ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στα ίδια λεφτά: Ford Focus ST-Line ή Puma ST-Line;

35.728 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2022)
Στα ίδια λεφτά: Ford Focus ST-Line ή Puma ST-Line;
7 Φωτογραφίες »

Δίνοντας περίπου 24 χιλιάρικα, μπορείς να αγοράσεις το ανανεωμένο Focus ή το Puma στην πλούσια έκδοση ST-Line που συνδυάζεται με τον ήπια υβριδικό 1,0 ΕcoBoost των 125 ίππων. Εσύ ποιο θα επέλεγες;

Στα 24 χιλιάρικα: Μικρομεσαίο Ford Focus ή το SUVάκι Puma;

To Ford Focus, ένα μοντέλο που έχει κτίσει την δική του ιστορία στην κατηγορία των μικρομεσαίων, ανανεώθηκε αισθητά σε όλους τους τομείς θέλοντας να μείνει ανταγωνιστικό στην απαιτητική κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, με την μάρκα να ανακοινώνει πριν λίγες μέρες τις τιμές με τις οποίες θα διατίθεται το μοντέλο στην χώρα μας. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο ήπια υβριδικός 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με τιμή από 24.279 ευρώ στην σπορτίφ και πλούσια έκδοση ST-Line, είναι δηλαδή περίπου 500 ευρώ πιο ακριβό από την αντίστοιχη έκδοση (1,0 EcoBoost mHEV) του Puma (23.833) Πάμε να δούμε σε ποια σημεία υπερτερεί το κάθε μοντέλο:
 

Εμφάνιση: Πιο κομψό το Focus, πιο περιπετειώδες το Puma

To hatchback Focus μετά την ανανέωσή του είναι πλέον πιο κομψό καθώς το καπό του αυξάνει το ύψος του ρύγχους και εξοπλίζεται με νέα φωτιστικά σώματα LED με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης σε όλες τις εκδόσεις. Το έμβλημα της φίρμας είναι πλέον πάνω στην γρίλια και όχι στο χείλος του καπό, ενώ πίσω, υπάρχουν σκουρόχρωμα φώτα LED με νέο μοτίβο που δίνουν premium αίσθηση. Το Puma από την άλλη διαθέτει πιο μυώδη σχεδίαση, η οποία του χαρίζει δυναμική εμφάνιση, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα των 4,19 μ., με τους τονισμένους θόλους, τη μεγάλη γρίλια της μάσκας και τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, ως SUV έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που του επιτρέπει να έχει και πιο... περιπετειώδη χαρακτήρα.

Εσωτερικό: Πιο ευρύχωρο και hi-tech το Focus, κερδίζει σε πορτ-μπαγκάζ το Puma

Η σχεδίαση της καμπίνας σε Focus και Puma είναι ίδια σε μεγάλο βαθμό, που σημαίνει πως και τα δύο προσφέρουν νεανικό διάκοσμο, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Σε αντίθεση με το Puma ωστόσο που προσφέρεται με οθόνη αφής 8 ιντσών, το ανανεωμένο Focus στην έκδοση ST-Line προσφέρεται με την καινούρια τεράστια 13,2 ιντσών οθόνη αφής της φίρμας ενώ λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου, το Focus έχει σημαντικό προβάδισμα επίσης σε χώρους τόσο για τους μπροστά όσο και τους πίσω επιβάτες. Αντίθετα, μεγάλο πλεονέκτημα του Puma είναι ο χώρος αποσκευών των 458 λτ. συν άλλα 80 λτ. του MegaBox (μπορεί να πλυθεί και να αποστραγγισθεί), έναντι 392 λτ. του Focus, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει την υψηλότερη θέση οδήγησης που κάνει παιχνιδάκι την κίνηση μέσα στην πόλη και την επι/αποβίβαση είναι πιο εύκολη.

Kινητήρας: Υπεραρκετά τα ήπια υβριδικά 125 άλογα, τραβούν από χαμηλά

Ο ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost των 125 ίππων από μόνος του καταφέρνει και έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, ωστόσο το σημαντικότερο είναι πως τραβάει γερά από χαμηλά. Χαρακτηριστικό που ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από την εμπλοκή του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας-γεννήτριας 48V και το bonus των 50 Nm που δίνουν έξτρα boost στις χαμηλές στροφές. 

H Ford ανακοινώνει πως το ήπια υβριδικό Focus των 125 ίππων μπορεί να πετύχει το 0-100χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα, με την μέγιστη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200χλμ./ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωση η Ford ανακοινώνει πως το ανανεωμένο Focus χρειάζεται 5,1 λτ./100χλμ.
Το Ford Puma από την άλλη πλευρά, χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα για να πετύχει το 0-100χλμ./ώρα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να είναι λίγο μικρότερη από αυτή του Focus στα 191χλμ./ώρα. Η κατανάλωση βενζίνης που ανακοινώνει η Ford είναι λίγο αυξημένη σε σχέση με το Focus στα 5,5 λτ./100χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL