premium και μικρομεσαίο και χωρίς να κοστίσει ο κούκος αηδόνι, γίνεται; Η απάντηση είναι ασφαλώς και ναι! Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 4 μοντέλα με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ για όσους αναζητούν πολυτέλεια στις μετακινήσεις τους και το κύρος μιας premium φίρμας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στιλ, φινέτσα, γοητεία και διαχρονικότητα
Σχεδιαστικά το κάθε μοντέλο έχει τη δική του ταυτότητα προβάλλοντας έναν διαφορετικό χαρακτήρα και αποπνέοντας την προσωπική του αύρα. Το A3 για παράδειγμα διαθέτει δυναμική σχεδίαση που εναρμονίζεται με την υπόλοιπη γκάμα της φίρμας και κύριο στοιχείο της εμφάνισης είναι η τραπεζοειδή μάσκα και τα LED φώτα. Η Α-Class από την άλλη χάρη στον όμορφο συνδυασμό καμπύλων επιφανειών με την μεγάλη μάσκα με το «αστέρι» διαθέτει γοητευτική εμφάνιση, ενώ την ίδια στιγμή οι έντονες ακμές του αμαξώματός προσδίδουν τον απαραίτητο δυναμισμό. Ίσως είναι και η ομορφότερη. Έπειτα, η Giulietta συνεχίζει να διακρίνεται για τις στιλάτες της γραμμές, με το πλέγμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με τις κυψελοειδείς εισαγωγές να δίνουν μία πιο σπορ αισθητική, ενώ τέλος η γαλλική συμμετοχή του DS 4 διακρίνεται για το στυλ της και την ικανότητα να παραπέμπει εμφανισιακά σε coupe μοντέλο, χάρη στην κεκλιμένη οροφή της και τις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Φυσικά σήμα κατατεθέν του DS 4 είναι η μεγάλη μπροστινή πολυτελής εμπρόσθια γρίλια και μάσκα και μεγάλα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας.
Κούκλα έξω κούκλα & μέσα
Η εικόνα στο εσωτερικό των τεσσάρων μοντέλων είναι πολυτελής και σύγχρονη, με την A- Class να παρουσιάζει πιο εμπνευσμένη σχεδίαση. Ο high-tech αέρας και των τεσσάρων μοντέλων διαμορφώνεται από τις όμορφες οθόνες των infotainment στο κέντρο του ταμπλό, ενώ ποιοτικά, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι σε κάθε περίπτωση κορυφαία. Το A3 είναι αυτό που ξεχωρίζει ωστόσο, λόγω ποιότητας και κυρίως λόγω του φινιρίσματος και της συναρμολόγησης στο εσωτερικό του. Πιο σπορτίφ θα χαρακτηρίζαμε την Alfa Romeo με το λευκό φωτισμό του πίνακα οργάνων, το ασημί σήμα στο τιμόνι και τις κόκκινες ραφές σε αρκετά σημεία, ενώ από την πλευρά του το DS 4 δείχνει πιο φουτουριστικό, κάτι που εκφράζεται στο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και το πανοραμικό παρμπρίζ με την έξτρα ορατότητα.
Θα βολευτείτε σε όλα
Oι χώροι γενικότερα είναι επαρκείς για 4 επιβάτες συνολικά σε όλα τα μοντέλα, με την A-Class να προσφέρει μεγαλύτερο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος, με αποτέλεσμα να κρίνεται πιο ευρύχωρη στα σημεία, ωστόσο διαθέτει το μικρότερο χώρο αποσκευών με 341 λίτρα. Το Α3 διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και στην Sportback (5θυρη) έκδοσή του διαθέτει αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (380 λίτρα). Από την άλλη, οι επιβάτες του DS 4 παρά την ευρυχωρία που διαθέτει δεν θα ικανοποιηθούν από την απουσία ανοιγόμενων παραθύρων, αλλά και με το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών. Το πορτ-μπαγκάζ του διατηρεί μια καλή χωρητικότητα 359 λίτρων. Τέλος οι χώροι στη Giulietta με τη σειρά τους διατηρούνται απλά ικανοποιητικοί, έχοντας τη δυνατότητα μεταφοράς 4 ενηλίκων με μικρές παραχωρήσεις για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με το πορτ-μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 350 λτ.
