To τοπίο στην καμπίνα του 308 σε κερδίζει αμέσως χάρη στην premium συναρμογή της και τον hi-tech εξοπλισμό. Το ταμπλό διαθέτει οριζόντια αρχιτεκτονική δύο επιπέδων με αιχμηρές γωνίες, όπου στο πάνω επίπεδο βρίσκονται οι αεραγωγοί οι οποίοι διατρέχουν όλο το ταμπλό μέχρι και τον πίνακα οργάνων (10 ιντσών στάνταρ), καθώς επίσης και μια λεπτή φάσα από, η οποία καλύπτει όλο τα ταμπλό και συνεχίζει στις πόρτες δημιουργώντας οπτικά μεγαλύτερο φάρδος στην καμπίνα. Στο κάτω μέρος τώρα, θα συναντήσουμε την οθόνη αφής (10 ιντσών στάνταρ), την κεντρική κονσόλα με τα πλήκτρα αφής και τους διακόπτες τύπου πιάνο, όπως επίσης και το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει συνολικό όγκο 412 λτ., νούμερο καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το εσωτερικό της νέας Σειράς 1 «φέρνει» σε 3άρα, διαθέτει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο με οθόνη αφής 8,8 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς και κορυφαία ποιότητα υλικών και συναρμογής. Η εργονομία είναι απροβλημάτιστη και ο χειρισμός του συστήματος infotainment γίνεται από το πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο στη βάση της κονσόλας, ενώ για άλλη μια φορά η θέση οδήγησης έχει σπορτίφ λογική. Οι χώροι επιβατών και αποσκευών δικαιώνουν σε ένα βαθμό την απόφαση για μετακίνηση της κίνησης μπροστά, αφού μέσω αυτής η καμπίνα πήρε περισσότερο αέρα αλλά και στο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 380 λίτρα.