Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπήκαν τα Opel Astra, VW Golf και Toyota Auris στις εκδόσεις με τους turbo βενζινοκινητήρες 1,0 και 1,2 λτ. αντίστοιχα. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Golf Vs Astra Vs Auris
41.892 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2017)
Τα Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf είναι αυτή τη στιγμή τα δημοφιλέστερα μικρομεσαία μοντέλα της χρονιάς και δικαιολογημένα, αφού προσφέρουν αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες, υψηλή ποιότητα κατασκευής και επαρκείς χώρους, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σας.
Μετά το πέρας του πρώτου τριμήνου της χρονιάς, οι ταξινομήσεις των νέων μοντέλων μπορούν να αποτελέσουν ένα αρκετά αξιόπιστο αντιπροσωπευτικό δείγμα για τα δημοφιλέστερα μοντέλα σε κάθε κατηγορία. Στη δεύτερη δημοφιλέστερη λοιπόν, αυτή των μικρομεσαίων, για το τρίμηνο που μας πέρασε, στις τρεις πρώτες θέσεις των λιανικών πωλήσεων, πρωταγωνιστές –με αυτή τη σειρά- είναι, οι συνήθεις ύποπτοι, Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf. Οπότε, και σε συνδυασμό με την άφιξη του ανανεωμένου VW Golf, τι πιο λογικό από το να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους για να δούμε τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο δημοφιλή, αλλά και να βρούμε ποια είναι τα δυνατά σημεία του κάθε μοντέλου, έναντι των ανταγωνιστών του. Στο θέμα μας επιλέξαμε τις αρχικές turbo βενζινοκίνητες εκδόσεις, οι οποίες είναι και αυτές με το περισσότερο ενδιαφέρον και πιο συμφέρουσες για το μέσο Έλληνα αγοραστή. Ας μην χρονοτριβούμε, πάμε να δούμε λοιπόν «τι ψάρια πιάνουν» τα Opel Astra 1,0 Ecotec 105 PS, Toyota Auris 1,2T 115 PS και VW Golf 1,0 TSI 110 PS.
Η εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων είναι καλαίσθητη με το κάθε όχημα να προβάλει τα δικά του στοιχεία. Πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά είναι το Toyota Auris, το οποίο σε μικρό βαθμό ξεφεύγει από τη συνηθισμένη σχεδίαση ενός χατσμπακ μοντέλου, κυρίως χάρη στο σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με τα μοντέρνα φωτιστικά, το οποίο συντελεί, ώστε το ιαπωνικό μικρομεσαίο να φαίνεται πως κινείται ακόμη και αν είναι σταματημένο. Το Opel Astra από την άλλη αναβλύζει περισσότερο δυναμισμό με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του τις ανάγλυφες γραμμές του, τα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος, με το πίσω μέρος να παραπέμπει κατά κάποιο τρόπο σε κουπέ αμάξωμα, εφαρμόζοντας το τρικ της αιωρούμενης οροφής. Το πρόσφατα ανανεωμένο Volkswagen Golf τέλος, μπορεί να είναι το λιγότερο εντυπωσιακό στο μάτι και το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά, ωστόσο είναι και το πιο άμεσα αναγνωρίσιμο μοντέλο όχι μόνο στην μεταξύ τους «κόντρα», αλλά και γενικότερα. Μάλιστα το ανανεωμένο μοντέλο, δείχνει και πιο επιθετικό χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες του.
Οποτε εχω κανει στη ζωη μου επιλογη value for money βγηκα κερδισμενος. Ετσι στο εν λογω συγκριτικο το Auris ειναι μακραν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην καλυτερη τιμη και εχει και την καλυτερη αξιοπιστια σε σχεση με τα αλλα δυο παντα! Αν ηταν και καινουριο μοντελο οπως τα αλλα δυο θα χτυπουσε ανετα πρωτια. Υ.Γ.: Θα πρεπει στα υπερ και τα κατα να γραφετε και για την αξιοπιστια του καθε αυτοκινητου. Πχ για το Auris να γραψετε στα συν οτι εχει υψηλη αξιοπιστια και στο Golf στα πλην οτι εχει χαμηλη. Μην το αφηνετε ως υπονοουμενο αναφεροντας μονο τις εγγυησεις. Πειτε καθαρα τα πραγματα με το ονομα τους. Ευχαριστω.
Την τελικη (ορθολογικα) επιλογη την κανει παντα το επιπεδο αξιοπιστιας και υποστηριξης απο την αντιπροσωπεια τοσο σε ποιοτητα σερβις οσο και στις τιμες.Οι διαφορες στα κορυφαια αυτα αυτοκινητα ειναι αμελητεες...
Japan Flag χαίρομαι που τα γράφεις έτσι και είσαι προσεγγίσιμος πλέον σε διάλογο.Και αυτό χωρίς καμία ειρωνεία!
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα θεωρώ πως το Golf είναι πολύ καλό πακέτο στην κατηγορία και μετά έρχεται το Astra το οποίο ισοδυναμεί με το Auris.
