Εσωτερικό-Χώροι
150.268 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2021)
22 Φωτογραφίες »
Ποιοτικό και μοντέρνο είναι το ταμπλό του Opel Astra, με την ενσωματωμένη στην κονσόλα οθόνη 7 ιντσών να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Εσωτερικό: Αμφότερα ποιοτικά, πρακτικότερο και πιο hi-tech το C4
Ο εσωτερικός διάκοσμος και των τριών μοντέλων είναι σύγχρονος και ευχάριστος αισθητικά, με το κάθε μοντέλο να έχει τα δικά του ατού. Ποιοτικά το εσωτερικό του Opel Astra είναι εκείνο που ξεχωρίζει κυρίως για την χρήση καλών υλικών, αρκετά εκ των οποίων με μαλακή υφή, σε όλα τα σημεία του. Παράλληλα είναι αρκετά εργονομικό και πρακτικό, χωρίς να του λείπουν τα hi-tech στοιχεία, όπως η ενσωματωμένη στο ταμπλό 7άρα οθόνη και ο πίνακας οργάνων που συνδυάζει οθόνη με αναλογικά όργανα. Βέβαια μιλώντας για hi-tech εικόνα, το C4 έχει προβάδισμα χάρη στη στάνταρ 10άρα οθόνη, τον μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων και στοιχεία όπως, το head up display και η ασύρματη φόρτιση κινητού. Και σε πρακτικότητα σκίζει πάντως, με 16 μικροθήκες, συρόμενη βάση για στήριξη tablet εμπρός από το συνοδηγό και συρτάρι αποθήκευσής του.
Τέλος, το VW T-Roc είναι μοντέρνο και όσο ψηφιακό χρειάζεται από τη βασική του έκδοση και ευχαριστεί με την φιλικότητά του προς τον χρήστη αλλά και την ποιότητά του. Μπορεί να συναντάμε αποκλειστικά σκληρά πλαστικά παντού, έχουν ωστόσο κορυφαία συναρμολόγηση, ενώ η προαιρετική διχρωμία δίνει έντονα νεανικό ύφος.
Χώροι: C4 και Astra για επιβάτες, T-Roc για αποσκευές
Βασική προϋπόθεση ώστε ένα B-SUV να μπορεί να έχει οικογενειακό προσανατολισμό είναι οι χώροι, γι αυτό και το T-Roc βρίσκεται σε αυτή την σύγκριση. Το γερμανικό SUV, μπορεί να μην προσφέρει εξίσου μεγάλο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, όπως τα Astra και C4, ωστόσο διαθέτει εξίσου φαρδύ πίσω κάθισμα, καθώς και σημαντικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με όγκο 445 λτ., έναντι 380 λτ. του C4 και 370 του Astra. Σε κάθε περίπτωση τα τρία μοντέλα είναι άνω του μέσου όρου των κατηγοριών τους και θα μεταφέρουν 5 ενήλικους επιβάτες με άνεση και χωρίς παραχωρήσεις.
Ο εσωτερικός διάκοσμος και των τριών μοντέλων είναι σύγχρονος και ευχάριστος αισθητικά, με το κάθε μοντέλο να έχει τα δικά του ατού. Ποιοτικά το εσωτερικό του Opel Astra είναι εκείνο που ξεχωρίζει κυρίως για την χρήση καλών υλικών, αρκετά εκ των οποίων με μαλακή υφή, σε όλα τα σημεία του. Παράλληλα είναι αρκετά εργονομικό και πρακτικό, χωρίς να του λείπουν τα hi-tech στοιχεία, όπως η ενσωματωμένη στο ταμπλό 7άρα οθόνη και ο πίνακας οργάνων που συνδυάζει οθόνη με αναλογικά όργανα. Βέβαια μιλώντας για hi-tech εικόνα, το C4 έχει προβάδισμα χάρη στη στάνταρ 10άρα οθόνη, τον μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων και στοιχεία όπως, το head up display και η ασύρματη φόρτιση κινητού. Και σε πρακτικότητα σκίζει πάντως, με 16 μικροθήκες, συρόμενη βάση για στήριξη tablet εμπρός από το συνοδηγό και συρτάρι αποθήκευσής του.
Τέλος, το VW T-Roc είναι μοντέρνο και όσο ψηφιακό χρειάζεται από τη βασική του έκδοση και ευχαριστεί με την φιλικότητά του προς τον χρήστη αλλά και την ποιότητά του. Μπορεί να συναντάμε αποκλειστικά σκληρά πλαστικά παντού, έχουν ωστόσο κορυφαία συναρμολόγηση, ενώ η προαιρετική διχρωμία δίνει έντονα νεανικό ύφος.
Χώροι: C4 και Astra για επιβάτες, T-Roc για αποσκευές
Βασική προϋπόθεση ώστε ένα B-SUV να μπορεί να έχει οικογενειακό προσανατολισμό είναι οι χώροι, γι αυτό και το T-Roc βρίσκεται σε αυτή την σύγκριση. Το γερμανικό SUV, μπορεί να μην προσφέρει εξίσου μεγάλο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, όπως τα Astra και C4, ωστόσο διαθέτει εξίσου φαρδύ πίσω κάθισμα, καθώς και σημαντικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με όγκο 445 λτ., έναντι 380 λτ. του C4 και 370 του Astra. Σε κάθε περίπτωση τα τρία μοντέλα είναι άνω του μέσου όρου των κατηγοριών τους και θα μεταφέρουν 5 ενήλικους επιβάτες με άνεση και χωρίς παραχωρήσεις.
Σελίδα 1 | Citroen C4 C-Cross Vs Opel Astra Vs VW T-Roc |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
To VW με 2 χρόνια εγγύηση μόνο? Αγοράζει κανείς αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση?
2 χρόνια εγγύηση μόνο σε καφετιέρα του 10ευρου...
Όχι και ποιο ποιοτικό εσωτερικό το άστρα όλα review στο εξωτερικό το βγάζουν υποδεέστερο από το c4,με ορισμένα πλαστικά φθηνής ποιοτητας να κάνουν μπαμ,ενώ το Troc είναι μια δεκαετία πίσω σε εικόνα και ποιότητα υλικών στο εσωτερικό..
Η εγγύηση των με τα χρόνια ή με τα χιλιόμετρα δεν είναι πάντα έτσι όπως φαντάσει. Αν το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο κατασκευαστικό σφάλμα, που τα περίσσότερα δεν έχουν, δεν βγάζει ούτως ή άλλως προβλήματα στα πρώτα 4-5 χρόνια !!! ΒΑσικά περισσότερο βγαίνει κερδισμένη η αντιπροσωπεία παρά ο καταναλωτής, δεδομένου των υψηλών τιμών στα αναλώσιμα, ανταλακτικά αλλά και στην εργατοώρα της αντιπροσωπείας.