ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Renault Captur Vs Skoda Kamiq: Υγραέριο ή φυσικό αέριο;
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Captur Vs Skoda Kamiq: Υγραέριο ή φυσικό αέριο;

12.105 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2021)

Το Renault Captur με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου και το Skoda Kamiq CNG προσφέρουν οικονομικές μετακινήσεις εντός και εκτός Δακτυλίου αλλά και προσιτό κόστος αγοράς. Υγραέριο ή φυσικό αέριο; Renault Captur LPG ή Skoda Kamiq CNG;

Μπορεί οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων να έχουν επικεντρώσει τις προσπάθειες τους στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας, ώστε να αντικαταστήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, ωστόσο στην αγορά αυτή την στιγμή υπάρχουν εναλλακτικά μοντέλα που μπορούν και συνδυάζουν τα καλά και των δύο «κόσμων». Συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα με κινητήρες διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο ή υγραέριο προσφέρουν χαμηλό κόστος μετακίνησης και μεγάλη αυτονομία, ενώ δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν στους τομείς της ασφάλειας και της άνεσης. Πάμε να δούμε αναλυτικά τα δυνατά σημεία και τα μειονεκτήματα δύο τέτοιων αυτοκινήτων, του Renault Captur στην έκδοση με υγραέριο και του Skoda Kamiq με φυσικό αέριο (CNG).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το υγραέριο σε βενζινοκινητήρες διπλού καυσίμου έχει χαμηλή τιμή (μέση τιμή 0,993 ευρώ/λτ.) και το πιο σημαντικό, μεγάλο δίκτυο ανεφοδιασμού που μετρά περισσότερα από 1.100 πρατήρια στην Ελλάδα. Από την άλλη το φυσικό αέριο CNG συνδυάζει την χαμηλότερη κατανάλωση με λίγο πιο χαμηλή τιμή (ακόμα και σήμερα που έχει πάρει την ανιούσα, μέση τιμή 0,889 ευρώ/κιλό), όμως το βασικό του μειονέκτημα είναι το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, που αν και έχει ξεκινήσει να αναπτύσσεται μετρά σήμερα 20 πρατήρια. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως και τα δύο αυτοκίνητα έχουν free pass μέσα στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Εσωτερικό: Πιο hi-tech το Kamiq, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Captur

Η καμπίνα του Renault Captur, χαρακτηρίζεται από εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, προσεγμένο φινίρισμα και σωστή εργονομία. Πολύ άνετα θα αισθανθούν οι πίσω επιβάτες με την ευρυχωρία που τους παρέρχεται, καθώς με μικρές παραχωρήσεις θα μπούνε ακόμα και τρεις ενήλικοι. Το Captur διακρίνεται όμως και για την πρακτικότητά του, με τον χώρο αποσκευών να μετράται στα 377 λίτρα.

Το τσέχικο B-SUV διακρίνεται για την μοντέρνα καμπίνα του, η οποία άλλαξε στα σημεία λόγω της πρόσφατης αναβάθμισης. Από εκεί και έπειτα, η τάση των μοντέλων της Skoda να είναι μια οκτάβα πάνω σε μεγέθη σε σχέση με τον ανταγωνισμό δίνει προβάδισμα στους χώρους για τους επιβάτες, ενώ το διαμέρισμα των αποσκευών είναι καλό σε σχήμα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο για όγκο 278 λίτρων.

Kινητήρας: Πιο οικονομικό το Kamiq, ροπάτο από χαμηλά το Captur

Ο τρικύλινδρος 1.000άρης TCe βενζινοκινητήρας αποδίδει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ.. Η ροπή απλώνεται αρκετά γραμμικά στην πράξη, καταφέρνοντας να έχει επάρκεια από χαμηλές στροφές και δίχως να ενοχλεί ηχητικά τους επιβάτες. Στις ψηλές στροφές αντιλαμβάνεσαι μια μικρή χροιά λόγω των τριών κυλίνδρων, μη ικανή ωστόσο να διαταράξει την ηρεμία των επιβαινόντων. Η μετάδοση προς τους τροχούς γίνεται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, για το οποίο έχει επιλεχθεί μακρύ βήμα, με σκοπό να τονιστεί ακόμη περισσότερο η οικονομία.

Φυσικά το σύνολο έχει ως μέλημα την οικονομία κάτι που καταφέρνει εξίσου καλά είτε λειτουργώντας με βενζίνη είτε με υγραέριο (την επιλογή του καυσίμου τροφοδοσίας την κάνετε εσείς, μέσω διακόπτη). Το Captur με χρήση LPG έχει μέση πραγματική κατανάλωση 7,9 λτ./100 χλμ., το οποίο σύμφωνα με την τρέχουσα τιμή υγραερίου (μέση τιμή λίτρου 0,99 ευρώ) σημαίνει 7,8 ευρώ ανά 100 χλμ. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL