Βενζίνη ή ντίζελ; Η αιώνια ερώτηση.
Τι να αγοράσω; Ντίζελ ή βενζίνη;
41.687 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2017)
Να πάρω ντίζελ ή βενζίνη; Τα ντίζελ μοντέλα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση αλλά είναι ακριβότερα στην αγορά τους. Υπολογίστε σε όλα τα μοντέλα, πόσα χρόνια χρειάζονται για να κάνει απόσβεση το πετρελεοκίνητο, ανάλογα με τη χρήση που θα κανετε.
Πρόκειται για ένα ερώτημα που σίγουρα όλοι έχουμε βρεθεί να συζητάμε, είτε για εμάς είτε για κάποιον φίλο μας που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Με βάση ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξουμε το καύσιμο του νέου μας αυτοκινήτου;
Σίγουρα οι περισσότεροι αγοράζουν σκεφτόμενοι την τσέπη τους. Σε αυτή την περίπτωση, πράγματι, οι ντίζελ κινητήρες καταναλώνουν λιγότερο και το πετρέλαιο είναι φθηνότερο από την βενζίνη. Τα ντίζελ μοντέλα όμως, είναι αρκετά έως πολύ πιο ακριβά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σίγουρα οι περισσότεροι αγοράζουν σκεφτόμενοι την τσέπη τους. Σε αυτή την περίπτωση, πράγματι, οι ντίζελ κινητήρες καταναλώνουν λιγότερο και το πετρέλαιο είναι φθηνότερο από την βενζίνη. Τα ντίζελ μοντέλα όμως, είναι αρκετά έως πολύ πιο ακριβά.
Έτσι, ένας οδηγός που κάνει λιγότερα από 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, θα χρειαστεί πολλά χρόνια για να κάνει απόσβεση τα παραπάνω χρήματα που έδωσε για το πετρελαιοκίνητο. Αντίθετα, στην περίπτωση του οδηγού που κάνει περισσότερα από 15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, η επιλογή ενός ντίζελ κινητήρα θα του έφερνε κέρδος από την κατανάλωση μετά από περίπου 5 χρόνια.
Εφόσον μιλάμε πάντως για την τσέπη μας, πρέπει να υπολογίσουμε και την μεταπωλητική αξία που θα έχει το αυτοκίνητο που θα αγοράσουμε. Με τα ντίζελ να μην μπορούν να πιάσουν τα υπάρχοντα όρια ρύπων και την ευρωπαϊκή ένωση να ανακοινώνει πως θα κάνει εκείνη τους ελέγχους μετά τα σκάνδαλα με τις ψεύτικες μετρήσεις και θα επιβάλλει ακόμα αυστηρότερα όρια άμεσα, η δημοτικότητα των ντίζελ πέφτει.
Αυτό το βλέπουμε και από τις όλο και περισσότερες πόλεις παγκοσμίως που επιβάλλουν περιορισμούς στα πετρελαιοκίνητα και έχουν στόχο να τα απαγορεύσουν τελείως μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά και στις αυτοκινητοβιομηχανίες που μια μια, εγκαταλείπουν την εξέλιξή του. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, πως μαζί με την δημοτικότητα των ντίζελ θα πέσουν και οι τιμές τους και κυρίως στην περίπτωση των μεταχειρισμένων.
Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά, και σε συνδυασμό με τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες, που έχουν καταφέρει να ρίξουν την κατανάλωση, πλησιάζοντας αυτούς του πετρελαίου και ξεπερνώντας τους σε επιδόσεις, σήμερα η επιλογή ενός πετρελαιοκίνητου, φαντάζει ιδανική μόνο για οδηγούς που «γράφουν» πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο.
Πατώντας στην «Επόμενη Σελίδα» θα βρείτε τις διαφορές σε όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν. Επιλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει, συμπληρώστε τα χιλιόμετρα που κάνετε το χρόνο και δείτε τι σας συμφέρει να αγοράσετε.
Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά, και σε συνδυασμό με τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες, που έχουν καταφέρει να ρίξουν την κατανάλωση, πλησιάζοντας αυτούς του πετρελαίου και ξεπερνώντας τους σε επιδόσεις, σήμερα η επιλογή ενός πετρελαιοκίνητου, φαντάζει ιδανική μόνο για οδηγούς που «γράφουν» πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο.
Πατώντας στην «Επόμενη Σελίδα» θα βρείτε τις διαφορές σε όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν. Επιλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει, συμπληρώστε τα χιλιόμετρα που κάνετε το χρόνο και δείτε τι σας συμφέρει να αγοράσετε.
Θα το ξαναγράψω άλλη μια φορά,ο έλλην παίρνει ένα αμάξι και το κρατάει το λιγότερο 10-15 χρόνια για να μην πώ και παραπάνω,ειδικά έτσι όπως έχουμε γίνει,άρα το θέμα της απόσβεσης της τιμής του πετρελαίου δεν ισχύει γιατί έχει αποασβεστεί ήδη η τιμή του αυτοκινήτου,μακάρι να μπορούσα να το άλλαζα το αμάξι μου να έπαιρνα πετρέλαιο γιατί με το βενζινοκίνητο σκέφτομαι και μόνο να το βγάλω βόλτα γύρω από το τετράγωνο,και να αφήσετε τον πόλεμο στα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα,και ένα παράδειγμα φίλος με το volvo V40 1600 cc 115 hp diesel πήγε καλαμάτα με ταχύτητες 130-140 μόνο με 15 ευρώ πετρέλαιο,την στιγμή που εγώ θέλω τουλάχιστον 50 ευρώ να πάω εγώ βενζίνης,για αυτό πλέον δεν σας πιστέυουμε και δεν δίνουμε εμπιστοσύνη σε ότι πείτε όχι μόνο εσείς αλλά και οι υπόλοιποι του και καλά ειδικού τύπου στο γραικυστάν.Και φυσικά και εσέις που δοκιμάζετε αμάξια το ξέρετε ότι στα πετρελαιοκίνητα που έχετε και κυκλοφορέιται ξεχνάτε πότε τα γεμίσατε,και ένα ακόμα παράδειγμα της απόσβεσης που λέτε, το αμάξι μου έκλεισε τα 10 χρόνια και της αδερφής μου τα 17 χρόνια,και μας λέτε για απόσβεση,τουλάχιστον αν ήταν πετρέλαιο θα είχαμε γλιτώσει λίτρα και λίτρα καυσίμου και ευρώ.ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.
Στα χρόνια του οικονομικού μαρασμού που διανύουμε ο σωστότερος τίτλος του άρθρου σας θα ήταν...Εσείς ποιο DIESEL θα αγοράζατε;
Λοιπόν αγαπημένο autotriti με το πολύ καλό άρθρο σας πραγματικά και μετά από ορισμένες δοκιμές που έκανα στα μοντέλα που μ ενδιαφέρουν καταλήγω ότι έχετε δίκιο το ντίζελ είναι μονόδρομος.
Παιδιά σταματήστε τα ανούσια clickbait άρθρα, όταν εσείς μέχρι πέρσι ευλογούσατε τα ντίζελ. Η αυτοκίνηση στην Ελλάδα έχει πεθάνει οριστικά, ουδείς ενδιαφέρεται για τέτοια ψευτοδιλήμματα. Τα έτη που έρχονται θα παρατηρείται απλά αύξηση των σαπακίων που κυκλοφορούν (από τους Έλληνες που παραμένουν και γερνάνε ή τους νεαρούς μετανάστες που κατακλύζουν σταδιακά τη χώρα και αγοράζουν σαπάκια για να κάνουν τη δουλειά τους.)