Βέβαια επειδή θέλω να είμαι αντικειμενικός η VW έχει το γνωστό μπλαζέ ύφος και το aftersales της όπως πολλάκις έχω γράψει είναι απαράδεκτο(γιατί κοιτάζει πως να διώξει τον πελάτη)ενώ η Opel και η Toyota ειδικά έχουν πολύ καλύτερα αντανακλαστικά και καλώς η κακώς..αυτό είναι που μετράει.
Σε αυτά τα λεφτά πάντως θα διάλεγα το ολοκαίνουργιο και προσωπικά για μένα πανέμορφο νέο παίχτη της κατηγορίας το Megane.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF. TO ASTRA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. TO GOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΤΟ ASTRA EXEI TOYΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδα το golf 20700 είναι η πρωτη έκδοση το βγάζουν και στην έκδοση generation όπου έχει αυτόματο κλιματισμό, μεγαλύτερη οθόνη και είναι ακριβότερο απ ότι μου είπαν 2000 ευρώ.
Poslu swstos o AK. To golf einai golf kai oso na prospa8oun oloi oi alloi panta 8a einai toulaxiston mia 10etia pisw. Kai opws exw ksanapei oloi eseis pou kathgoreite to golf an eixate ta lefta to golf 8a pernate dagkwto.
Οποτε εχω κανει στη ζωη μου επιλογη value for money βγηκα κερδισμενος. Ετσι στο εν λογω συγκριτικο το Auris ειναι μακραν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην καλυτερη τιμη και εχει και την καλυτερη αξιοπιστια σε σχεση με τα αλλα δυο παντα! Αν ηταν και καινουριο μοντελο οπως τα αλλα δυο θα χτυπουσε ανετα πρωτια. Υ.Γ.: Θα πρεπει στα υπερ και τα κατα να γραφετε και για την αξιοπιστια του καθε αυτοκινητου. Πχ για το Auris να γραψετε στα συν οτι εχει υψηλη αξιοπιστια και στο Golf στα πλην οτι εχει χαμηλη. Μην το αφηνετε ως υπονοουμενο αναφεροντας μονο τις εγγυησεις. Πειτε καθαρα τα πραγματα με το ονομα τους. Ευχαριστω.
Συνεργείο έχει ο μπαμπάς μου και μου είπε καλά που υπάρχουν τα golf και τρώμε ψωμάκι
astra δαγκωτο μεταξυ των τριων.
Με 300 ευρώ παραπάνω από το golf δλδ 20500 αγοράζω το opel astra dynamic 1.4 lt 150 υπερπλήρες τι να λέμε τώρα
Την τελικη (ορθολογικα) επιλογη την κανει παντα το επιπεδο αξιοπιστιας και υποστηριξης απο την αντιπροσωπεια τοσο σε ποιοτητα σερβις οσο και στις τιμες.Οι διαφορες στα κορυφαια αυτα αυτοκινητα ειναι αμελητεες...
Japan Flag χαίρομαι που τα γράφεις έτσι και είσαι προσεγγίσιμος πλέον σε διάλογο.Και αυτό χωρίς καμία ειρωνεία! Όσον αφορά τα αυτοκίνητα θεωρώ πως το Golf είναι πολύ καλό πακέτο στην κατηγορία και μετά έρχεται το Astra το οποίο ισοδυναμεί με το Auris. Βέβαια επειδή θέλω να είμαι αντικειμενικός η VW έχει το γνωστό μπλαζέ ύφος και το aftersales της όπως πολλάκις έχω γράψει είναι απαράδεκτο(γιατί κοιτάζει πως να διώξει τον πελάτη)ενώ η Opel και η Toyota ειδικά έχουν πολύ καλύτερα αντανακλαστικά και καλώς η κακώς..αυτό είναι που μετράει. Σε αυτά τα λεφτά πάντως θα διάλεγα το ολοκαίνουργιο και προσωπικά για μένα πανέμορφο νέο παίχτη της κατηγορίας το Megane.
Αν δεν υπήρχε το VW Golf ως hot-hatch πριν απο 40 χρόνια δεν θα υπήρχε σήμερα κατηγορία όπως την ξέρουμε..απλά πράγματα!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ GOLF. TO ASTRA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. TO GOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΤΟ ASTRA EXEI TOYΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
More kala ta lete eseis alla sti Evropi stis polisis to GOLF einai apiasto.
Πήγα στην αντιπροσωπία και το είδα το golf 20700 είναι η πρωτη έκδοση το βγάζουν και στην έκδοση generation όπου έχει αυτόματο κλιματισμό, μεγαλύτερη οθόνη και είναι ακριβότερο απ ότι μου είπαν 2000 ευρώ.
Poslu swstos o AK. To golf einai golf kai oso na prospa8oun oloi oi alloi panta 8a einai toulaxiston mia 10etia pisw. Kai opws exw ksanapei oloi eseis pou kathgoreite to golf an eixate ta lefta to golf 8a pernate dagkwto.