ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota C-HR και Audi Q2 μπαίνουν στην «παλαίστρα» του AutoΤρίτη έχοντας στην φαρέτρα τους εκτός από κουπέ σχεδίαση και fun to drive οδική συμπεριφορά. Ποιός θα είναι ο τελικός νικητής όμως;

Κουπέ λογική έχουν και τα δύο μοντέλα. Στο C-HR το τρικ έρχεται από την έντονη κλίση της οροφής...

... και στο Audi Q2 από τη μαύρη πίσω κολόνα.

Η ποιότητα κατασκευής στην καμπίνα του C-HR είναι πολύ υψηλή, ενώ ο διάκοσμος με το ταμπλό στραμμένο προς τον οδηγό χαρακτηρίζεται αρκετά φουτουριστικός.

Το εσωτερικό του Audi Q2 χαρακτηρίζεται άψογο ιδίως στη συναρμογή και το φινίρισμα και διαθέτει στάνταρ οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα ΜΜΙ.

Toyota C-HR Vs Audi Q2

108.433 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2019)

Αρχικά φαίνεται πως μεταξύ των Audi Q2 και Toyota C-HR δεν υπάρχουν πολλά σημεία επαφής, όμως αν τα καλοκοιτάξεις θα δεις πως και σε τιμή δεν έχουν τεράστια απόκλιση, και κουπέ ιδιαίτερη σχεδίαση τα διακρίνει και είναι απολαυστικά στο δρόμο.

Τα Audi Q2 και Toyota C-HR ακολουθούν δύο ιδιαίτερες φιλοσοφίες μέσα στην κατηγορία των crossover. Από την μία το Q2 κινείται σε premium μονοπάτια, από την άλλη το Toyota C-HR προβάλλει ένα φουτουριστικό χαρακτήρα στον οποίο δεν μας είχε συνηθίσει η ιαπωνική εταιρεία μέχρι σήμερα… 
 
Ωστόσο, παρότι διαφορετικά τα δύο μοντέλα, η σύγκριση μεταξύ τους έχει πολύ νόημα γιατί και τα δύο απευθύνονται σε ένα κοινό που θέλει να ξεχωρίζει, ενώ η τιμή τους έχει ένα λογικό «σκαλοπάτι». Πιο αναλυτικά, το Toyota C-HR ξεκινάει από τις 19.770 ευρώ (με έκπτωση 1.000 ευρώ) για την έκδοση 1,2 Τ των 116 ίππων και συνεχίζει στις 25.300 ευρώ στην υβριδική έκδοση των 122 ίππων, ενώ το Audi Q2 έχει ως τιμή εκκίνησης τις 22.430 ευρώ για την έκδοση με τον 1,0 TSI των 116 ίππων. Εμείς για την παρακάτω σύγκριση έχουμε επιλέξει τις δύο εκδόσεις κοντά στις 25.000 ευρώ. Σημειώνουμε πως, στις φωτογραφίες βλέπετε την έκδοση Active του Q2, η οποία προσφέρθηκε για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά ωστόσο, για τη σύγκριση έχουμε επιλέξει το Q2 Design 30 TFSI.
 
Το Toyota C-HR κερδίζει σε σχεδίαση
Αναμφισβήτητα το στιλ και το καλό γούστο δεν λείπουν από τη σχεδίαση του Q2, με τις έντονες ακμές και τις πολλές γωνίες να αποτελούν βασικό συστατικό του αμαξώματός του, χαρίζοντάς του τον τίτλο του πιο δυναμικού και νεανικού SUV στην γκάμα της Audi. Ωστόσο, στη μεταξύ τους σύγκριση το Toyota C-HR είναι αυτό που θα κερδίσει το βλέμμα. Διαθέτει αιχμηρή σχεδίαση, περίτεχνες ακμές και γωνίες που δένουν με καμπύλες, ενώ η κουπέ σχεδίασή του έρχεται ως κερασάκι στην τούρτα. Ωστόσο, για αυτή την κουπέ σχεδίαση έχει γίνει μία μικρή υποχώρηση στο εσωτερικό…
 