Και βενζινοκίνητα & diesel
Στο πεδίο των κινητήρων επιλέξαμε δύο μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, τα Audi A3 και Mercedes A-Class και δύο με κινητήρες diesel, τα DS 4 και Alfa Romeo Giulietta. Όσον αφορά στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα το DS 4 εφοδιάζεται με τον BlueHDi κινητήρα 1,6 λίτρου του ομίλου PSA, o οποίος διαθέτει AdBlue και αποδίδει 120 ίππους και 300 Νm ροπής με την DS να ανακοινώνει κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 100 γρ/χλμ. Στην πράξη, σύμφωνα με τη φίρμα, το μοντέλο της χρειάζεται 10,9 δλ για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 χλμ./ώρα. Ελαφρώς πιο αποδοτικός εμφανίζεται ο ίδιας χωρητικότητας και ιπποδύναμης κινητήρας JTDM της Giulietta (με μεγαλύτερη ροπή κατά 20 Νm και ρύπους 99 γρ./χλμ.) που χρειάζεται 10 δλ. για το 0-100 και η τελική της σταματάει στα 195 χλμ./ώρα, πάντα σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές.
Στα δύο γερμανικά μοντέλα συναντάμε διαφορετικής φιλοσοφίας βενζινοκινητήρες. Το Α3 εφοδιάζεται με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TFSI κινητήρα της Audi με απόδοση 116 ίππων και 200 Nm ροπής (ρύποι CO2 104 γρ./χλμ, κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ), ενώ η A-Class χρησιμοποιεί κινητήρα 1.600 κ.εκ που αποδίδει 102 ίππους και 180 Nm ροπής αντίστοιχα (ρύποι CO2 119 γρ./χλμ, κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ). Η διαφορά της απόδοσης γίνεται αντιληπτή και στις επιδόσεις με το Α3 να έχει καλύτερη τελική ταχύτητα (206 με 190 χλμ./ώρα) και επιτάχυνση (9,9 με 10,6 δλ).
Λειπει το πραγματικα premium Mazda 3. Οσον αφορα το συγκριτικο premium θεωρω μονο το DS.
Κορυφαίο όλων η Giulietta..Πραγματικά σπορ, τρομερή στο δρόμο, απίστευτη εμπειρία οδήγησης, πρώτης κατηγορίας υλικά στο εσωτερικό...Ειδικά με την προσφορά στην diesel super έκδοση πραγματικά υπερέχει...Ακόμη την κοιτώ στο γκαράζ μου και την θαυμάζω. Νιώθεις πως έχεις super car..Κυρίως έχει το alfa λογότυπο....
.. Τελευταίο βλέπω το συντηρητικό και κουρασμένο audi που με αλλαγή μιας μασκας και φώτων μπροστά πάει να το παίξει καινουριο βέβαια στα μάτια των έμπειρων και ψαγμενων φαίνεται αυτό οπως ξεχωριζει και η θλιβερή πίσω..ανάρτησή του
Μάλιστα συγκριτικό premium audi Mercedes alfa romeo citroen μόνο που υπάρχει εκεί έξω ένα ακόμη μικρομεσαιό που είναι και το μοναδικό πισωκινητο της κατηγορίας που έχει και κορυφαία ποιότητα που τυχαίνει να είναι και ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων παγκόσμια για φέτος και κοστίζει κατω από 25000€ αλλά ρε παιδιά ξεχάσατε να το βάλετε στο συγκριτικό κρίμα καλέ ξεχάσατε την bmw πώς και έτσι?
Το Audi A3 ειναι για μια ακόμη φορά το κορυφαίο μικρομεσαίο ...οποίος διαθέτει το αγοράζει ...χωρίς πολλα λόγια!!
FOCUS 1.5 ecoboost΄με 18000 και γεια σας.....εντάξει δεν είναι premium.....από τα συγκεκριμένα alfa εννοείται......το civic όμως γιατί όχι;
Το Audi είναι το πρώτο με διαφορά.Είναι πολύ ολοκληρωμένο σαν πακέτο αλλά με την πολιτική της εταιρίας είναι πανάκριβο.Ύστερα βάζω την Giullietta γιατί είναι κούκλα και εξαιρετική στο δρόμο.Μετά η Mercedes η οποία ενώ είναι ακριβή ούτε κορυφαία ποιοτικά είναι ούτε στο δρόμο αντάξια των προσδοκιών.Τέλος η Ds.Ακριβή αλλά με πλούσιο εξοπλισμό μόνο.Κατά τα άλλα δεν διαφέρει από ένα ταπεινό C4.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AUDI A3, AKOΛΟΥΘΕΙ Η MERCEDES A-CLASS KAI META ALFA ROMEO KAI CITROEN. ME ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 25.000 ΕΥΡΩ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ AUDI KAI MERCEDES ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ.
Για τη μερσεντες επειδή πήγα αντιπροσωπία 29000 και πάνω για μια αξιοπρεπή έκδοση