- Κορυφαία επίδοση στα B-SUV το γουστόζικο Taigo με 78 χλμ./ώρα
- Χαμηλό κέντρο βάρους, ανάρτηση και τιμόνι βοήθησαν
- Η επίδοση έγινε με τροχούς 17 ιντσών που δεν είναι στάνταρ
- Εξαιρετικό σε λειτουργία και απόδοση το ESP
Το VW Taigo ήρθε πριν 2 περίπου χρόνια για να αποτελέσει μια πιο ελκυστική πρόταση στη θάλασσα των B-SUV. Είναι βασισμένο στο T-Cross, αλλά χάρη στη χαμηλότερη και πιο γοητευτική γραμμή της οροφής του απέχει εντελώς από τη σχεδιαστική λογική του σπιρτόκουτου. Μήπως όμως το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι μόνο ένα ελκυστικότερο σύνολο, αλλά και ένα πιο ικανό στο στρίψιμο μοντέλο;
Μπορεί το χαμηλότερο κέντρο βάρους να κάνει τη διαφορά υπέρ του Taigo; To μοντέλο που δοκιμάστηκε στην αποφυγή κινδύνου (ELK TEST) ήταν το Taigo με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Η έκδοση εξοπλισμού ήταν η Style, όπου οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 205/55.