Το γοητευτικό VW Taigo αποδείχθηκε απόλυτα ικανό στο στρίψιμο, αφού πέτυχε ταχύτητα εισόδου 78 χλμ./ώρα. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους, το καλύτερο τιμόνι και η πιο πειστική ανάρτηση σε σχέση με το T-Cross, στο οποίο και βασίζεται το Taigo, έκαναν τη διαφορά. Μόνο; Όχι είναι και εξαιρετικό σε απόδοση και λειτουργία ESP, που χωρίς να γονατίζει το αυτοκίνητο, φρέναρε μαεστρικά τους κατάλληλους τροχούς. Πειστικό αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας και παρά τη μάλλον υπερστροφική τάση στη μεταφορά βάρους, το Taigo παρέμεινε απόλυτα ελέγξιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας. Το μοντέλο της δοκιμής όμως είχε τροχούς 17 ιντσών και όχι 16 ιντσών, όπως η δημοφιλής έκδοση Life και πήρε «ποινή», όπως έχει συμβεί σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν και έτσι η επίδοσή του ορίζεται στα 76,5 χλμ./ώρα, νούμερο που το φέρνει στην πρώτη θέση της κατάταξης μαζί με το οδηγοκεντρικό Ford Puma. Ενδεικτική της πολύ καλής επίδοσή τους και η βαθμολογία με άριστα το 10 (9,3/10).