23 χρόνια επιτυχιών: Το Toyota Yaris εξελίσσεται σε ένα από τα βαριά χαρτιά της αυτοκίνησης, ενώ στη χώρα μας είναι το απόλυτο best seller της τελευταίας δεκαετίας. Τι το ξεχωριστό έχει και γιατί η τρέχουσα γενιά είναι η καλύτερη στην ιστορία του;
Το Toyota Yaris διανύει αισίως το 23ο έτος κυκλοφορίας του, με μια πορεία αξιομνημόνευτη στην ελληνική αγορά, αποτελώντας το απόλυτο best seller. Το όνομα Yaris μας συστήθηκε το 1999 αντικαθιστώντας το επίσης αγαπημένο Starlet, με την 1η γενιά δια χειρός Σωτήρη Κωβού, να κάνει αίσθηση στη μικρή κατηγορία. Το 2005 παρουσιάστηκε η 2η γενιά του με νέους κινητήρες και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας για την κατηγορία, βρισκόμενο έως το 2011 που έμεινε στην αγορά, ανάμεσα στα κορυφαία εμπορικά μοντέλα με πρωτιές το 2008 και το 2009. Η τρίτη του γενιά που παρουσιάστηκε το 2011 και πάλι έβαλε νέες βάσεις στην κατηγορία με την υβριδική του έκδοση κυρίως που παρουσιάστηκε το 2012. Αυτή η γενιά του Yaris είναι και η πιο επιτυχημένη εμπορικά, αφού το 2011 και 2012 ήταν δεύτερο στις πωλήσεις και από το 2013 παραμένει το νούμερο 1 αυτοκίνητο της αγοράς μέχρι και σήμερα, 9 χρόνια μετά.
Ας δούμε όμως που στηρίζει την επιτυχία του στην 4η γενιά του που είναι «καταδικασμένη» να τη συνεχίσει, κάτι που αποδεικνύεται και από τις μέχρι τώρα πωλήσεις του που το βρίσκουν που αλλού; Στην πρώτη θέση!
Εμφάνιση: Ποντάρει στον δυναμισμό, πιο ενδιαφέρον από ποτέ.
Tο Yaris στην νεότερη γενιά του έχει αλλάξει σημαντικά σε σχεδίαση, υιοθετώντας ένα πρωτόγνωρο για το όνομά του δυναμικό και μυώδες προφίλ. Ξεχωρίζει για τη μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό, το τράβηγμα των μπροστινών κολώνων προς τα πίσω και το μακρύτερο καπό με τα νεύρα που το διατρέχουν, καθώς και τους ανασηκωμένους ώμους των φτερών. Το πίσω μέρος είναι ακόμη πιο ξεχωριστό λόγω της χαμηλής γραμμής της οροφής και του ενιαίου πάνελ των φώτων που δημιουργούν την αίσθηση του αυξημένου πλάτους. Τα φωτιστικά είναι και αυτά ιδιαίτερα ξεχωριστά συμπληρώνοντας τον «αθλητικό» χαρακτήρα του 5θυρου αμαξώματος του Yaris αν και υπάρχει και το 3θυρο Yaris GR το οποίο είναι το κορυφαίο μικρό της αγοράς ever με 260 ίππους, τετρακίνηση και αγωνιστικό οδηγικό χαρακτήρα.