Citroen C4 C-Cross Vs Opel Astra Vs VW T-Roc
150.299 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2021)
10 Φωτογραφίες »
Διαφορετικά σχήματα, όγκοι και μεγέθη με κοινό παρονομαστή τον οικογενειακό χαρακτήρα και τον μοντέρνο προσανατολισμό. Το χάτσμπακ Opel Astra, το crossover Citroen C4 ή το SUV VW Τ-Roc θα ανταποκριθεί καλύτερα;
Τα 5θυρα χάτσμπακ αποτελούσαν για χρόνια τη δημοφιλέστερη κατηγορία ανάμεσα στους οικογενειάρχες, ενώ παράλληλα τα επέλεγαν και αρκετοί νεότεροι, χάρη στο μοντέρνο προσανατολισμό τους. Τα SUV όμως τα τελευταία χρόνια αμφισβητούν έντονα αυτή την «κυριαρχία» τους. Τα C-SUV ως πιο παραδοσιακά οικογενειακά και τα B-SUV, όσα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις για χώρους κυρίως, ως πιο νεανικά.
Η Citroen ωστόσο με το ολοκαίνουριο C4, ρίχνει στο τραπέζι μια ενδιάμεση λύση, ένα μοντέλο με διττό χαρακτήρα που διαθέτει crossover χαρακτηριστικά, χωρίς να είναι καθαρόαιμο SUV, αλλά και χωρίς να μπορείς να το χαρακτηρίσεις χάτσμπακ. Συνεπώς παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να το δούμε απέναντι σε δύο δημοφιλείς εκπροσώπους των χάτσμπακ και των B-SUV, το Opel Astra και το VW Τ-Roc.
Για τα τρία μοντέλα επιλέξαμε εκδόσεις diesel με διαβάθμιση στην ιπποδύναμη. 115 ίππους για το T-Roc, 122 για το Astra και 130 για το C4, με τα δύο τελευταία να εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο.
Value For Money: Πιο προσιτό το T-Roc, πιο πλούσιο και ακριβό το C4
Το T-Roc είναι αρκετά πιο οικονομικό με την τιμή του να ανέρχεται στα 21.790 ευρώ και παρόλο που πρόκειται για το βασικό εξοπλιστικό επίπεδο, διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό. Το Astra κοστίζει 24.300 ευρώ και το C4 C-Cross 25.200 ευρώ, ωστόσο αν και η διαφορά φαντάζει μεγάλη, δεν ισχύει. Κατ αρχάς και τα δύο μοντέλα είναι μεγαλύτερα και ισχυρότερα, η τιμή αυτή ισχύει για το μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο, έχουν 5ετή εγγύηση έναντι 2 του T-Roc και τέλος επωμίζονται και το έξτρα κόστος του αυτόματου κιβωτίου.
Σχεδίαση: Διαφορετικό και ιδιαίτερο το C4
Η σχεδίαση του νέου Citroen C4 C-Cross είναι ξεχωριστή, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως είναι πιο ωραίο ή πιο κακόγουστο από τα Astra και T-Roc. Σε άλλους αρέσει η διαφορετικότητα σε άλλους όχι. Το γαλλικό μοντέλο έρχεται με διαστάσεις μικρομεσαίου χάτσμπακ (μήκος 4,36 μ.), πίσω μέρος σε στιλ κουπέ, με κεκλιμένη κολώνα και σπόιλερ στο παρπρίζ, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Ένα mix διαφορετικών σχημάτων, σε συνδυασμό με όλα τα στοιχεία που έχουμε δει στα τελευταία μοντέλα της φίρμας, όπως λεπτά LED φώτα, άνωθεν των προβολέων.
Πιο ξεκάθαρα τα πράγματα ασφαλώς στα άλλα δύο μοντέλα. Ξεκινώντας από το Astra των 4,37 μ., διατηρεί ένα ξεχωριστό αισθητικά προφίλ, προβάλλοντας δυναμισμό αλλά και εκλεπτυσμένα στοιχεία, όπως το σιρίτι χρωμίου της μάσκας που συνεχίζεται νοητά στα φώτα, που συντίθενται από τις έντονες ακμές σε όλες τις επιφάνειές του, αλλά και εκλεπτυσμένα στοιχεία, όπως το σιρίτι χρωμίου της μάσκας που συνεχί-ζεται νοητά στα φώτα. Από την άλλη το μήκους 4.234 χλστ. αμάξωμα του Volkswagen T-Roc προβάλλει ξεχωριστά στοιχεία εμφάνισης βασιζόμενο σε πιο τετραγωνισμένα μοτίβα που συνδυάζουν τον δυναμισμό, κυρίως λόγω της μεγάλης μάσκας, με μια πιο εκλεπτυσμένη εικόνα. Έτσι συνολικά καταφέρνει και δείχνει επιβλητικό αισθητικά.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
To VW με 2 χρόνια εγγύηση μόνο? Αγοράζει κανείς αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση?
2 χρόνια εγγύηση μόνο σε καφετιέρα του 10ευρου...
Όχι και ποιο ποιοτικό εσωτερικό το άστρα όλα review στο εξωτερικό το βγάζουν υποδεέστερο από το c4,με ορισμένα πλαστικά φθηνής ποιοτητας να κάνουν μπαμ,ενώ το Troc είναι μια δεκαετία πίσω σε εικόνα και ποιότητα υλικών στο εσωτερικό..
Η εγγύηση των με τα χρόνια ή με τα χιλιόμετρα δεν είναι πάντα έτσι όπως φαντάσει. Αν το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό σφάλμα, που τα περίσσότερα δεν έχουν, δεν βγάζει ούτως ή άλλως προβλήματα στα πρώτα 4-5 χρόνια !!! ΒΑσικά περισσότερο βγαίνει κερδισμένη η αντιπροσωπεία παρά ο καταναλωτής, δεδομένου των υψηλών τιμών στα αναλώσιμα, ανταλακτικά αλλά και στην εργατοώρα της αντιπροσωπείας.