Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Alfa Romeo Tonale και Peugeot 3008
Η χαμηλή εντός πόλης κατανάλωση (6 λτ.) είναι βασικό ατού της Alfa Romeo, που ανεβάζει άμεσα στροφές από τα χαμηλά σε κάθε τράβηγμα των αλουμινένιων paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχύτητας.
Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Οικονομική στην πόλη η Tonale, καλύτερη μέση κατανάλωση για το 3008
Πιο «απλό» σε λειτουργία είναι το κινητήριο σύνολο του Peugeot 3008, το οποίο εμπράκτως αποδεικνύεται εξαιρετικά αποδοτικό. Ο 1.200άρης PureTech συνεργάζεται αρμονικά με τον 8-τάχυτο κιβώτιο EAT8 και πέρα από την ελαστική και άνετη λειτουργία του συνόλου, το 3008 είναι αρκετά φειδωλό στις ανάγκες του σε καύσιμο. Μέση κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. μέτρησε το AutoΤρίτη Test Center, νούμερο που πέφτει κάτω από τα 6 στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Για αυτό, εξάλλου, το Peugeot 3008 με το μεγάλο ρεζερβουάρ (53 λτ.) έχει αυτονομία ταξιδιού που ξεπερνά τα 900 χλμ..
Από εκεί και πέρα, οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες. Ελάχιστα πιο γρήγορη είναι η Alfa Romeo Tonale, που χάρη στο μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αφενός είναι πιο ήσυχη, αφετέρου ξεπερνά τις όποιες ραθυμίες του βενζινοκινητήρα, εξασφαλίζοντας ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά. Αναφορικά με την ελαστικότητά τους και οι δύο κινητήρες ικανοποιούν στην πράξη, ενώ στις υψηλές στροφές αμφότεροι ακούγονται με περισσότερο τον 3κύλινδρο του 3008.
Σημερινή τιμή |
35.900 ευρώ: Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 |
Χώροι: Έχει πορτ-μπαγκάζ και άπλα καμπίνας το 3008
Ο 1,2 PureTech συνεργάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις όσο και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά.
Μάρκα/Μοντέλο | Alfa Romeo Tonale | Peugeot 3008 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | SUPER | ACTIVE PLUS | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | PIRELLI | MICHELIN | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 235 | 225 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,23 | 10,25 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,7 | 36,7 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 132,5 | 130,2 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,49 | 5,78 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7 | 7,7 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 68,2 | 68,4 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 70,1 | 71,8 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6 | 8,6 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
7 | 5,7 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 7,5 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
786 | 930 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,38 | 1,43 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,42 | 1,46 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 15,5 | 15,5 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,2 | 4,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
500 | 520 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
17 | 10 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
54,5 | 63,5 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
207 | 192,5 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
104 | 109 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008 |
Σελίδα 3 | Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |