Προσιτά για την πόλη: Τα Fiat Panda και Mitsubishi Space Star αποτελούν δύο από τα πιο προσιτά μοντέλα της αγοράς και εκπλήσσουν με τον ευχάριστο αστικό τους χαρακτήρα.
Τα δύο μοντέλα που αντιπαραθέτουμε εδώ είναι η ιδανική λύση για κάποιον που θέλει ένα αστικού χαρακτήρα και προσιτό αυτοκίνητο με τα πλεονεκτήματα που προσφέρει πάντα η επιλογή καινούριου αυτοκινήτου. Πρόκειται για το Fiat Panda που στην έκδοση με τον 1,2 λίτρων κινητήρα των 69 ίππων κοστίζει από 9.990 ευρώ (με έκπτωση) και το μικρό Mitsubishi Space Star το οποίο εφοδιάζεται με 1.000άρη κινητήρα 71 ίππων και τιμή που ξεκινά από τα 10.640 ευρώ.
Εμφάνιση: Αναγνωρίσιμο το Panda, δυναμικό το Space Star
Το αισθητικό προφίλ των δύο αυτοκινήτων είναι νεανικό και καλαίσθητο προβάλλοντας το καθένα το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Το Fiat Panda ακολουθεί σχεδιαστικές γραμμές με περισσότερες καθαρές και καμπύλες επιφάνειες, ενώ το αυξημένο ύψος του αμαξώματός του δημιουργεί ένα ιδιαίτερο και άμεσα αναγνωρίσιμο παρουσιαστικό. Το Mitsubishi Space Star στηρίζεται περισσότερο σε έντονες ακμές και εκφράζει δυναμισμό και μοντέρνα αισθητική, με κύρια στοιχεία της εμφάνισής του να είναι η επιθετική εμπρός όψη που εκφράζεται από τη σχεδίαση της μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων.
Εσωτερικό-Χώροι: Λιτά αλλά και πρακτικά
Η εικόνα στο εσωτερικό των Panda και Space Star είναι λιτή στις βασικές ιδιαίτερα προσιτές τους εκδόσεις, προσφέροντας τα απολύτως απαραίτητα από εξοπλισμό, εντούτοις όμως είναι ευχάριστα και πρακτικά. Το εσωτερικό του Fiat Panda ευχαριστεί και ξεχωρίζει με τα τετράγωνα μοτίβα που ακολουθεί στην καμπίνα, τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό έχουν καλή συναρμογή και θετικό φινίρισμα, ενώ εύχρηστος είναι ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας που αποτελεί χαρακτηριστικό του και στην τελευταία του γενιά. Το Mitsubishi Space Star αν και πιο «μουντό» λόγω των σκουρόχρωμων επενδύσεών του, παρουσιάζει και αυτό όμορφη εικόνα και διακρίνεται στον τομέα της εργονομίας. Τα σκληρά πλαστικά και εδώ εμφανίζουν ελαφρώς καλύτερη συναρμογή και φινίρισμα σε σχέση με το Panda, ενώ ικανοποιητικό είναι και το επίπεδο εξοπλισμού γενικότερα, με μόνη εξαίρεση το ηχοσύστημα που δεν εφοδιάζει το Space Star σε αυτή του την έκδοση. Οι χώροι και στα δύο μοντέλα ικανοποιούν με τα διαθέσιμα επίπεδα που προσφέρουν σε έως και 4 επιβάτες, με το μεγαλύτερο Space Star να προσφέρει περισσότερο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και το ψηλότερο Panda για τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει κατά 10 λίτρα μεγαλύτερο όγκο στο Space Star (235 έναντι 225 λίτρων του Panda).
Λόγω απροβλημάτιστης και ευχάριστης συμβίωσης με το προηγούμενο panda για μια δεκαετία και κάμποσα χιλιάδες χλμ, τόσο στην πόλη όσο κι εκτός (ιδανικό και σε προτίμηση για διακοπές και σε αναζήτηση παραλιών που απλά άλλα δεν πλησιάζουν-κι ας είναι δικίνητο), θα πήγαινα με κλειστά μάτια και πάλι στο panda, που εξακολουθεί να έχει τον ίδιο, παλιό, καλό, 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, με την πολύ καλή ροπή για τα κυβικά του, αγχολυτικό και πρακτικό εσωτερικό, πραγματικά χαμηλό κόστος σε συντήρηση, και το σημαντικότερο, όχι πολλά, πολλά ηλεκτρονικά γκάτζετ, μόδα των τελευταίων ετών. Δυο λέξεις το χαρακτηρίζουν: Πάει παντού
To panda ειναι κ όμορφο..το αλλο είναι σα περίπτερο με ροδες..
Λόγω απροβλημάτιστης και ευχάριστης συμβίωσης με το προηγούμενο panda για μια δεκαετία και κάμποσα χιλιάδες χλμ, τόσο στην πόλη όσο κι εκτός (ιδανικό και σε προτίμηση για διακοπές και σε αναζήτηση παραλιών που απλά άλλα δεν πλησιάζουν-κι ας είναι δικίνητο), θα πήγαινα με κλειστά μάτια και πάλι στο panda, που εξακολουθεί να έχει τον ίδιο, παλιό, καλό, 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, με την πολύ καλή ροπή για τα κυβικά του, αγχολυτικό και πρακτικό εσωτερικό, πραγματικά χαμηλό κόστος σε συντήρηση, και το σημαντικότερο, όχι πολλά, πολλά ηλεκτρονικά γκάτζετ, μόδα των τελευταίων ετών. Δυο λέξεις το χαρακτηρίζουν: Πάει παντού