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του jimeta ακόμα και στα πολυτελή αυτοκίνητα όπου η διαφορά είναι πολύ μεγάλη ακόμα κι εκεί συμφέρει γιατί μια μερσεντες 10 ετιας παραμένει ακόμα καινούργια, πάντα φυσικά με την προβλεπόμενη συντήρηση. Έχω ένα οπελ άστρα μοντέλο 1999 και ακόμα πάει μια χαρά και εμφανισιακά είναι πολύ περιποιημένο. Μακάρι να μπορούσαμε να αλλαζαμε αυτοκίνητα στα 5/ 6 χρόνια αλλά δυστυχώς τα παντρευομαστε κατά κάποιον τρόπο οπότε γιατί να μην αγοράσουμε κάτι από το οποίο θα μπορέσουμε να κερδίσουμε και κάτι. Μονόδρομος τα ντίζελ
Από τα αποδυτήρια κιόλας είστε foul. Βάζω Opel corsa και μου συγκρίνει το απλό βενζινοκίνητο ατμοσφαιρικό με τα 70hp που έχει 11.200 με το full extra diesel που έχει 15.000 και μου λέει θα κάνω απόσβεση σε 7 χρόνια (με 15.000km/έτος). Και γιατί δεν το συγκρίνετε με το 1400cc 90hp αντίστοιχου εξοπλισμού που έχει μόλις 2 χιλιάρικα λιγότερο όποτε θα κάνω απόσβεση σε 3,5 χρόνια; δεν ντρέπεστε τέτοια προπαγάνδα, απαράδεκτοι!
Μέχρι και ο τρόπος πόρτα συγκρίνετε είναι λάθος αφού λαμβάνετε υπόψιν τις εργοστασιακές μετρήσεις. Έτσι αν σε ένα diesel με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κερδίζεις π.χ 500€/έτος με βάση τις πραγματικές μετρήσεις κερδίζεις 700€€/έτος. Ολοι ξέρουμε καλά ότι το 3,5λιτρα που αναφέρει ο κατασκευαστής στην πράξη είναι 5λιτρα, αύξηση σχεδόν 40% το οποίο με την σειρά του αυξάνει ανάλογα και την κερδοφορία από την χρήση του ντίζελ. Καλά ακόμη να βάλετε μυαλό; σας έχουμε πάρει όλοι χαμπάρι και σας κράζουν!
Ψυχραιμία άπαντες - ειρήνη υμίν αδελφοί. Αντικειμενικά κρίνοντες το δίλημμα βενζίνη ή ντίζελ κυριαρχεί και σε άλλες αγορές πιο ανεπτυγμένες ιδίως μετά το dieselgate όπως πχ η γαλλική http://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article/18055-voiture-essence-18-alternatives-convaincantes-au-diesel Πάντως και οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι αν δεν κάνεις τουλάχιστον 20.000 το χρόνο δεν σε συμφέρει η αγορά του ντίζελ. Από την άλλη όμως οι Γάλλοι στα πέντε έξι χρόνια αλλάζουν αμάξι ενώ εμείς πλέον τα κρατάμε και δεκαπέντε και βάλε χρόνια. Άρα λοιπόν μήπως ακόμα και αν κάνουμε κάτω από 20.000 χλμ ετησίως μας συμφέρει το ντίζελ όντας φθηνότερο (προς το παρόν τουλάχιστον) και οικονομικότερο στη χρήση; Από την άλλη πλευρά είναι και οι ροπές του ντιζελ που δεν παίζονται. Έχω μια Giulietta 1,6 και βγάζει 32 nm ροπής, τιμή που θες πάνω από 2500 κεκ σε βενζίνη. Η δε συντήρηση ουτε σχέση με βενζινοκίνητο. Αλλά θα του βάζεις πάντα το καλό και ενισχυμένο με κετάνια πετρέλαιο γιατί αν μείνεις από τρόμπα μαυρο φίδι που σε έφαγε και θα κάνεις και μια βόλτα άπαξ του μηνός στην ΕΟ με 120 χλμ ανά ώρα ώστε να αναγεννάται το φίλτρο dpf.
Βενζίνη χωρίς δεύτερη σκέψη.
*Το 1600 σε βενζίνη