Πιο φουτουριστικό το CH-R, ποιοτικότερο το Q2
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων αμέσως παραδέχεσαι πως η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή και για τα δύο, με το Audi Q2 να έχει ένα μικρό προβάδισμα καθώς είναι ισάξιο με το C-HR σε συναρμογή και φινίρισμα, αλλά καλύτερο ελαφρώς σε υλικά. Από την άλλη, στο κομμάτι σχεδίαση στα σημεία κερδίζει το πιο φουτουριστικό C-HR, με τα premium διακοσμητικά στοιχεία και τη σχετικά απλή διάταξη με ελάχιστους διακόπτες. Ταυτόχρονα, το ιαπωνικό crossover κερδίζει στους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών, όμως εξαιτίας της κουπέ σχεδίασης του, αυτοί θα αισθανθούν πιο κλειστοφοβικά. Έτσι, παρά το μικρότερο μήκος αμαξώματος και μεταξονίου, στο Q2 έχει γίνει καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων, με αποτέλεσμα ο αέρας για τα κεφάλια των επιβατών να είναι μεγαλύτερος, όπως επίσης και ο χώρος αποσκευών. Τέλος, στον τομέα του εξοπλισμού, το μοντέλο της Audi διαθέτει στάνταρ οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα ΜΜΙ, σύστημα Pre Sense με αναγνώριση πεζού και ζάντες αλουμινίου, το C-HR στην έκδοση C-Enter έχει 7 αερόσακους, 8άρα οθόνη, το πακέτο συστημάτων ασφάλειας Toyota Safety Sense, κάμερα, προσαρμοζόμενο cruise control, φώτα ημέρας LED και ζάντες αλουμινίου.
 
Το Toyota C-HR έχει το υβριδικό προβάδισμα
Τοποθετώντας το Audi Q2 απέναντι και στις δύο εκδόσεις του Toyota CH-R ανακαλύπτεις πως το γερμανικό μοντέλο έχει το προβάδισμα (σε επιδόσεις και κατανάλωση) απέναντι στη βασική βενζινοκίνητη έκδοση του C-HR, απέναντι όμως στην υβριδική έκδοση τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Το ιαπωνικό crossover υπερτερεί στη μάχη της κατανάλωσης θέλοντας μόλις 5,3 λτ./100 χλμ. (έναντι 6,5 λτ. του Q2), αλλά στο πεδίο των επιδόσεων διατηρεί μικρό προβάδισμα. Συγκεκριμένα, το 0-100 χλμ.ώρα ολοκληρώνεται σε 11,7 έναντι 10,6 δευτερολέπτων, ενώ το προβάδισμα του C-HR στις ρεπρίζ οφείλεται κυρίως στο kickdown του αυτόματου κιβωτίου και στο boost του ηλεκτροκινητήρα. 
 
Πιο δυναμικό στο δρόμο το C-HR
Στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς και τα δύο μοντέλα είναι προσανατολισμένα για ασφάλτινες διαδρομές, ειδικά το Q2 καθώς με τα 145 χλστ. απόστασης από το έδαφος δεν θα λέγαμε πως προσφέρεται για περιπέτειες. Παρόλα αυτά, η μικρή απόσταση σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση εξασφαλίζουν περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, ωστόσο μεγάλο του ατού είμαι η πολύ καλή ποιότητα κύλισής του.  Από την άλλη, το C-HR  παρά τις υποδεέστερες επιδόσεις δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ανάλαφρο στο δρόμο και έχει καλύτερη αίσθηση που λαμβάνεις από το τιμόνι, το οποίο σε συνάρτηση με τη στιβαρότητα του πλαισίου κάνουν τα 116 άλογα της βενζινοκίνητης ή τα 122 της υβριδικής να φαίνονται λίγα, αλλά και τις στριφτερές διαδρομές πιο απολαυστικές.

Η άποψή μας
Η μάχη μεταξύ των Audi Q2 και Toyota C-HR είναι αρκετά αμφίρροπη, καθώς και τα δύο μοντέλα είναι αρκετά σύγχρονα και ικανά να καλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτή. Το μικρό SUV της Audi βγάζει ένα premium αέρα, όμως το C-HR αποτελεί μια πολύ ορθολογική πρόταση για αυτόν που θέλει να ξεχωρίζει χωρίς εκπτώσεις σε ποιότητα.

Autotriti.gr
POIO BRIDGESTONE