2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη βρέθηκαν τα τρία SUV, Skoda Kodiaq, Nissan X-Trail και Honda CR-V. Ποιο τα καταφέρνει καλύτερα εντός, αλλά και εκτός δρόμου; Πόσο «καίνε» και πόσο κοστίζουν; Δείτε τα όλα στο αναλυτικό μας συγκριτικό θέμα.
Skoda Kodiaq Vs Nissan X-Trail Vs Honda CR-V
103.312 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2017)
Με μήκος πάνω από 4,5 μέτρα και όγκο αμαξώματος που παραπέμπει σε «macho πορτιέρη», τα τρία SUV του θέματός μας, κάνουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να μοιάζουν με «παιδάκια» μπροστά τους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορεί να είναι για παράδειγμα γρήγορα ή ευέλικτα, εξυπηρετώντας τις εκάστοτε ανάγκες των οδηγών τους. Υπάρχουν όμως και οδηγοί που γουστάρουν να οδηγούν αυτοκίνητα «θηρία» με επιβλητική παρουσία στο δρόμο και όγκο που δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητος. Αυτοκίνητα που αν θα τα παρομοιάζαμε με ανθρώπους, θα ήταν ψηλοί και γεροδεμένοι, που δεν θα ήθελες να διαφωνήσεις μαζί τους… Αν ανήκεις λοιπόν σε αυτή την κατηγορία και εσύ, τότε σου διάβασει το παρακάτω θέμα μας που συγκρίνουμε τα πληθωρικά, σχεδόν πεντάμετρα SUV Honda CR-V, Nissan X-Trail και Skoda Kodiaq στις βασικές diesel εκδόσεις τους, που προσφέρονται για ταξίδια πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων ετησίως.
Σχεδίαση: Πληθωρικά και επιβλητικά
Σχεδίαση: Πληθωρικά και επιβλητικά
Με μήκος που υπερβαίνει τα 4,6 μ., πλάτος από 1,82 μ. και ύψος πάνω από 1,65 μ. τα τρία μοντέλα έχουν πληθωρικές διαστάσεις και κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Μάλιστα, αμφότερα διαθέτουν δυναμικά στοιχεία στην εμφάνιση τους, η οποία ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της κάθε εταιρείας. Πιο αναλυτικά, στο Honda CR-V, είναι άμεσα εμφανής η σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, με την μεγάλη γρίλια να «σβήνει» μέσα στα φώτα προβάλλοντας το δυναμισμό, ενώ οι πλαστικές ενισχύσεις περιμετρικά του αμαξώματος ενισχύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά κάθετα φώτα και το μικρό παρμπρίζ. Πιο εκλεπτυσμένο σχεδιαστικά το Nissan X-Trail έχει αφήσει λίγο τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του και έχει πιο crossover σχεδίαση, στα πρότυπα των Qashqai και Juke, όπου ξεχωρίζουν η γρίλια σε σχήμα V, οι LED προβολείς ημέρας και τα οριζόντια πίσω φώτα. Επίσης, έχει περισσότερες καμπύλες σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα και εμφανίζεται λίγο πιο μυώδες, προβάλλοντας έτσι και αυτό τον δυναμισμό του. Πιο δυναμική σχεδίαση και από τα τρία, ωστόσο, διαθέτει το ολόφρεσκο Kodiaq με την επιβλητική μάσκα και τα «κοφτερά» φωτιστικά σώματα (στάνταρ LED) να ξεχωρίζουν στο εμπρός μέρος, ενώ στο πλάι τα βλέμμα τραβούν οι έντονες ακμές και οι καθαρές επιφάνειες.
Value for Money: Φθηνότερο και πλουσιότερο το Kodiaq
Ένα χαρακτηριστικό προσόν της Skoda και σημαντικός παράγοντας της επιτυχίας της είναι o VFM χαρακτήρας των μοντέλων της. Φυσικά το νέο Kodiaq δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και με τιμή για την βασική diesel έκδοση Ambition 27.700 ευρώ αποτελεί μεγάλο δέλεαρ για τον υποψήφιο αγοραστή. Επιπροσθέτως αν και βασική, η συγκεκριμένη έκδοση είναι υπερπλήρης με εξοπλισμό 9 αερόσακους, Hill Start Assist, LED φώτα ημέρας μπροστά και πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, συρόμενα πίσω καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δεν είναι ικανοποιητική η σχέση αξίας-τιμής των άλλων δύο μοντέλων, αφού τόσο το CR-V στην έκδοση Comfort και τιμή από 30.950 ευρώ, όσο και το X-Trail στην αρχική έκδοση Energy με τιμή από 31.550 ευρώ, διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου, cruise control και προβολείς ομίχλης.
Το ότι το Kodiaq είναι 2λιτρο και τα αλλα 2 1.6λιτρα, με ότι αυτό συνεπάγεται, το κάνατε γαργάρα. Μάλλον μας περνάτε για Ουρακοταγκους.
Η καλύτερη έκδοση που ειναι μακράν του ανταγωνισμού ειναι το CRV 1600 diesel - 160hp, 4WD. Είναι το μόνο στην κατηγορία του που έχει απόδοση 2λιτρου μοτέρ, όντας 1600 κυβικά με τιμή στα 37 χιλιάρικα, με τις προσφορές της αντιπροσωπείας μπορεί να κατέβει στα 36. Απίστευτη ροπή και δύναμη, και ποιότητα Honda.
Το autotriti σπάνια κάνει συγκριτικό χωρίς κάποιο σήμα του γκρουπ!! Γιατί άραγε;;
To CR-V έχει ήδη αντικατασταθεί στην Αμερική, με το καινούριο μοντέλο να είναι πολύ πιο σύγχρονο, με τον εξαιρετικό νέο κινητήρα 1.5 turbo του Civic που για τη περίσταση αποδίδει 190 ίππους. Εγώ θα περίμενα. Τώρα για αξιοπιστία Ιαπωνίας με group VAG ας μην το συζητήσουμε...
Το καλύτερο είναι το kodiaq. Είναι το πιο νέο στην αγορά, ενώ καλή πρόταση είναι και το X-TRAIL το οποίο έχει το πλεονέκτημα ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.