Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo
106.388 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2019)
Με τιμές λίγο πάνω - λίγο κάτω από τα 10 χιλιάρικα, Hyundai i10, Kia Picanto και Toyota Aygo υπόσχονται ευελιξία και οικονομία στις αστικές μετακινήσεις. Ποιο από τα 3 μίνι κερδίζει το χρυσό κλειδί της πόλης;
Η κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από προσιτά, οικονομικά στη χρήση και με αστικό προσανατολισμό μοντέλα. Με αυτά και με αυτά, τα μίνι καταφέρνουν να προσελκύουν αγοραστές από παντού μιας και τα προτιμούν τόσο αυτοί που δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά χρήματα για ένα καινούργιο αυτοκίνητο θέλοντας ένα «αυτοκινητάκι» για να κάνουν τις αστικές και περιαστικές τους μετακινήσεις, όσο και εκείνοι που μπορούν να έχουν ένα δεύτερο ή ένα τρίτο αυτοκίνητο για τον ίδιο ακριβώς στόχο μετακινήσεων.
Η χαμηλή τιμή είναι και στις δύο περιπτώσεις ένα σημαντικός παράγοντας επιλογής. Επιλέξαμε λοιπόν 3 δημοφιλείς προτάσεις της κατηγορίας, με «βασικό» 1.000άρη κινητήρα και τιμή που γυροφέρνει τα 10.000 ευρώ μετά και από τις γενναίες εκπτώσεις που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες: Hyundai i10 1,0 67 PS με 10.090 ευρώ, Kia Picanto 1,0 67 PS με 10.490 ευρώ και πεντάθυρο Toyota Aygo 1,0 72 PS με 9.920 ευρώ. Να σημειώσουμε εδώ πως το Toyota Aygo είναι διαθέσιμο μόνο με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ενώ το i10 προσφέρεται και με 1200άρι μοτέρ 87 ίππων, όπως και το Kia Picanto (84 PS) το οποίο όμως διαθέτει επιπλέον και 1.000άρη turbo κινητήρα (100 PS).
Εμφάνιση: Aygo και Picanto είναι πιο «παιχνιδιάρικα»
Ακολουθώντας τη λογική των έντονων ακμών και γωνιών, το ανανεωμένο Toyota Aygo είναι εμφανώς το πιο αιχμηρό από τα τρία με το χαρακτηριστικό «X» στη μάσκα να του χαρίζει μια ιδιαίτερα δυναμική, η οποία έχει τονιστεί στην τρέχουσα ανανεωμένη έκδοση του ιαπωνικού μίνι. Μάλιστα το Aygo είναι το μόνο από τα τρία, που προσφέρεται και σε 3θυρη έκδοση (από 9.590 ευρώ). Τον απαραίτητο νεανικό σχεδιαστικό χαρακτήρα έχει και το νέο Kia Picanto, το οποίο «πατάει» πλέον σε μεγαλύτερη πλατφόρμα και τονίζει την όμορφη και νεανική αισθητική του με χαρακτηριστική τη μάσκα «μύτη του τίγρη». Από την άλλη, το Hyundai i10 που είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε 5θυρο τύπο αμαξώματος, όπως και το έταιρο κορεάτικο μίνι, υιοθετεί τη «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai σε ένα αποτέλεσμα αρκετά κομψό και ισορροπημένο, όχι όμως τόσο τολμηρό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η χαμηλή τιμή είναι και στις δύο περιπτώσεις ένα σημαντικός παράγοντας επιλογής. Επιλέξαμε λοιπόν 3 δημοφιλείς προτάσεις της κατηγορίας, με «βασικό» 1.000άρη κινητήρα και τιμή που γυροφέρνει τα 10.000 ευρώ μετά και από τις γενναίες εκπτώσεις που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες: Hyundai i10 1,0 67 PS με 10.090 ευρώ, Kia Picanto 1,0 67 PS με 10.490 ευρώ και πεντάθυρο Toyota Aygo 1,0 72 PS με 9.920 ευρώ. Να σημειώσουμε εδώ πως το Toyota Aygo είναι διαθέσιμο μόνο με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ενώ το i10 προσφέρεται και με 1200άρι μοτέρ 87 ίππων, όπως και το Kia Picanto (84 PS) το οποίο όμως διαθέτει επιπλέον και 1.000άρη turbo κινητήρα (100 PS).
Εμφάνιση: Aygo και Picanto είναι πιο «παιχνιδιάρικα»
Ακολουθώντας τη λογική των έντονων ακμών και γωνιών, το ανανεωμένο Toyota Aygo είναι εμφανώς το πιο αιχμηρό από τα τρία με το χαρακτηριστικό «X» στη μάσκα να του χαρίζει μια ιδιαίτερα δυναμική, η οποία έχει τονιστεί στην τρέχουσα ανανεωμένη έκδοση του ιαπωνικού μίνι. Μάλιστα το Aygo είναι το μόνο από τα τρία, που προσφέρεται και σε 3θυρη έκδοση (από 9.590 ευρώ). Τον απαραίτητο νεανικό σχεδιαστικό χαρακτήρα έχει και το νέο Kia Picanto, το οποίο «πατάει» πλέον σε μεγαλύτερη πλατφόρμα και τονίζει την όμορφη και νεανική αισθητική του με χαρακτηριστική τη μάσκα «μύτη του τίγρη». Από την άλλη, το Hyundai i10 που είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε 5θυρο τύπο αμαξώματος, όπως και το έταιρο κορεάτικο μίνι, υιοθετεί τη «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai σε ένα αποτέλεσμα αρκετά κομψό και ισορροπημένο, όχι όμως τόσο τολμηρό.
Γιατί να συγκρίνεται τα δύο που είναι ένα και το ίδιο. Καλύτερα να γίνει μια σύγκριση με ένα από το κάθε group, aygo/108/c1 - i10/Picanto - up/mii/citigo και βάλε και το twingo/smartforfour.