Γιατί να πάρεις BMW 116i και όχι το φθηνότερο κατά 1.300€ Peugeot 308;
Το νέο Peugeot 308 στοχεύει να σταθεί απέναντι σε premium μικρομεσαία όπως η BMW Σειρά 1. Πάμε να δούμε πως τα καταφέρνει, συγκρίνοντας τις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους.
BMW Σειρά 1 Vs Peugeot 308 στις βασικές τους εκδόσεις
Το νέο Peugeot 308 είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα και μεμιάς κατάφερε να «ταράξει τα νερά» στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάρη στην ελκυστική του σχεδίαση και το hi-tech προφίλ . Το νέο οικογενειακό των Γάλλων δεν τίθεται πλέον αντιμέτωπο μόνο με τους «παραδοσιακούς» παίχτες όπως η Toyota Corolla και το Volkswagen Golf αλλά στρέφει το βλέμμα του ακόμη πιο ψηλά στην premium κατηγορία απέναντι σε προτάσεις όπως η Mercedes A-Class, το Audi A3 και η Σειρά 1 της BMW.
Με αφορμή την ελκυστική τιμή του «βασικού» Peugeot 308 με τον 1.200άρη PureTech των 110 ίππων στα 20.900 ευρώ, σε αυτό το θέμα θα δούμε αν μπορεί να σταθεί απέναντι στην «βασική» Σειρά 1 (116i) ή και να την «προσπεράσει». Πάμε να δούμε αναλυτικά τα ατού και τα μειονεκτήματα κάθε αυτοκινήτου:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχεδίαση: Μοδάτο το 308, κομψή η Σειρά 1
Για το Peugeot 308 οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που τραβά τα βλέμματα από όπου και εάν περάσει. Έχει στοιχεία από το 208 και το μεγαλύτερο 508, όπως για παράδειγμα τα μακριά LED φώτα ημέρας που θυμίζουν τους κυνόδοντες λιονταριού, την ανασχεδιασμένη γρίλια που φέρει πάνω της το νέο έμβλημα της μάρκας και τις νυχιές στο πίσω μέρος που τονίζονται ακόμα περισσότερο από μία μαύρη γυαλιστερή φάσα που απλώνεται από τη μία άκρη στην άλλη. Το νέας γενιάς 308 έχει μήκος 4,36 μέτρα, με το μεταξόνιό του να επεκτείνεται κατά 55 χιλιοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά φτάνοντας τα 2.675 χιλιοστά. Η χαμηλότερη γραμμή οροφής έχει φέρει το ύψος του στα 1,44 μέτρα, ενώ βοήθησε τη γαλλική μάρκα να του προσφέρει συντελεστή οπισθέλκουσας στα 0,28 cd.
Η Σειρά 1 έχει επίσης compact διαστάσεις (4.319 χλστ. μήκος, 1.799 χλστ. φάρδος και 1.434 χλστ. ύψος, ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος 2.670 χλστ) και χαρακτηρίζεται από έντονες καμπύλες και γραμμές, ενώ το μάτι πέφτει αμέσως πάνω στα νεφρά της γρίλιας και την πίσω κολώνα που διατηρεί τη σχεδιαστική πινελιά «Hofmeister kink».
Όλα τα στοιχεία δείχνουν Peugeot 308!
- Μοδάτο το 308 σε σχεδίαση, κομψή η Σειρά 1
- Με δύο 10άρες οθόνες το 308 και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
- Κερδίζει στο νήμα ο PureTech του 308 σε 0-100 & κατανάλωση
- Στα 20.900 ευρώ το 308, στα 22.230 ευρώ η βασική Σειρά 1
Είναι καλύτερο το Peugeot 308 από την BMW Σειρά 1; Εσύ τι λες;